Hopen dat je man gelijk heeft!! En zei ik 1 jaar? Ik bedoelde een HALF jaar haha Ik vind mei ook altijd een mooie maand. Nu nog hopen op stralend weer!
sorry ik verkeerd gelezen je zei: "al meer dan een half jaar"...Foutje bedankt ik hoop ook dattie gelijk heeft, maar ga er niet vanuit..hoewel het wel goed voelde..net als de vorige ronde....
Starten: Feb 2012 Brittney Mei 2012 Ctje1987 Juli/Aug 2012 Bloempje 19831 NOD: 24 nov - liga - 1e ronde - 1e kindje 12 dec - Naatje - 2e ronde - 1e kindje (cyclus van slag want bent nog steeds niet ongesteld en heb alleen maar negatief getest) 16 jan - Barb - 2e ronde - 1e kindje 26 jan - Toekan - 3e ronde - 1e kindje ongeveer 8 januari - spannend22 - 1e kindje (weet niet hoe het loopt na mn miskraam....even afwachten dus...) ZWANGER Stitch86 - 1e kindje Enjoyllive - 2e kindje 4 aug - Yasmin84 - 1e kindje Ik geloof dat ik nu mijn tweede ronde inga aangezien ik vorige cyclus een ronde heb overgeslagen vanwege 16 dagen ongi ivm vmk en medicijnen. Ben iig blij dat ik nu weer voor de volle 100% weer kan mee doen. Mijn vruchtbare periode begint goed want we gaan de eerste dag naar Maastricht met luxe hotel overnachting. @ Spannend: grappige uitspraak van je man: "zo dit was hem je bent nu zwanger" Lekker luchtig zo. Fijn!
Hey meiden, Ik wil ook graag met jullie meekletsen! Ik ben 22, mijn man 29, en wij gaan vanaf deze ronde voor ons eerste kindje!!
@Xannia...Welkom!! Leuk dat jullie ook voor jullie eerste kindje gaan! Spannende tijd breekt aan! Kan je nog wat meer van jezelf vertellen? Wat voor werk doe je, uit welke omgeving kom je, hoe lang zijn jullie samen, getrouwd of samenwonen? Haha verder niet nieuwsgierig hoor Gewoon leuk om te weten met wie je praat! Gezellig dat je met ons mee komt kletsen!
Hi lady's, Zo de kerstdagen zitten er weer op! Vind het altijd super gezellig, maar ben stiekem ook weer blij als het voorbij is. Weer even wat rustiger! Nu oud en nieuw nog! Hebben jullie dan al plannen? Hier komen in de avond mijn ouders eten en staatsloterijshow kijken haha en misschien gaan we daarna nog met vrienden uit! Vandaag ongesteld geworden. Cyclus van 28 dagen. Netjes dus. De langste tot nu toe van mij. Maar zoals ik al eerder zei voelde ik mijn eisprong een paar dagen later, dus ook wel leuk om te weten dat ik dat goed voelde. Het is maar goed dat ik niet tijdens de kerstdagen ongi ben geworden. Ik verga echt van de buikkrampen dit keer. Dus vandaag maar een beetje rustig aan doen! Voor de meiden die vandaag weer aan het werk zijn: werkse meiden! Dat het maar snel weer weekend is!
@Xannia, Welkom dat het maar snel raak mag zijn Leuk en gezellig dat je mee komt kletsen....Vertel is wat over jezelf? @Brittney, ik deel die mening Brittney...ik vind het wel gezellig, maar ben nu zo blij dat het weer voorbij is..zeker dit jaar 1e kerstdag bij mn ouders was gezellig..2e kerstdag bij zijn moeder en vrienden minder....beetje wegens omstandigheden..ze heeft zo weinig belangstellng en interesse getoont toen we die miskraam kregen..valt me echt tegen...mja...kon gister daarom ook niet helemaal relaxed tegen dr doen..dat zal ze vast wel gemerkt hebben...zo zit ze wel in elkaar helaas, maar het is niet leuk oud en nieuw moet ik werken...31 december meot ik van 14.45-00.30u en 1 januari van 14.45-22.30u... beter van je menstruatie mijn langste is 32 dagen geweest..zal nu wel langer zijnhoe gaat het met je krampen? Hier vandaag neit vooruit te branden heb ovutest gedaan..is negatief..dus denk echt dat ik mn eisprong tog al gehad heb....heb vandaag wel last van mn onderrug, hoofdpijn en mn buik is gevoelig kan ook door het eten komen...kreeg vanmiddag ook steek in mn zij..heel kort..was niet leuk dat ik maar snel ongi wordt..wat denken jullie?
@spannend...balen van je schoonmoeder! Maar ze mag het ook best voelen vind ik. Ze is zijn moeder en tijdens zo een heftige gebeurtenis had ze er best wat meer voor jullie mogen zijn! Hopelijk leert ze er een beetje van! Mijn krampen nemen gelukkig wat af. Heb even een ibuprofen ingenomen en die begint nu gelukkig te werken. Ik ben verder ook echt niet vooruit te branden vandaag. Maar met die krampen en toch vakantie mag het van mijzelf haha Wel balen met oud en nieuw werken! Mijn vriend moet op oudjaar werken van 8.30 tot 22.30. Dus om 12 uur is hij gelukkig wel thuis en op 1 januari moet hij om 14.30 beginnen. Het zou dan best kunnen dat je eisprong al geweest is. Moeilijk te zeggen wat de signalen betekenen die je lichaam geeft. Ik hoop natuurlijk dat je man gelijk heeft, maar het zou ook al heel mooi zijn als je een mooi cyclus zou hebben deze maand van niet te lang. Laten we duimen!
idd dat vind ik ook..mja weet niet of ze er wat van leert...wacht haar telefoontje eigenlijk af mja...we willen er wel over gaan praten met haar....ze mag idd wel voelen!!!!! ik ga er vanuit dat ik gewoon een langeren cyclus heb...durf niet te dromen en hopen dat ik zwanger ben..zou wel snel zijn....lijkt me wel geweldig hoor...dan blijven de emoties nog heeeeeeeeeeel lang.... gister zei mn mannetje in bed voordat we gingen slapen: over ruim 9 maanden hebben we 2 kamertjes verderop een klein kindje liggen die aan het huilen is...zo schattig..mag van hem niet pessismistisch doen, want dan is het zeker niet zo zegtie...gelukkig gaan deze dagen heel snel en is het zo volgende week zaterdag!!!!!
vanavond eigenlijk condoleance..maar ik kan dat gewoon niet ivm mn emoties..dan sta ik daar stom te janken omdat ik anderen zie janken..die man ken ik amper..weet wie het was....maar heb besloten neit te gaan..mn mannetje wel...de schat hier nog ff foto van mn ovutesten..hij blijft nu tog echt wel negatief....pfff heb last van mn rug joh
hallo meiden, Iedereen fijne dagen gehad? Wij wel.. heerlijk gegeten en lekker met familie samen zijn.. Ik moest wel ineens veel terug lezen zeg.. pfoe.. nu ga ik nog lekker genieten van mijn weekje vrij samen met mijn mannetje.
@ spannend22: De kans bestaat wel dat het direct raak is toch? Ach ik lees zo nu en dan wat hier dus zo kom je steeds meer te weten. Heel erg naar dat je geen steun krijgt van je schoonmoeder. Ik kan me goed voorstellen dat ze jullie heeft teleurgesteld. Dit is niet zo maar iets en het zal denk ik ook tussen jullie in gaan staan. Dus het erover hebben is wel een goed idee. Xannia: Welkom hier. Ik kan me voorstellen dat het lastig is om aan te haken in een forum dat al een tijdje loopt maar haak gezellig aan hoor! Morgen gaan wij naar Maastricht en hebben een luxe hotelkamer. Ik heb er zin in!! Ben er echt zo lang niet geweest...
@spannend...dan is je ei denk toch de 25e geweest. Hopen op dat kerstkindje dus.! Snap heel goed dat je niet naar die condoleance gaat. Je hebt nu even genoeg aan je eigen emoties! @Barb...Leuk Maasstricht! Gezellige stad is dat! Ik ben er ook al 2 jaar niet geweest. Het ligt dan ook wel een eindje uit de buurt! Geniet er lekker van!! @bloempje...fijn om te horen dat je ook leuke dagen hebt gehad! Geniet van je vrije dagen!
hey dames, maar het kan toch niet zo zijn dat je 2 dagen na je eisprong al last van je rug hebt daarvan???? ik hoop op dat kerstkindje, maar gelukkig moet ik zo 8 dagen werken en hoef ik er niet teveel bij na te denken vind die rugpijn en spierpijn bij mn ribben toch niet heel fijn
Bedankt voor het warme welkom en ja hoop dat ik nog een beetje kan aanhaken bij jullie gezellige clubje! Had niet verwacht dat een '2012' clubje al een tijdje zou lopen.. Nou ja wat meer info.. Mijn man en ik zijn nu 2,5 jaar samen en een half jaar geleden getrouwd. Vrij snel gegaan dus, maar mede gedaan omdat we beide een zeer sterke kinderwens hebben en eerste wilden trouwen. We zouden eigenlijk vanaf ons huwelijk voor een kindje, maar helaas hoorde ik een maand daarvoor dat het bedrijf ging reorganiseren. Ik ben financieel medewerker en sinds bijna 4 maanden nu bij mijn nieuwe werkgever. Omdat het allemaal goed bevalt, kunnen we eindelijk voor een kindje!! Kom overigens uit de buurt van A'dam, en werk daar ook. Als jullie nog meer willen weten hoor ik het wel
8 dagen of 8 uur?? 8 dagen achter elkaar werken lijkt me verschrikkelijk! Maar volgens mij kan je twee dagen na je eisprong nog geen zwangerschapssymptonen voelen..
@spannend...ik weet niet hoe snel je al symptomen kan krijgen, maar ik heb wel eerder gelezen dat dit soms erg snel kan zijn. Maar er zit helaas niets anders op dat wachten pfff wat ik dat toch irritant! @xannia...leuk om wat meer over je te horen! Ja dit topic loopt alweer een tijdje. Wilde eind juli al zo graag praten met meiden die toen ook nog even moesten wachten en die bleken er te zijn :d Wij hadden eigenlijk afgelopen jaar al begonnen maar wegens bezuinigingen bij mijn oude school is toen bij ons de bruilift/kinderwens ook uitgesteld, dus weet hoe het voelt. Op mijn nieuwe werk gaat nu ook alles super en nu kunnen we in februari dus lekker beginnen en in mei gaan we trouwen :d Dat aanhaken gaat vast lukken en je kan ons ook van alles vragen als je wil
@xannia, nee zwangerschaps symptomen kan idd niet.denk datt mn eisprong is...ik werk in de gehandicaptenzorg, werk onregelmatig en moet dus echt 8 dagen werken..scheelt dat het snel voorbij gaat.... @brittney, idd afwachten maar... Toen ik mn mannetje vertelde van mn klachtjes zei hij: dat had je de vorige xhvj ook weet je nog?? Sgattig ventje..zooo optimistisch!!!