Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    Belgiƫ
    @ barb: ik hoorde dat ze de verpakking aan het wijzigen zijn en dat er daardoor in veel winkels geen meer zijn. ;)

2. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Oh? Nou wat een pech. Morgen als ik van werk naar huis fiets loop ik nog even 2 andere kruidvatten binnen om te checken.

Nou ik ga weer lekker met een kopje thee en chocola op de bank :)
    Straks douchen en vroeg naar bed!

Slaapze alvast meiden. En tot morgen maar weer.

Ohja ik heb nu ook een jongensnaam bedacht (wat ik altijd erg lastig vond) M'n vriend vond het niet zo leuk maar hij vindt niks leuk geloof ik. Maar ik denk dat hij wel bijdraait uiteindelijk. Hijzelf ik half Spaans en het is een spaanse jongensnaam dus erg leuk vind ikzelf.

3. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ook ik ben er weer. De afgelopen week heb ik me echt zo slecht gevoeld. Ik was doodop en voelde me zo rot heb nu ook al meer dan een week steken in m'n buik dus denk niet dat ik niet lang op m'n ongi hoef te wachten :(. Sinds ik bezig ben met het zwanger worden gebeuren ben ik me echt bewust van m'n lichaam en dat is zo verwarrend af en toe volgens mij voel ik soms ook dingen die er echt niet zijn hahahaha

Brittney: gefeliciteerd met je nichtje! :D gaat alles goed met moeder en dochter?

4. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Brittney - Gefeliciteerd! Leuk zeg, tante! Is alles goed gegaan? Nu ben je vast een super trotse tante en terecht! Ik ben eind september ook tante geworden. :) Zo leuk om het allemaal van dichtbij mee te maken.
    Heb even een paar dagen geen berichten gelezen, ik zal even een inhaalslag gaan maken :)

5. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Hi meiden,

Bedankt voor alle lieve reacties! Met de kleine en haar moeder is alles goed. Ze is nog wel flink aan het uitrusten van de 'heftige' bevalling. Ze is ingeknipt en het moest bijna tot een keizersnede komen omdat het kindje in het vruchtwater had gepoept, maar alles is gelukkig goed gekomen.

Hier voor het eerst sinds maanden een rustig weekend. Gister nog naar een erg leuk feest geweest, maar vandaag en morgen even helemaal niks. Ik heb alleen vandaag mijn nagels weer laten doen. Vanavond denk ik lekker met een filmpje en een zak chips op de bank! HeerlijK!!!! Zo lang geleden!! Er belde net vrienden om te vragen of we mee gingen bowlen, maar heb het niet gedaan. Heb mij echt verheugd op een zaterdagavondje niks! De laatste keer was volgens mij in JULI!! Dat is toch niet normaal haha

Jullie nog plannen??

EN er kunnen er een paar bijna testen zie ik !! Liga en Barb! Spannend meiden! Houdt ons op de hoogte!

Fijn weekend! xxx

6. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker spannend... Moet tot woensdag wachten maar denk dat ik t toch stiekem iets eerder ga proberen. Volgens de test moet t iets eerder kunnen haha. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn want dan word ik zo zenuwachtig! Maarja het is pas de 1e ronde dus bijna onmogelijk dat het al raak zou zijn

7. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok ik kon t niet laten heb 3 dagen te vroeg getest en natuurlijk negatief. We zien alleen allebei een iets donkere verkleuring( bij heel fel licht) maar ik denk dat dat iets van testspul is ofzo. Nu wacht ik echt gewoon m'n nod af hoor haha

8. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    haha ik snap je ongeduld wel hoor liga! Ben benieuwd hoe ik over 2,5 maand ben.
    Nu maar duimen dat die lichte verkleuring een mooi streepje wordt! We wachten in spanning af.....

9. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop t ook echt:). Ik heb wel al meer dan een week ondebuikpijn, maar misschien denk ik teveel eraan haha

10. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Goedemiddag dames,

zie net dat ik me heeeeeeeeeeeeeel erg moet schamen:) ben hier al een aantal dagen niet geweest:):)
    kheb wel meegelezen, maar heb de puf niet gehad om terug te reageren....dus dat doe ik nu maar:):)

ik heb niet alles onthouden sorry:)

met mij gaat het prima...heb vorige week wel wat last gehad van misselijkheid..heb de vk hierover gevraagd en heb op aanraden van haar vitamine B6 gehaald bij de apotheek..wel stom want toen ik daarna kauwgom ging eten als ik misselijk was, hielp dit ook hihi..mja als ik die vitamine dan nog nodig moet hebben, heb ik ze iig;)
    de misselijkheid is wel wat minder..niet zo hevig meer aanwezig....
    ben inmiddels in 1,5 week ook 1,5kg afgevallen....merk dat kleren me gwn beter zitten hihi....opzich wil ik nog 2,5 kwijt..maja dat zou helemaal te geweldig zijn haha...dus we zien wel...ik probeer wel te eten, maar mn eetlust wordt er niet meer op...dus we wachten af...ik kan het hebben met mn overgewicht:) zorg iig dat ik vitamines binnenkrijg via fruitdrankjes....

nou dat was mijn update wel..vandaag alweer 6 weken..gaat stiekem best snel en 6 weken klinkt al weer wat haha...2 dec om 9.00u hebben we afspraak bij de vk...

Brittney, gefeliciteerd met je 'tante-schap';)

heb niet alles onthouden wat ik heb gelezen, kan iemand korte samenvatting geven:)?

11. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Nou ik heb wel weer genoeg geld uitgegeven aan testen, pfff.
    Net nog getest en ook negatief. Paar uur later gedouched en merkte al dat mijn ongi er aan komt. Dus weer netjes 28 dagen :) Op naar ronde 2

Fijne avond meiden en werze komende week.

12. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    jammer barb, maar fijn zo'n duidelijke cyclus:)

13. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Jep, ben blij met mijn cyclus! En dus ook wel een beetje tevreden over het werk van mijn lichaam. Nu nog even een bevruchting en dan ben ik helemaal blij en tevreden haha. 19 Dec is mijn NOD voor de 2e ronde. Dan begint ook mijn vakantie :)

14. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    hihi dat zou helemaal geweldig zijn.....maar je mag idd al lang blij zijn met zo'n nette cyclus:) ik had eerst 28, toen 30 en toen 32...werd er wel chagrijnig van hoor....had ook liever 28 gehad..mja...
    zou een mooi vakantiekado zijn:)

15. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Nou ik haalde vandaag een schone tampon eruit. Zo vaag, ik dacht dat ik ongesteld werd omdat ik een rare kleur contateerde zondag avond. Beetje donker oranje/bruin. Maar vandaag dus niks meer. Dat is toch ook raar?

16. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @Barb...pfff wat kan je gek worden van die onzekerheid!!!
    Maargoed nog geen ongi betekent dus dat het nog zou kunnen!
    Ik hoop voor je dat die ongi niet gaat komen, maar mocht die komen laat het dan maar snel zijn dan heb je en een mooi cyclus en kun je weer verder!
    Ik duim voor je! Let us know!

17. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Barb: wat een onzekerheid zeg! Ga je nog een keer testen?

Hier vandaag toch maar weer een testje gedaan nog een minuut of 2 wachten en dan ga ik maar eens kijken.. Morgen is m'n nod dus dan zou er nu toch wel een streepje moeten komen als t zo is.

18. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is weer hartstikke wit hoor...

19. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Barb: misschien was het wel een innesteling bloedingkje..Ik zou gewoon een keertje testen.. en anders kan het inderdaad nog van het ontpillen komen... Maar we houden moed! :D

@Iedereen: Wat gaan de dagen toch snel.. ik zat gisteren op mijn kalender te kijken en ik zag dat het weer bijna december is.. pff.. Nog even en we gaan 2012 weer in... Ik woon ook al weer een jaar samen nu. Dat is ook zo snel gegaan.. haha..
    Gelukkig is de kop van de week er al weer af en kunnen we weer gaan aftellen tot het weekend..:p

Fijne werkdagen allemaal!

20. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Ik ben op het werk, op mn tel. Heb nog een test gekocht want ben nog overtijd!!!

En ik zie een lichte plusteken! Late innesteling? Langzaam hgc verdubbeling???

Deel Deze Pagina