Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    @ Spannend. Dus jullie hebben weer het startschot gekregen van de vk. Mooi! Nieuwe ronde in het verschiet dus snap ook dat dat idee je weer een beetje opvrolijkt. Goed om te horen.

Ik ben vandaag in een winkeltje geweest waar ze maansteen verkopen. Maansteentje is 7,50 en dan nog een kettingkje erbij kopen 12,- Dus ik heb mezelf daarop getrakteerd. Hij hangt mooi laag, niet in mijn décoleté maar lager.

2. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    @spannend: Wat goed om te horen dat alles weer goed is gekomen. Ik zou jezelf wel even de tijd geven om alles goed te verwerken... maar als het goed voelt kun je natuurlijk altijd weer beginnen. Ik denk dat het toch wel een mooi kerstcadeautje gaat zijn voor jullie om te weten dat alles toch goed zit bij jou..:D

3. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Hi meiden!!

Nou hier is het na een werkdag van meer dan 14 uur! gister (kerstviering, kerstmusical etc.) nu dan toch echt KERSTVAKANTIE!!!!!!
    Heerlijk!! Ben vandaag wel helemaal gesloopt haha. Kwam gister om half 11 uit m'n werk en was half 8 de deur uit gegaan.
    Maar heb nu lekker 2 weken om bij te komen :)

Leuke dingen gepland deze vakantie :) Gezellige kerstdagen, donderdag proefkapsel en mijn jurk passen die is binnen gekomen :D
    Ben zooo benieuwd! Natuurlijk oud en nieuw en nog wat verjaardagen en dagjes weg. Heerlijk! 2 weken genieten!

@Spannend...wat een fijn nieuws dat jullie weer mogen beginnen! Het is logisch dat je weer even moet wennen aan dat lichamelijke na alles wat je hebt doorstaan. Luister naar jezelf en ga er weer voor als het goed voelt! Is er al meer nieuws over je werk?

@Toekan....heb je al wat meer nieuws voor ons? Hoe is het met je temp etc?

@Barb...ik heb hier ook zo een splitarmbandje van maansteen liggen. Geen idee of het helpt. Maar ach...baat het niet dat schaadt het niet?

4. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    #1204 Yasmin84, 23 dec 2011
    Laatst bewerkt: 23 dec 2011
    Hier afgelopen ronde ook een maansteen gedragen...

Brittney geniet lekker van je vakantie hoor!!
    Hier (werk) is het echt uitgestorven hihi. En volgende week ook nog 4 volle dagen maar er is genoeg te doen hier!

@All fijne feestdagen toegewenst hoor! Weet niet of ik nog echt ga reageren de komende dagen :)

5. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Dank je wel Yasmin! En ook voor jou hele fijne dagen gewenst!!

6. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hier is het spannend! Mijn temp doet het goed! Maar niet bijzonder.. buiten de dip op 4 dpo niets echt gek te merken. Heb al wel heel de dag ongikrampen, terwijl ik dat normaal pas ten vroegste de avond voor mijn ongi heb. Mijn baarmoederstand kondigt ook helemaal nog geen ongi aan, dus we zullen zien;) hier vanavond al een kerstdinertje.. gezellig!:D

@spannend: wat goed dat je er meteen voor mag gaan.. Mag ik wel een tip geven? Ga er van uit dat je vruchtbare dagen nog moeten komen. Het gebeurd niet vaak dat je cyclus zich meteen herstelt na een miskraam, dus het kan goed zijn dat je nu even een lange cyclus tegemoet gaat. En je ei komt niet altijd tussen die dagen hoor. Mijn ei bijvoorbeeld zit tussen dag 17 en 25... om maar een voorbeeldje te geven!:)

@ barb: maansteen is er heel gekend voor, hopelijk helpt het!

@ Brittney: hier ook kerstvakantie! HEERLIJK!!!!:D:D

7. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Alle mooie symptomen op een stokje... En toch ongi!:(:( 2012 dan maar..?

Starten:

Feb 2012

Brittney

Mei 2012
    Ctje1987

Juli/Aug 2012
    Bloempje 19831

NOD:

24 nov - liga - 1e ronde - 1e kindje
    12 dec - Naatje - 2e ronde - 1e kindje
    21 dec - Barb - 2e ronde - 1e kindje
    26 jan - Toekan - 2e ronde - 1e kindje
    ? - spannend22 - 1e kindje

ZWANGER

Stitch86 - 1e kindje
    Enjoyllive - 2e kindje
    4 aug - Yasmin84 - 1e kindje

Ik heb ergens ver in de berichten deze lijst nog gevonden. Vond geen nieuwere, maar zie dat er hier toch blijkbaar nog wat in moet aangepast worden, dus meiden: voel je vrij.

8. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @Toekan....jeetje wat balen zeg!! Pff waarom houdt je lichaam je zo soms zo voor de gek? Heel irritant!
    Hopen dat 2012 een heel mooi jaar mag worden mag worden voor ons allen!

@all: MERRY CHRISTMAS LIEVE MEIDEN!!! Geniet van deze 2 gezellige dagen!

9. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Starten:

Feb 2012

Brittney

Mei 2012
    Ctje1987

Juli/Aug 2012
    Bloempje 19831

NOD:

12 dec - Naatje - 2e ronde - 1e kindje (cyclus van slag want bent nog steeds niet ongesteld en heb alleen maar negatief getest)
    26 jan - Toekan - 2e ronde - 1e kindje

ZWANGER

Stitch86 - 1e kindje
    Enjoyllive - 2e kindje

Heb even een toevoeging gedaan bij mijn NOD. Iedereen fijne kerstdagen!

10. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hey Toekan balen van je ongi meis. :(
    Ik zie bij de NOD lijst ronde 2 bij jou, maar nu ga je ronde 3 in toch?

Anyway ik wens jullie een vruchtbaar 2012!

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Je hebt gelijk barb! even aangepast!

Starten:

Feb 2012

Brittney

Mei 2012
    Ctje1987

Juli/Aug 2012
    Bloempje 19831

NOD:

12 dec - Naatje - 2e ronde - 1e kindje (cyclus van slag want bent nog steeds niet ongesteld en heb alleen maar negatief getest)
    26 jan - Toekan - 3e ronde - 1e kindje

ZWANGER

Stitch86 - 1e kindje
    Enjoyllive - 2e kindje

12. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    #1212 spannend22, 26 dec 2011
    Laatst bewerkt: 26 dec 2011
    Hey Dames,

@Toekan, balen dat je ongi er weer is doorgekomen....Maar vol goede moed naar de volgende ronde??

@Vakantie, die heb ik voorlopig nog niet...Pas eind april/begin mei..Dus nog ff doorbijten;)

Hierbij het lijstje aangepast met mij:)

Starten:

Feb 2012
    Brittney

Mei 2012
    Ctje1987

Juli/Aug 2012
    Bloempje 19831

NOD:

26 jan - Toekan - 3e ronde - 1e kindje
    ongeveer 8 januari - spannend22 - 1e kindje (weet niet hoe het loopt na mn miskraam....even afwachten dus...)

ZWANGER

Stitch86 - 1e kindje
    Enjoyllive - 2e kindje

Hier zijn we weer bezig, gebruik nu tussen 12u en 13u ovulatietesten...zouden jullie met me mee willen kijken?
    Hierbij mn foto's....vorige keren heb ik tussen 16.30u en 17.30u getest..weet niet of dit kan schelen...maar dit is het resultaat, ook vergeleken met de vorige testen...

13. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @spannend...die van gisteren is het beste. Het meest donker van kleur. Maar nog niet zo donker als die van de 21e de vorige keer. Ik denk dat je ei nog moet komen. Wat denk je zelf?

Ik wacht hier op m'n ongi. Normaal wordt ik op dag 25 ongi en het is nu dag 28. Kan overgens wel kloppen want voelde m'n ei deze maand ook 3 dagen later. Dat zei ik nog tegen m'n vriend. Hoop dat ie wel snel komt en dit niet een heel lang cyclus gaat worden.

Straks met de schoonfamilie uit eten en bowlen, dus zal wel laat worden. Ben er denk ik morgen weer en vandaag nog een uurtje.

ALvast weer een fijne 2e kerstdag meiden!

14. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Brittney, ik denk dat je gelijk hebt...maar het kan ook zo zijn dat ik nog geen eisprong heb na mn miskraam..dat hoor je ook vaak dat je 1e cyclus van de miskraam zeg maar dan geen eisprong heeft..al hoop ik dat bij mij niet natuurlijk....we blijven door testen en door klussen:)
    ik moet zeggen dat de 1e keer dat we het weer deden zeg maar van de week, moest ik daarna ineens huilen....heel vreemd...die emotie overkwam me gewoon...met mn mannetje nog over gehad, en die zei: ik had eigenlijk wel beetje verwacht dat het zou komen, en eigenlijk nog tijdens het klussen zeg maar...wat een schatje he:)

15. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @spannend...ik hoop ook niet dat dit het geval is, maar het zou natuurlijk kunnen. Maar gewoon lekker klussen voor de zekerheid. EN die man van jou is zeker een schat. ZO lief dat ie zoveel rekening met je houdt! Wees maar zuinig op hem!

16. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ik ben zeker zuinig op hem....ik hou zo van hem:) en zeker in deze tijd istie echt perfect voor mij:):)

hoe gaat het met jou? al flink aan het aftellen??

17. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Altijd goed om te horen dat een relatie goed zit :D

Jaaa ik tel wel af hoor! Nog ruim een maand en dan is het eindelijk februari. Uiteindelijk is de tijd wel snel gegaan. Dan bestaat dit topic al meer dan een half jaar!
    De foliumzuur en ovutestjes zijn vrijdag al binnengekomen (had ik besteld bij zwanger en kids), dus het gaat nu al een beetje echt worden. 1 januari beginnen met foliumzuur en ik denk dat ik volgende maand is voor de gein wat ovutestjes ga doen om te kijken of ik mijn ei echt wel goed voel.
    We hebben er zin in !!!! Nog eventjes geduld....

18. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    leuk hoor:) dan begint het echt vorm te krijgen ja:) en dan hopen dat het gewoon goed en snel gaat:) het is iedereen gegunt!!! en hopelijk krijg je niet wat ik heb gekregen:(
    alles voor het trouwen al klaar? wanneer ging je ook alweer trouwen? ik ben alweer bijna 1 jaar getrouwd (1 april)..tijd gaat zoooooooooooo snel!!!

19. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Dat hoop ik natuurlijk ook dat alles goed gaat. Een MK gun je niemand! Hoop dat jullie ook snel weer het wonder mogen ervaren!
    Voor het trouwen is eigenlijk alles geregeld, alleen nog een paar kleine dingetjes zoals de taart en de bloemen.
    Donderdag ga ik een proefkapsel maken en mag ik mijn jurk weer passen want ie is binnengekomen! Ben zo benieuwd!!
    Wij trouwen op 18 mei!

20. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    mn mannetje zei gister na het klussen: Dit was hem...je bent zwanger....hihi...zo optimistisch en nuchter:)
    leuk man die voorbereidingen.....dan gaat de tijd zo wel snel...mooie periode 18 mei:)
    en dit topic bestaat 25 juli pas 1 jaar;) hihi...

Deel Deze Pagina