Hahaha, je bent niet de enige die dat tegen mij zegt hoor Merk wel dat de meesten die dat tegen mij zeggen allemaal al kinderen hebben. Denk dat als wij zelf ook kinderen hebben, wij het ook pas na Sinterklaas zouden doen. Nu moet ik ook eerlijk toegeven dat wij ook wel errug vroeg zijn haha! Volgend jaar zal het wel wat later worden ongeacht of we dan een kind hebben of niet
Pffff, ik zit op cyclus dag 11 en verlies nog steeds elke dag wat bloed!! Iedere keer als ik de tampon verwijder hoop ik gewoon dat er geen bloed op zit. Het is elke keer weer een teleurstelling tijdens het verschonen van de tampon, dat ik nog steeds menstrueer. Maar het is niet veel. Ik heb gister wel rekbaarslijm geconstateerd dus ik ben wel al vruchtbaar. Maar dit is toch gek meiden??? Ik ga straks douchen alles schoonmaken en dan gaan we toch klussen. Ik weet het anders ook niet
Dat is zeker vreemd barb. Dat is wel erg lang. Ik ben zelf 3 dagen echt ongesteld en verlies op dag 4 en 5 nog wel eens wat 'oud' bloed, maar dat is het dan wel. Ik zou het dit cyclus gewoon even aankijken, maar als het volgend cyclus weer zo is dan zou ik denk ik de huisarts of de verloskundige hier op het forum wel raadplegen.
Hoi Brittney, ook wij willen in 2012 voor ons eerste kindje gaan! Ik vind het zo spannend allemaal, en het liefst zou ik nu al willen stoppen met de pil. Maar door omstandigheden gaat op dit moment nog niet. Ik zit alleen constant met vragen. Ik ben allemaal zo bang dat het niet lukt of dat ik onvruchtbaar ben. Ik weet niet of meer meiden hiervoor zo´n angst hebben? Groetjes Amber
Hoi Amber! Gezellig dat je hier komt meekletsen! Weet je al wanneer jullie in 2012 gaan beginnen? Ik ben al een tijdje gestopt met de pil om te 'ontpillen' en over 2 maandjes gaan we er dan eindelijk voor! Ik tel ook al een hele tijd af. Ik herken je angst. Heb dat ook zovaak gedacht. Maar probeer jezelf niet gek te maken! De meeste vrouwen kunnen zwanger worden en tegenwoordig is er gelukkig zoveel mogelijk op dat gebied mocht het niet vanzelf gaan. Kan je wat over jezelf vertellen. Leeftijd, werk enz.?
Hoi meiden, @ Amber, welkom en ik ken je angst. Ik denk ook steeds wat nou als het zwanger worden niet wil lukken. Ik wil niet gefrustreerd raken en bang. @ All: ik ziet echt ook te piekeren nu wat als het zwanger worden niet gaat lukken? Ik menstrueer nog steeds!!!! Pfff, de eerste maand had ik misschien nog voldoende hormonen van de pil in me. En deze 2e maand is echt gek. Ik menstrueer nu al 13 dagen EN heb rekbaarslijm sinds dag 10 !! Maar ik vond ook dat ik rond mijn NOD vage zwangerschapstesten had, ik zag zelfs een lichte plus. Daarom denk ik ook soms misschien was het raak maar ging het rond mijn NOD mis en daarom dat ik nu zo lang menstrueer? Wel gek hoor ongi EN rekbaarslijm. Maarja wederom een teleurstelling weer tijdens het verschonen van de tampon. Ik word er wel een beetje sip van. Ik ga GTST kijken en veel chocola eten en dan vroeg naar bed
@Barb...pff wat vervelend!!! Ik hoop het natuurlijk niet, maar het zou kunnen dat je een vroegtijdige miskraam hebt gehad en dat dit de reden is van het lange menstrueren. Misschien moet je toch maar de dokter bellen en vragen om advies. Het duurt nu toch wel erg lang. Je kan trouwens tijdens het menstrueren wel je eisprong hebben. Klussen jullie nu toch wel of niet? Balen als je weer een ronde kwijt bent In elk geval sterke meid!!
Oh mn tekst is weg, ff verkorte reactie nu dus. Thx brittney voor je snelle reactie. Geruststellend idee dat mn eu gewoon kan komen. Dat idee had ik al een beetje want heb rekb slijm. We klussen om de dag sinds zaterdag, dus vnaaf weer. Ik wil geen ronde verspillen.
@Barb.... Ik snapte dat je ei bedoelde Snap heel goed dat je geen ronde wil verliezen! Hopen dat die ongi snel weg gaat en lekker veel klussen! Hopelijk wordt dit dan GEEN rode maar een ROZE maand :d
@Amber89: Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen.. Ik herken je angst helemaal.. ik was ook heel bang dat ik geen regelmatige cyclus zou hebben of helemaal niet meer ongesteld zou worden.. Wij zijn ook nog niet bezig om zwanger te worden, dus die stress heb ik nog niet.. Misschien kun je al wel stoppen met de pil om te kijken hoe je cyclus op gang komt.. of is dat echt niet mogelijk? @barb: ik vind het ook gek dat je zo lang vloeit.. Is het echt helder rood bloed of is het een beetje roze.. Het zou anders ook echt wel een zwangerschap kunnen zijn.. heb je nog getest in de tussentijd? Misschien moet je toch eens een bezoekje brengen aan de huisarts.. die kan je misschien iets meer vertellen..
@barb ik vloeide zo tijdens m'n miskraam.... het duurt idd wel erg lang nu. Zoals de andere meiden al aangeven zou ik toch nog even contact opnemen met de huisarts.
Hey meiden, ik heb de HA gebeld en kreeg de ass. aan de lijn. Ik heb alles verteld en daarna werd ik later door haar terug gebeld na overleg met de HA. Ze denken idd een vroegtijdige MK. Ik heb nu Primolut gekregen 3 maal daags. Maar ik lees in de bijsluiter: "Niet gebruiken tijdens de zwangerschap. Ook niet als geprobeerd wordt om zwanger te worden. Het gebruik vlak voor of tijdens de zw vergroot de kans op aangeboren afwijkingen." !!! Ik ben toch echt duidelijk geweest dat ik met kinderwens bezig ben. pfff Maarja met deze pillen stopt de ongi en na 10dagen gebruik komt tot 4 dagen stoppen weer een bloeding. Daarna om herh te voorkomen gedurende 3 cycli: 1 tot 2 maal per dag 1 tablet. Dus dan ben ik 3 cycli zoet met dit spul terwijl het niet goed is voor zw. schapswens. Nou ik weet niet of ik dit wel wil
Toch even schrikken vmk! Ik zou even wachten met die pillen en vragen of er ook iets anders bestaat en of het noodzakelijk is die pillen zo lang te slikken. Anders ben je 3 rondes kwijt Je gaat natuurlijk geen risico lopen op een aangeboren afwijking!
Hai, ik heb alleen een kuur gekregen voor 10 dagen. Ik heb geen onregelmatige cyclus dus hoef niet met zo'n vervolg kuur van 3 maanden verder gelukkig. Ik heb nog gesurfd over Primolut N en ik las dat het vanaf 8 weken zwangerschap pas slecht kan zijn. Ik ben er net mee begonnen en na 10 dagen kuur hoop ik dat het 3 of 4 dagen duurt (zoals beschreven staat) voordat de zogenaamde doorbraakbloeding start alsware de "reset" en dan zit ik weer ongeveer weer gelijk in hoe mijn cyclus zou verlopen. Primolut N zorgt voor het opschonen van mijn baarmoeder en dat is ten gunste van een mogelijke nieuwe innesteling omdat de innesteling kan mislukken vangwege te dikke baarmoeder wand. Ik heb gevallen gelezen die na gebruik direct zwanger waren. Dus al met al toch gunstig.
@Barb....Gelukkig maar dan! Hopen dat die bloeding dan snel komt en jullie weer een nieuwe ronde in kunnen gaan. Dat ie nu maar mag blijven plakken!! Grappig dat je man ook aan de pillen zit Die ga ik voor mijn vriend ook scoren!! Haha baat het niet dan schaad het niet toch
Sjah en hij kwam er nog zelf mee ook dat zink goed is voor de zaadjes en dat hij dat wel wilde nemen. Ik wist dat natuurlijk allang want ik had dat gelezen op een site "30 tips om zwanger te worden" Maar ik dacht ach ik ga hem niet vragen om ook nog eens aan de 'pillen' te gaan haha. Ik vroeg hoe hij nou aan die wijsheid kwam. Nou hij had het in de sportschool met iemand over proteine shakes en pillen om je lichaam en spieren te ondersteunen tijdens fitnesstraining. Toen zei mijn vriend dat hij geen pillen kon nemen want zijn lichaam moest schoon blijven vanwege kinderwens. Vervolgens kwam die gast dus met de tip Zink. Toch schattig als je achteraf hoort dan mannen elkaar tips uitwisselen over kinderwens hahah...
Aahh de schat! Dat is zeker lief!! En ik heb ook al 100 tips gelezen haha, maar als je alles zou moeten doen word je gek haha
@Barb: Jeetje dat is toch wel even schrikken zeg.. wel goed dat je naar de huisarts bent gegaan.. Nu heb je gewoon duidelijkheid en hopelijk komt alles snel weer op gang.. @allen: Ik heb volgens mij ergens gelezen dat spannend22 een mk heeft gehad.. iemand nog iets van haar gehoord.. In ieder geval, als je dit topic nog leest spannend22: Heel veel sterkte!!