@Barb, wat geweldig....een trage hcg aanmaak zou je dan denken.....heb je foto van je test? ben wel heeeel benieuwd @Liga, je zit natuurlijk nog 3 dagen voor je NOD, dus het kan ook zijn dat je hcg traag verdubbeld....dus zal moeten afwachten denk ik..moeilijk he @Bloempje, de tijd vliegt inderdaad..het is zo kerst roep ik altijd..en daar zitten we nu niet eens meer heeeel ver vandaan hihi....wij wonen in mei alweer 2 jaar samen..gaat ook hard niet normaal he....
Barb: wat goed!! Foto!! Spannend: ik zot nu 1 dag voor nod ik zou normaal gesproken morgen ongesteld worden.
@Toekan, geen bloed geeft moed zeggen we toch altijd @Liga, ja dacht al ben ik nou zo scheel hihi..maar dan nog kan het zijn dat je hormoon traag aangemaakt wordt..dus we houden moed he
Dat is waar we houden moed! Ik ga morgen ochtend weer een test doen hopen dat ik dan nog niet ongi ben natuurlijk hahaha. Ik vroeg me trouwens af of ik s avonds niet teveel drink. Wat denken jullie is het handig om vanaf een uur of 8 niks meer te drinken om het s ochtends zo geconcentreerd mogelijk te hebben?
het zou door het vele drinken komen..staat ook in de gebruiksaanwijzing dat je 2u van te voren niet moet drinken etc...dus als je dan vroeg niet meer drinkt heb je miss wel meer kans ja....
Nou onderweg naar huis nog een clear blue test gekocht met tekst ipv kruisjes enzo. Die zegt niet zwanger. Ik ga ff de foto van kruidvattest erop gooien moment.
Bekijk bijlage 200955 Nou op foto iets minder goed te zien dan in het echt. Hier is het meer turen dan ik vanmiddag had. Maar zeg maar hoor.
ik zie heel vaag wel iets Barb, maar idd wat meer turen...Ik ken die testen ook niet..Moet er dan links een plus staan? Ik vond die tekst met "niet zwanger" zo'n teleurstelling....heb jij dat niet?
Ja een plusteken. Maar de verticale kan heel licht (weinig Hcg) tot heel donker worden, dus die staat los van de kleur van de horizontale streep. Ja maar ik wilde gewoon uitsluitsel hebben dus ik dacht ik koop die met die tekst.
wel slim van je....dat had ik ook gedaan deze ronde...en dan is het een bevestiging.... ok, ik zie heel vaag een verticaal streepje hoelang zou je nu overtijd zijn? kan een trage hcg aanmaak zijn he...
Ik denk over twee dagen? Ik heb echt veel geld uitegeven aan testen dus tis genoeg geweest eigenlijk.
Ik zie ook een heel vaag streepje.. Ik zou gewoon een aantal dagen wachten en dan weer testen.. Je zou dan toch wel een duidelijker streepje moeten kunnen zien.. Het is wel stressen zeg!
Over 2 dagen zou je idd een duidelijker streepje moeten hebben...Dan zou je HCG verdubbelt moeten zijn....al werd mijn streepje na 2 dagen (1e zondag 3e dinsdag) niet duidelijker....dat zal ook bij iedereen anders zijn toch...