Hey dames, kunnen jullie meekijken? ik snap het ff niet meer..heel de week heb ik tussen 12 en 13u mn testen gedaan...vorige keer dat we ze gebruikten, was dit tussen 16.30u en 17.30u..Nu moest ik vandaag werken en kon ik niet tussen 12 en 13u testen...Om 16.15u dacht ik er ineens aan en heb ik getest..Zover ik me kan herinneren heb ik niets meer gedronken vanaf ongeveer 12.30u..Dus dat zou voldoende zijn voor een test..Mn urine was wat troebel...Nu is mn test ineens weer positief... Wat nu? Kan het zijn dat mn klachten (beurs gevoel/spierpijn in rechterzij net onder mn ribben, steken in mn rechterlies, hoofdpijn, rugpijn) daar vandaan komen? Durf niet zo goed een zw test te doen omdat dit nu nog niet kan..... Hierbij wat foto's...
Wat je moet doen?? KLUSSEN!!! Ik heb dat soort klachten ook rond mijn eisprong, vooral de rugpijn en steken in m'n lies. Zou goed daarvan kunnen zijn dus. Neem het zekere voor het onzekere en lekker klussen!! Voor een zwangerschapstest zou het idd nog een beetje vroeg zijn denk ik.
hihi ja mn mannetje is gelukkig ook wel van het klussen als het een positief streepje is dus dat maar doen dan..zal zo nog foto maken nu hij helemaal opgedroogd is zeg maar..dan zet ik die straks hier neer....maar hoe kan het dan dat het op ander tijdstip ook posi is? en deze is duidelijker dan vorige posi he of zie ik dat verkeerd?
Die van 28 en 25 lijken op elkaar. Maar ik zou zeggen dat 28 net iets donkerder is?? Gewoon klussen en we zullen helaas pas later weten wanneer hij echt was (door ongi of test) Het is zeker irritant meid, maarja beter zo dan helemaal geen ei ;y
daar heb je gelijk in morgen en overmorgen test ik weer rond 16.00u/16.30u..dus kunnen we even vergelijken...en zeker beter wel een ei dan niet..het kan niet zo zijn dat mn HCG nog in mn lichaam zit? Nee toch? anders waren mn testen altijd posi gebleven toch??
ik zit nu zo'n kwartier achter mn laptop..krijg ik ineens een raar beetje trekkerig gevoel heel licht van links naar rechts in het midden van mn buik zeg maar...thv mn navel ongeveer...zo vreemd..dit zijn dan ook weer dingen die ik vorige zwangerschap en menstruaties niet heb gehad...
Ik denk niet dat het door de HCG komt hoor, want dan had je dat idd elke keer moeten hebben. En die symptomen die jij omschrijft heb ik ook rond mijn ei hoor, dus zou goed kunnen.
ok fijn te horen dat jij dit ook hebt...weer een geruststelling..en zo zie je maar weer, dat iedere keer anders is...trek in zoet heb je dan ook? chocolade het liefst
Jaa chocola of vet eten zoals patat haha! Wel irritant hoor, ik heb elke maand het zelfde. Steken en rugpijn Maarja ook wel weer handig
voor als je straks voor het echie gaat zeg maar, is het wel heel handig hoor..ik vind het nu lastig omdat ik niet weet wanneer ik mn eisprong heb na mn miskraam...en dus ook niet mn NOD...vind het wel vervelend..maar hopelijk snel duidelijkheid ik wil weer gewoon een "goede" echo heb eigenlijk ook helemaal geen zin in klussen..mja voor het goede doel he hihi...
Ik snap wel dat het nu voor jou irritant is en klussen is inderdaad nu voor het goede doel. Ik hoop dat die mooie echo in 2012 er snel weer zal zijn voor jullie!! Dat 2012 voor ons allen maar een heel mooi jaar mag worden!
2012 gaat ons jaar worden dat weet ik zeker...sorry als ik wanhopig overkom (las ff terug wat ik had geschreven) maar het valt wel mee hoor ben alleen blij alsk weer duidelijkheid heb....
Je komt helemaal niet wanhopig over! Gewoon als een vrouw met een kinderwens en dat zijn we hier allemaal. Wie weet wat jullie nog met mij moeten mee maken over ruim een maand haha
hihi alle gevoelens zijn welkom hoor Brittney tis gewoon spannend..mn mannetje is gelukkig nuchter en ziet er nu de humor wel van in...hij zei met een lieve big smile toen ik de test liet zien: wat ben je nou weer ana het doen? je moet niet zo raar doen joh. en hoe kun je nou geen zin in seks hebben met mij..whaha heb hem toen ff uitgelachen...
Goed om te horen dat ik hier over ruim een maand ook mijn hormonale gevoelens kwijt kan haha. Ja daar kijkt mijn vriend ook wel naar uit hoor....mannen en veel seks...dat gaat wel samen !
hihi we love the men hé meid ik ga gtst kijken en daarna home alone misschien dat ik tussendoor nog ff kom kijken,m aar denk dak mn avondje met mn mannetje door ga brengen....kletsen we morgen weer goed? fijne avond...xxxx
We houden zeker van onze mannen! Is goed meid! Ik ga precies de zelfde programma's kijken Tot morgen! Xxx
heftig hoor die beslissingen omtrent die baby....ik zou mn kind zoiezo nooit weg "geven"...maar we staan dan ook in een andere positie gelukkig....ben benieuwd of ze hem nog terug kan krijgen..