Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Ik zie dat we de 100 berichten gepasseerd zijn meiden!! Gaat goed ;)

@Behappy...wat balen zeg zo een maagvlies ontsteking! Hoop dat je snel weer opknapt! Beterschap!
    Hoe lang ga je naar Luxenburg? Wij zijn al lekker 2 weken in Kroatië geweest! Mis het mooie weer wel!

@Bloempje...doe ik ook wel eens op mijn werk hoor...illegaal internetten :p
    Ik vind het echt super knap dat je nu al zoveel afgevallen bent!!!
    Ik heb echt een hele slechte discipline met afvallen...krijg er geen eens 2 kilo af haha. Waarom is alles ook zo lekker :( ??

@spannend22...Wat een heerlijk gesprek inderdaad!! Super als ze zo tevreden over je zijn. Geeft zo een goed gevoel!
    Super dat je die 10 uur er waarschijnlijk bij krijgt en dat vaste contract komt er hopelijk ook...ik ga voor je duimen!!

Veel plezier alvast vanavond!! Bij ons komen ook weer gezellig vrienden eten, dus wordt ook vast weer gezellig en morgen gaan we met andere vrienden naar de Efteling :) Ook altijd leuk!

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ bloempje
    Wat goed inderdaad, met 8 kg ben je al een heel eind op weg als je de 10 wilt bereiken. Heel knap dat je het ook vol kan houden.
    Mijn zusje wil ook afvallen maar geeft vaak de moed weer op :(

@ spannend
    Fijn he zo'n gesprek? Zal voor je duimen dat je alles krijgt wat je wilt, op werk gebied dan he ;)

@ brittney
    Gezellig. Druk weekend dus?

Wij gaan over een week nog op vakantie, maar een week hoor. Dan 6 weken wachten en dan 3 weken naar Indonesie :)

3. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    @spannend22: Ik heb zeker een streefgewicht in mijn hoofd. Ik gewoon graag een gezond BMI. Dat probeer ik dan zo te houden totdat ik zwanger zou zijn.. haha

Ik dacht eigenlijk dat ik het helemaal niet vol zou houden dat lijnen omdat ik zou van lekker eten houdt, maar het gaat echt heel goed. In mijn omgeving weet iedereen ook dat ik aan de lijn ben dus ze houden er goed rekening mee, dat is wel lief.. :)

Ik vind trouwens die condooms ook altijd een ramp. Mijn vriend is er ook geen fan van...:p Ik wil gezien dat je tegenwoordig van die hele dunne kunt krijgen en dat je het dan bijna niet meer voelt.. misschien gaan wij die eens proberen..

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Die hebben wij ook, van de condoomfabriek ;)
    Het duurt voor de man altijd wel langer met condoom denk ik. Heb eigenlijk geen idee wat het verschil is :( het is al zo lang geleden dat wij condooms gebruikt hebben.

Zeker lief van de mensen om je heen, maar ook zeer handig, dan hoef jij je niet persee in te houden ;)

5. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Ik doe mijn streefgewicht in delen..Weet niet of dit lukt voor mn zwangerschap, maar heb dit ook al wel in mn hoofd ja...

Het is zeker fijn zo'n gesprek..Dat maakt je dag meteen een stuk leuker:) Hopelijk gaat alles naar wens verlopen:D En als ik dat onbepaalde tijd contract krijg, dan kunnen we helemaal van start met kindjes:D Dat gaan we toch wel doen hoor, maar dan heb je een iets beter en veiliger gevoel bij mn contract zeg maar...

Nou, vandaag kom ik niet meer terug om te chatten...Ik ga namelijk met de fam naar de Apenheul:D Familie kijken:p En daarna gaan we eten bij mn ouders en nog naar een verjaardag vanavond...Hopelijk kan ik de lekkere dingen daar een beetje laten staan...Alleen japanse mix mag he;)

Ik wens jullie een fijne dag toe en tot morgen:cool:

6. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Ik heb wedstrijden en ik kan wel daar aan mee doen maar niet als de buik te groot wordt natuurlijk.
    De sport die ik doe is een soort dans uit amerika is niet zo bekend hier. Maar je hebt hier ook een cirquit die nationale wedstrijden organiseert door het hele land. Dat is van jan tot april.

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ barb
    leuk dansen :) kan ik t vinden op youtube?
    wij doen aan stijldansen, wil graag meedoen met wedstrijden maar manlief is daar niet zo van helaas. En valt vaak samen met zijn andere sport en die gaat toch wel voor.

Hier een druk weekend gehad, jullie??
    Zijn nu in de tuin bezig, krijgen eindelijk onze omheining (schutting zeg maar)

8. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Zo daar ben ik weer... Gister een super gezellig dagje gehad in de Efteling! Gelukkig bleef het droog! Ik heb daar aan m'n beste vriendin gevraagd of ze ceremoniemeester wil zijn bij ons trouwen in mei en dat wilde ze heel graag. Dus ook weer geregeld :D

@spannend22...hoe was het in de Apenheul? Leuk dagje gehad?

@Brondy en Barb...Wat leuk dat jullie aan dansen doen!! En helemaal leuk als je het samen met je partner doet!! Ik zou het ook wel willen kunnen...ziet er altijd zo gaaf uit!!
    @Brondy...succes met de schutting!

Vandaag ga ik maar eens een dagje lekker rustig aan doen, beetje last van buikkrampjes (vandaag ongesteld geworden) dus lekker niksen vandaag!

9. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Apenheul was erg gezellig...Leuk om daar naartoe te gaan:) En een dagje weg met mijn ouders, broertje, zusje + aanhang en wij met zn 2e was heeeel lang geleden...Het is wel dat ik veel heb nagedacht van: Tja, misschien is dit wel de laatste keer in deze opstelling zo'n dagje uit...En al die kleintjes daar in de apenheul..Echt schattig hoe zij kijken naar die aapjes:)

Wij gaan vandaag ook rustig aan doen..Lekker nietsen....En dan morgen weer aan het werk met een late dienst...

Ik heb gister nog zitten te denken om misschien eerder aan kinderen te beginnen...Maar ik wil eerst ongesteld worden en daarna nog 1 cyclus hebben, dus kom ik automatisch uit in september...Dat is ook al zo!!!! Al begint het wel te kriebelen en hoop ik dat we er niet al te lang over gaan doen...

Ik heb deze 1e ronde zonder pil al wel mn eisprong periode goed gemerkt...Zo kan ik goed merken dat mn lichaam zonder de pil toch echt anders reageert..Dus ben benieuwd wanneer mn menstruatie komt en wat ik daarvan voel...

Gister nog verjaardag gehad bij mn buren (met buurmeisje van bijna 2 maanden)...Echt leuk:)

10. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    De apenheul lijkt mij ook wel heel leuk. Ben daar nog nooit geweest. Ik zag gister ook heel veel kleintjes en moeders achter kinderwagens, dus het is logisch dat het dan begint te kriebelen. Gelukkig heeft mijn vriendin waar ik mee was dit ook wel, dus wij waren druk alle kinderwagens aan het bekijken haha.

Voor je het weet is het september! Dat gaat zo snel!! En dan weet je wel precies hoe je lichaam weer werkt. Maar het is natuurlijk jullie keuze wanneer jullie beginnen! Ik hoop ook voor jullie dat jullie er niet zo lang over doen, maarja dit hoopt natuurlijk iedereen :)

11. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

hoi meiden,

ben ff twee dagen weggeweest. Domweg geen tijd gehad om te komen gluren.. hoe is het met jullie?

x

12. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Hey Brotherbear, hier gaat het goed hoor. In het weekend toch altijd rustiger in zo'n forum toch;)

Verder gaat het goed...Hoe gaat het met jou? Denk je te kunnen testen over aantal dagen?
    Ik heb bijna mn 1e cyclus zonder pil gehad...Moet wrs 8 augustus ongesteld worden...Dus ik ben benieuwd...Daarna wil ik nog 1 maand zonder de pil om mn cyclus te kunnen checken en dan voor het "echie"...Ik merk al wel dat ik mn eisprong periode kan merken..Althans, dat was deze maand het geval.... Hoe zit dat bij jullie?

13. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Ik krijg helemaal geen hoogte van mijn cyclus, laat staan dat ik voel wanneer m'n eisprong is:( Sinds een tijdje hou ik mijn lichaamstemperatuur wel bij zodat ik na een tijdje misschien beter kan zien wanneer mijn eisprong is. Zit nu alweer op dag 38, ben benieuwd wanneer m'n menstruatie komt. Hoop dat m'n cyclus wel regelmatig is zodra we voor het eggie gaan :D

14. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    dat is wel balen zeg:)Ik had rond de 12e dag van mn cyclus duidelijke symptomen van de periode van de eisprong....Was niet fijn, maar wel fijn om te weten dat het op gang is zeg maar...
    Paar dagen daarna had ik ook nog wat symptomen en nu is het weer veel minder..Dus gaat de goede kant op denk ik..Nu hopen dat ik op de goede tijd ongesteld ga worden...

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    onze 'schutting' is klaar :)
    Dit is wel een hele verbetering hoor en iedereen die langsloopt zegt dat het er mooi uitziet en dat is goed natuurlijk.

Volgens mij voelde ik mijn eisprong ook, best pijnlijk, maar ook wel handig. Heb nog geen idee of mijn cyclus regelmatig zal zijn. Afgelopen x 31 dagen, ben benieuwd wat het deze x is.

16. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,
    Hoe is het allemaal met jullie? Met mij gaat het prima. Ik heb een heerlijk weekend achter de rug samen met mijn ventje... Ik zou als het goed is deze week mijn eisprong moeten hebben.. volgens mij heb ik hem nog nooit gevoeld, maar ik ga er nu een beetje op letten. Ik hoop dat ik deze maand op de juiste tijd ongi wordt.. vorige maand was ik een week overtijd.. ik schrok daar toch wel een beetje van.. maar goed.. Hebben jullie dat ook, dat je je zorgen maakt wanneer je ongi wordt en of het wel op tijd komt?

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ bloempje
    Ja dat heb ik ook wel, we willen er in september toch echt voor gaan, dus dan is het wel handig dat mijn cyclus regelmatig is, zodat ik mijn ei niet ga missen. Maar dit was mijn 1e echte menstruatie, dus dan is het toch even afwachten nog. Maar snap wat je bedoelt, ik heb toen ook wel even een test gedaan :)

18. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Hai meiden,

Met mij ook alles goed! Ook een druk weekend gehad. Gister toch nog even op visite geweest, dus het was niet de hele dag niksen.

Ik heb ook nog nooit mijn eisprong gevoeld. Ik ben nu bijna 9 jaar aan de pil geweest, maar kan mij niet herinneren dat ik hem daarvoor ooit gevoeld heb. Maarja ik zal er nu inderdaad wel veel meer op letten, dat deed ik toen natuurlijk totaal niet. Voordat ik aan de pil was, had ik een hele regelmatige cyclus van 30 dagen. Hoop dat het weer snel zo zal zijn. We wachten het maar af deze maand...

@Brondy...heerlijk dat je schutting staat en dat ie is zoals je wilde!

@ Naatje...vervelend dat je geen hoogte krijgt van je cyclus! Soms heeft je lichaam gewoon even nodig om zonder de pil weer goed te functioneren...

@Spannend22...wat voor symptonen heb jij dan rond je eisprong? Ga ik daar ook eens op letten haha

19. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Goedemorgen iedereen!

Mijn weekend was ook heerlijk! We zijn momenteel druk bezig met inkopen doen voor ons eigen huisje en dat is zo leuk hè haha! Ik moet nu nog 3 weken werken (dat is inclusief deze week) en dan gaan wij 3 weken met vakantie. Als we terug komen van vakantie is de sleuteloverdracht en dan kunnen we al vrij snel over :D Verheug me zo op ons eigen plekkie want dat houdt in dat we dan voor het eggie kunnen gaan ;)..

Hier is mijn menstruatie ook nog nergens te bekennen (inmiddels dag 39). Nu heb ik ook geen last van symptomen dat ik ongesteld moet worden of dat ik zwanger zou kunnen zijn... Denk dat mijn cyclus deze maand weer gewoon erg lang is :( Mocht ik eind deze week nog niet ongesteld zijn, ga ik voor de zekerheid wel een test doen. Dus ik hou jullie op de hoogte!

Fijne dag dames!

20. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Goeiemoggel:D

@ Brondy, Fijn dat je schutting staat:) Dat scheelt zooooveeeeel privacy!!!! Hadden wij vorig jaar ook..Waren blij dattie stond;)
    En wat betreft je cyclus..Lastig alstie niet helemaal regelmatig is...Wij willen er zeer waarschijnlijk ook in september mee beginnen:)Dus kunnen we elkaar de hand schudden:cool:

@ Bloempje, ik maakte me tijdens de pil ook wel eens zorgen als de menstruatie 1 dag te laat kwam..Heb hjem nooit een week later gehad...Nu weet ik het niet zo goed..Ik moet als mn cyclus "normaal" zou zijn volgende week maandag mn menstruatie hebben...Dus waarschijnlijk wordt ik tegen die tijd wel btj zenuwachtig of ik het wel op tijd word...Voor de pil was mn cyclus regelmatig, dus hopelijk zet dat nu door...

@ Brittney, nou niet zo smakelijk, maar had op dag 12 wat witte afscheiding wat je bijna tussen 2 vingers in uit kon trekken zeg maar (sorry voor de smakelijkheid:))...Dat bleef zo'n 3 dagen en werd steeds iets minder..Nu heb ik vanaf toen nog gevoelige tepels...Dus ik merk zeker dat het zonder de pil anders voelt...Maar heb er gister en vandaag nog niet zo'n last van...

Anderen nog symptomen rond de eisprong?

@ Naatje, wat lekker je eigen stekkie:) Wij ervaren dat als heerlijk..Wonen nu vanaf april vorig jaar samen..Heerlijk:) Enne, wordt spannend dan eind deze week...We zijn benieuwd:)

Deel Deze Pagina