ik kan het niet echt zeggen, sorry.. gewoon over een paar dagen nog eens testen als je ongi wegblijft! je houdt het wel spannend zo!
@Barb...ik lijk wel wat te zien! Het is wel heel licht. Inderdaad over 2 dagen nog een test proberen! SPANNEND!!!
Hey meiden, thx voor de reacties. Ik had gehoopt op duidelijkheid op mijn NOD maar dat is dus niet zo. Heb me er op verkeken. Ik ga vrijdag pas weer testen denk ik. Dus hopenlijk heb ik dan een duidelijke test. Het lijkt wel of die kruidvattest wel wat hcg ziet en het ws niet voldoende is voor de cbtest die misschien minder gevoelig is. Maar ik hou jullie op de hoogte.
Nou ik geloof niet dat ik morgen hoef te testen net veel bruinachtig slijm gehad ( sorry voor de details). Ben niet op m'n vrolijkst nu... T probleem met de 1e ronde is dat ik zoiets heb van als het nu niet in een keer raak is weet je niet hoe lang het nog gaat duren. Het slaat natuurlijk nergens op maar ben best sip..
liga ken het gevoel! temp vandaag gekelderd, voelde de bui al hangen, maar zal vanavond ook al wel roos te zien krijgen om morgen in rood te veranderen! Kuffel meid!
Toekan het is echt hetzelfde als vorige maand zeg Jammer hoor Liga hier ook bekend met die onzekerheid hoor. Barb ik durf er ook niet wat over te zeggen.. Van het weekend nogmaals testen met ochtendurine? Hier zal het binnenkort ook einde verhaal zijn hoor. Het begint al aardig te rommelen dus hoop dat ongi zich snel aandient zodat we weer verder kunnen.
ja gek he... de laatste 5 dagen zijn gewoon identiek aan elkaar... kan alleen maar blij zijn dat ik op die manier de volgende keer misschien niet meer onnodig ga testen omdat ik zo de uitkomst al wat kan voorspellen..
Daarom temp ik ook om te voorkomen dat ik onnodig ga testen Hier dus ook op 11/12 dpo al duidelijk of ongi eraan komt Maar ja volgende ronde hè!!
Starten: Feb 2012 Brittney Mei 2012 Ctje1987 Juli/Aug 2012 Bloempje 19831 NOD: 21 nov - Barb - 1e ronde - 1e kindje 22 nov - Yasmin84 - 2e ronde - 1e kindje 24 nov - liga - 1e ronde - 1e kindje 12 dec - Naatje - 2e ronde - 1e kindje 26 dec - Toekan - 2e ronde - 1e kindje ZWANGER Stitch86 - 1e kindje spannend22 - 1e kindje Enjoyllive - 2e kindje Mij al even verzet. De ongi zal er morgen wel zijn dus, vandaar mijn NOD op 26 nov. 2e kerstdag! Hopelijk mogen we dan dubbel vieren!
Het is zeker balen meiden. Hier rommelt het ook al flink de hele dag dus zal vanavond wel feest zijn... Ik merk wel dat ik de hele dag m'n buikspieren aan zit te spannen alsof het dan niet doorzet ofzo hahaha voel me zo stom af en toe. Maarja volgende maand is de feestmaand dus wie weet
Pff.. ik ziet hier op mijn werk en ik het zo geen zin meer.. bah.. Ik zou nu best lekker thuis willen zitten met een kopje thee.. haha Ik heb sinds gisteren ineens wat slijm.. volgens mij is het rekbaar slijm. Ik vind dat alleen wel een beetje raar omdat ik net klaar ben met mijn ongi voor deze maand.. Dat is dan toch al wel heel snel... of niet? Hoe gaat het de zwangere onder ons? Als misselijk of andere kwaaltjes?
Gezien jouw cyclus hoef het helemaal niet raar te zijn hoor bloempje. Kan zo maar zijn dat je dit een aantal dagen zal hebben en dat je ei zich binnenkort aandient! En heb ook geen zin meer om te werken hihi. Collega is op vakantie dus zit lekker alleen op de kamer
Starten: Feb 2012 Brittney Mei 2012 Ctje1987 Juli/Aug 2012 Bloempje 19831 NOD: 21 nov - Barb - 1e ronde - 1e kindje 24 nov - liga - 1e ronde - 1e kindje 26 nov - Yasmin84 - 2e ronde - 1e kindje 12 dec - Naatje - 2e ronde - 1e kindje 26 dec - Toekan - 2e ronde - 1e kindje ZWANGER Stitch86 - 1e kindje spannend22 - 1e kindje Enjoyllive - 2e kindje Ff m'n nod verplaatst. Heb niet getest of zo hoor
Starten: Feb 2012 Brittney Mei 2012 Ctje1987 Juli/Aug 2012 Bloempje 19831 NOD: 24 nov - liga - 1e ronde - 1e kindje 26 nov - Yasmin84 - 2e ronde - 1e kindje 12 dec - Naatje - 2e ronde - 1e kindje 21 dec - Barb - 2e ronde - 1e kindje 26 dec - Toekan - 2e ronde - 1e kindje ZWANGER Stitch86 - 1e kindje spannend22 - 1e kindje Enjoyllive - 2e kindje Ik werd vanmorgen wakker met buikpijn en was dus ongesteld geworden. Nu dus een cyclus van 30 gehad. Ik was niet heel erg teleurgesteld maar het was wel erg verwarrend de afgelopen 2 dagen. Nu dus ronde 2!