Welkom Ctje! Leuk dat je je ook bij ons clubje voegt.. haha.. Voor de zwangere dames.. Super gaaf voor jullie! Kunnen jullie het al een beetje geloven? Ik zou denk ik wel 50 testen zou doen.. haha.. Wachten jullie echt je NOD af of ben je er gewoon helemaal zeker van.. Gaan jullie ook naar de dokter.. of doen jullie dat niet? Jullie moeten ons wel op de hoogt houden van alle ontwikkelingen.. dat is natuurlijk super handig voor ons..
@ Brittney - Ik heb DE jurk nog niet Ik ga 'm 26 november uitzoeken, super spannend! Verder al wel heel veel geregeld. Mijn vriend en ik moeten het alleen nog eens worden over de kaart.. maar dat is niet echt het aller belangrijkst! Eigenlijk kan ik niet meer wachten om die pil weg te gooien. Ben elke dag aan het rekenen, zo van: als ik nu stop... Ik wil echt mijn opleiding eerst afmaken, zo zonde anders he. Heb gelukkig wel een vaste baan (vaste aanstelling ook) Ben alleen zo bang dat als ik tijdens de laatste loodjes van mijn studie ook nog eens (hoog)zwanger ben, dat het er dan niet meer van komt. En dan mag ik - super fijn - de langstudeerdersboete gaan betalen. Zijn echt voor- en nadelen die ik nu tegen elkaar aan het afwegen ben. Voorlopig ziet het er naar uit dat we in mei stoppen met de pil. Wanneer stoppen jullie? @ Bloepje19831 - Dank je
Starten: Feb 2012 Brittney Mei 2012 Ctje1987 Juli/Aug 2012 Bloempje 19831 NOD: 16 nov - Toekan - 1e ronde - 1e kindje 21 nov - Barb - 1e ronde - 1e kindje 22 nov - Yasmin84 - 2e ronde - 1e kindje 24 nov - liga - 1e ronde? - 1e kindje? ZWANGER Stitch86 spannend22 Enjoyllive
Wij hebben een dvd uitnodiging als kaart...heel gaaf!! Gemaakt door onze videograaf. Ik ben al een tijdje gestopt met de pil (zie handtekening), maar we doen het nu dus nog met condoom. In februari gaan we er voor! Dan is het 3 maanden voor de bruiloft. Wilde heel graag de troep uit mijn lijf en weer een regelmatig cyclus van mijzelf. Eigenlijk kwam mijn cyclus meteen weer goed op gang (was voor de pil ook altijd 24 dagen). Ik tel ook echt af en natuurlijk zou ik het liefst nu al beginnen, maar dit is het beste voor ons, ook omdat ik wAarschijnlijk in april een vast contract krijg. Ach we tellen af...voor je het weet zijn wij aan de beurt!
@ Yasmin84 - Leuk!!! Dank je! @ Brittney - Ja, verstandig om die troep eerst uit je lijf te krijgen. Ik ben benieuwd of mijn cyclus meteen regelmatig is. Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren hoe dat voor de pil was. Ik slik 'm al een jaar of 10. Wat leuk, een dvd-uitnodiging! Leuk idee. Gaan jullie een groot feest geven? 2012 wordt in ieder geval een super spannend jaar!!
Hey meiden! Ik heb mijn polisblad gekregen voor 2012. Ik heb gelijk maar even gebeld want ik zit toch met de vraag of ik grotere aanvullende verzekering nodig heb. Ik ga het even uitzoeken want dan heb je meer omtrent zwangerschap/bevallen/kraamhulp enzo. Hoe doen jullie dat? Hebben jullie ook al onderzocht of je verzekering nog wel passend is bij je kinderwens?
dat an de verzekeringen moet ik ook dringend gaan bekijken want zie dit bewijs: ik ben geloof ik heeel uitgebreid verzekerd, maar wil het nog ff mn moeder vragen (als we het vertelt hebben) want die weet daar meer van...zij heeft dat toen die tijd voor mij geregeld en heb ik alleen maar adres gewijzigd hahahaha...
@ Ctje: enorm balen van die langstudeerboete! Het zal vast veel geld zijn. @ Spannend: Lijkt me echt geweldig om zo'n test in handen te hebben die bewijst dat je zwanger bent. @ All: Vandaag ging een collega van me bekendmaken dat ze 3 maanden zwanger is. Ik was wel een beetje geschrokken want het zou best kunnen dat enkele andere collega's ook binnenkort gaan beginnen aan hun kinderwens of al bezig zijn. En ik ben ook al begonnen. Ik zie er tegen op, als het zo loopt, dat ik nummertje zoveel ben die mag vertellen dat ze zwanger is :S Maarja aan de andere kant het is MIJN leven maar ik kan me best veel van aantrekken. Ik had dat ook aantal jaren toen ik mijn baan op wilde zeggen. Toen was iemand mij voor en toen baalde ik enorm want ik ging ook op korte termijn opzeggen.
ik moet zeggen dat ik er nog niet geheel aan gewend ben maar dat komt vanavond vast wel hihi..tis gewoon raar dat ik nog niets voel....en vanavond weer muziekrepetitie dus moet mn mondje maar houden...hihi....
Pompidom hen een dezer dagen m'n ei dus klussen volop. M'n man wordt helemaal gek van m'n geklets over alles wat met zwangerschap/baby's te maken heeft haha. Vandaag heb ik me even goed ingelezen over moeders voor moeders. Ik had er nooit zo bij stil gestaan tot ik hier op t forum las hoe belangrijk het eigelijk is. Als ik uiteindelijk( hopelijk snel) een posi test in m'n handen heb ga ik me dus toch maar aanmelden. En jullie? @barb het hele verzekering gebeuren heb ik ook uit zitten pluizen, maar makkelijk is het niet! Ik ben vrij uitgebreid verzekerd maar er moet voor een aantal dingen toch een bijdrage betaald worden per dag... Ik zag wel dat er zelfs een vergoeding voor zwangerschapsyoga inzit bij mij .
Mooie banner spannend!! liga veel plezier met klussen Wat MvM betreft heb ik er eigenlijk nog niet over nagedacht. Denk dat ik het wel zal overwegen als ik het gevoel heb dat het ook echt goed zit... Barb toevallig zat ik gisteren ook te kijken naar m'n verzekering. Ik zal het zoiezo moeten aanpassen want heb nu alleen een basisverzekering + tandarts. Binnenkort maar eens kijken of ik bij m'n huidige maatschappij ga blijven.
@spannend: Nou dat is toch wel een duidelijk bewijs.. Misschien krijg je wel helemaal geen klachten en heb je een super fijne zwangerschap.. je hoeft je natuurlijk niet ziek te voelen. Ik heb volgens mij wel gelezen dat het vanaf week 6 ofzo erger kan worden met de klachten.. en dat het dan kan duren tot week 15 ofzo.. @all: Ik begin nu toch ook wel de kriebels te krijgen van al die zwangere dames hier.. misschien verschuiven we de datum toch maar iets naar voren toe..
@ Spannend - Gefeliciteerd! Wat heerlijk moet het zijn om zo'n test in handen te hebben! Geniet ervan! Ik moet trouwens ook maar eens gaan kijken wat mijn verzekering precies dekt en of ik dit uit moet breiden.. @ Bloempje19831 Haha ik heb precies hetzelfde gevoel! Krijg ook kriebels van alle positieve testjes! zou het zooooo graag nu al willen!
@liga...ik denk dat ik dat moeders voor moeders wel zou doen mocht ik zwanger raken. Je kan een ander zo enorm helpen met zo iets onbenulligs als je urine. Je gunt toch iedereen dat grote geluk! Maar dit moet ieder voor zich beslissen. @Bloempje...begin ook in februari Dan lopen wel gelijk straks Ik ben trouwens AV-TOP verzekerd bij de DSW. Volgens mij zit ik dan wel goed, maar moet mijn polis even nakijken. @Spannend.....MOOIE BANNER Ik heb weer een mega drukke werkdag achter de rug...MAAR alle rapporten voor m'n kids zijn af Wat een werk is dat toch iedere keer...maar heerlijk als het gedaan is! Hier staat weer een druk weekend voor de deur...een kraamfeest van een collega en 2 verjaardagen. En misschien bevalt m'n schoonzusje ook nog wel...ze is namelijk maandag uitgerekend!
Ik weet het bijna zeker vandaag heb ik m'n ei! Heb licht roze verlies ( sorry) en m'n buik rommelt en steekt aardig. Zijn er nog meiden die binnenkort mogen testen?
Liga: 'Fijn' dat je je ei voelt zeg! Ik ga zo het lijstje weer plaatsen. In welke ronde zit je en heb je al wel of nog geen kinderen?
Starten: Feb 2012 Brittney Mei 2012 Ctje1987 Juli/Aug 2012 Bloempje 19831 NOD: 16 nov - Toekan - 1e ronde - 1e kindje 21 nov - Barb - 1e ronde - 1e kindje 22 nov - Yasmin84 - 2e ronde - 1e kindje 24 nov - liga - 1e ronde - 1e kindje ZWANGER Stitch86 - 1e kindje spannend22 - 1e kindje Enjoyllive - 2e kindje