Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend barb! Maar geef de moet niet op.. je weet nu wat je cyclus is dus de volgende keer is het gewoon raak...;)

2. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @liga....nou je houdt het wel spannend zeg!!! Hopelijk snel duidelijkheid en hopelijk snel ROZE!! Wat een mooie kleur is roze toch :D

3. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik vind t ook zo spannend ben al 20 keer naar de wc gegaan omdat ik dacht ongi te worden .. Heb eigelijk niet het gevoel dat het raak is, maarja zolang er geen bloed is.. Haha

4. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Goeiemiddag dames:)

@Barb, jammer dat je toch ongi bent geworden...1 Troost, je weet wel wat je cyclus is:)

@Liga, we blijven duimen voor je:) al iets bekend?

Hopelijk is hier snel veeeeeel meer roze!!!!:)

Whaaaaaaaaaaa, volgende week vrijdag al naar de vk...Tijd gaat best snel...

Voel me goed, alleen veel moe en energie neemt snel af..Maja als dat het enige is;) Soms heb ik last van maagzuur en mn misselijkheid komt nog heeeeeel af en toe voor..Maar is allemaal zo goed te doen, dat ik soms niet kan bedenken dat ik zwanger ben.....Heel bijzonder..

5. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend: wat fijn dat je je goed voelt zeg :) geef je wel toe aan je vermoeidheid?
    Nog steeds geen nieuws hier... Ik voel van alles maar tegelijk ook niks haha. Ik heb nog maar wat extra testen besteld, want ik heb t idee dat ik die wel nodig zal hebben.

6. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen:( net ongi geworden ... Nu vraag ik me alleen af of ik dan vanaf t eerste bruin verlies moet rekenen of vanaf vandaag ... Voor de komende cyclus zeg maar

7. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Liga, ik vind het moeilijk en lastig om aan mn vermoeidheid toe te geven:) merk wel dat ik alles lekker op mn eigen tempo doe..maar savonds om 21u naar bed gaan vind ik lastig...weet niet waarom...en ik heb het wel 1x gedaan, maar lag toen tot 12u wakker...niet fijn dus...als ik dan over mns laap heen ben, krijg ik hem niet snel meer te pakken:(
    Balen dat je ongi bent geworden...Ik denk vanaf je bruinverlies..Maar dat durf ik niet met volle 100% te zeggen sorry...

8. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Irritant dat je dan zo lang wakker ligt zeg maar wel goed dat je je eigen tempo aanhoudt:).
    Ik ga maar uit van t eerste verlies dat klopt ook met m'n normale cyclus van 28 dagen. Op naar een nieuwe banner ronde 2 wordt een roze ronde :).

9. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hey liga, ik denk ook dat je moet rekenen vanaf je bruinverlies. Maar ik had zondag avond wat bruin verlies merkte ik, onder de douche maar maandag en dinsdag was er echt helemaal niks aan het handje en toen woensdag ochtend ineens rood verlies. Moet ik dan vanaf zondag avond of woensdag ochtend rekenen?? Als ik vanaf woensdag reken dan heb ik nu een iet wat afwijkende cyclus maarja 2 daagjes maar.
    Nou, samen naar ronde 2 dus!

@ Spannend: valt dus mee met de kwaaltjes, gelukkig?

10. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Liga, eigen tempo is ook wel heerlijk hoor hihi:)

@Barb, ja het valt zeker mee gelukkig...Daardoor kan ik het ook gemakkelijk verzwijgen zeg maar hier in de buurt...Heerlijk is dat hihi...

Kga zo weer lekker in bad..Daar heb ik echt steeds meer behoefte aan..Gewoon eventjes alleen en heerlijk in warm water:) hihi..

Wij willen met Kerst ook iets van cake ofzo met muisjes doen om het te vertellen...Lijkt me zo spannend in best een grote groep van ongeveer 15-20 mensen..Ben heeeeeeeel benieuwd...

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Liga, je telt vanaf de eerste dag met roodverlies. dus vanaf vandaag.

Spannend: hihi met muisjes.. dat is zo een grappig gebruik uit Nederland!:p

12. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt toekan goed om te weten:) m'n banner aanpassen is echt lastig op een telefoon. Ik doe dat wel in t weekend op de laptop haha

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
  14. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    WOW YASMIN!!!! GEFELICITEERD!!! Geweldig zeg!! En wat een mooie test!!!
    Geniet ervan meid! Hoe voel je je??

15. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super gefeliciteerd yasmin wat fijn!!!:)

16. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ik zette het elders ook al; maar kan het niet genoeg zeggen PROFICIAT Yasmin!!!
    (Nu maar hopen dat ik snel kan volgen!;))

17. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Je pendels zijn uitgekomen Yasmin! Gefeliciteerd. Hopenlijk lukt het mij ook in ronde #2 :) En alle andere meiden van ronde 2 en meer natuurlijk!!!

18. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Oh vraagje nog... Ik zie deze test op veel foto's voorkomen hier op het forum. Welke test is dat???

19. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ben ff aan het spieken op m'n tel. Zit in de bus onderweg naar huis.

Dank je Barb. Succes deze ronde!
    Het is KV 2 voor 5. Hier waren de testen er gewoon in de nieuwe verpakking. Er was een tijd dat het nauwelijks te verkrijgen was dacht ik.

20. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh ja voorlopige uitgerekende datum is 4 aug.
    De pendels waren van blijemeid en alies05!

Deel Deze Pagina