Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Pff begin er niet over haha. Soms lijk ik wel 4 maanden zwanger als ik 's avonds in de spiegel kijk! Schrikt daar soms zelf van, maar neemt na een paar dagen weer af!

2. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ok hihi...ik kom na mn ma ook echt weer "normaal" aan..sneller dan toen ik zwanger was...ik wil er rekening mee houden met eten, maar vind dit best lastig:( goed voornemen voor het nieuwe jaar:)

Nu ga ik home alone kijken:) tot snel....xxxx

3. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Gek eigenlijk dat je sneller aankomt dan als je zwanger bent! Gek vrouwenlichaam haha! Fijne avond nogmaals ;) xxx

4. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    tijdens mn zwangerschap had ik niet veel eetlust...dus kon ik ook niet veel aankomen....en heb overgewicht, dus het voordeel was dat ik afviel ipv aankwam....mja kan iedere zwangerschap anders zijn..dus ben benieuwd...heb jij overgewicht? (als ik heel brutaal vragen mag:))

5. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Dat mag je best vragen hoor haha. Nee ik heb geen overgewicht. Gewoon een normaal prostuur. Ik ben 1.68 lang en 62 kilo. Volgens de BMI richtlijnen prima geloof ik :) Ben wel bang dat ze het daardoor snel zullen zien bij mij. Mijn buik is redelijk plat en wil het als het snel lukt zeker tot de bruiloft stil houden. Wij kunnen ook niet ophouden met praten he haha. Hebben al 2x afscheid genomen ;)

6. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    hihi gezellig he:) in elke reclame.....:p
    owke, beter geen overgewicht...ik ben 1.65m en weeg (schommel) tussen de 94 en 95 kg momenteel:(:) toen ik zwanger was ging ik lekker richtign 93/92kg..hopelijk haal ik dit snel weer, ook zonder zwanger te zijn!!!! merk gewoon dat ik een stressvreter ben:(

ben op zoek naar een leuke vakantie die niet duur is 1e week van mei..dan heb ik weekje vakantie en wil er eigenlijk ff tussenuit....tips?

7. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Gelukkig geen overgewicht nee, maar heb wel aanleg. Als ik niet let op wat ik eet kom ik zo kilo's aan. Was vroeger best een dik kind, maar is er in mijn puberteit vanzelf af gegaan gelukkig. Ik weet hoe moeilijk een dieet volgen is, heb als kind bij een kinderdietiste gelopen. Gelukkig nu niet meer nodig, maat als ik er nu wel eens een paar kilo af wil kost dit mij al veel moeite.

Leuke vakantie? Mmm. Weekje spanje of Kroatie is met Solmar niet duur!! Is wel met de bus! Vind dit zelf niet erg, heb het wel vaker gedaan. Vind het wel gezellig onderweg.

8. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    weet je ook iets in nederland?
    we hebben de eerste week van mei vakantie..zeg maar van 29 april t/m 7 mei ofzo...
    heb je msn oid? kletst wat makkelijker....

9. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Ja dat heb ik!
    Ik stuur m'n email in een prive bericht naar je!

10. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Hi meiden!

Allereerst @spannend...gisteravond was hier ineens een internetstoring. Ik kon de hele avond niet meer op internet. Vandaar dat ik ineens van msn verdween. Sorry! We kletsen snel verder.
    Ik heb nog nagedacht over een leuke vakantie in Nederland. Bij Centerparcs hebben ze nu ook 2 persoons (hotel)appartementen. Heel leuk. Alleen CP is wel prijzig. WIj boeken het meestal last minute. Dat scheelt veel geld! Een weekendje valkenburg is ook erg leuk!

@All....vandaag ga ik mijn jurk weer passen :D Ik heb om 1 uur eerst een agspraak bij de kapper voor een proefkapsel en om 4 uur een afspraak bij de bruidszaak. Dan kan ik meteen zien of m'n kapsel mooi bij de jurk past! Spannend weer, maar heb er erg veel zin in!

Zijn jullie al voorbereidingen aan het treffen voor oud en nieuw? Ik heb gister al wat lekkere dingetjes in huis gehaald :) Mijn ouders komen het hier vieren, maar weet nu al dat ik weer veel te veel in huis haal. Maar ach...beter te veel dan te weinig ;)

11. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Nou meiden, ben weer terug van de kapper en m'n jurk passen. Ben nog steeds helemaal verliefd op m'n jurk! Hij is echt WOW! En m'n haar zat ook prachtig! Had m'n proefkapsel bij een turkse kappper laten maken. Die kunnen dat nog veel mooier/apartes dan de nederlandse kapper. Ben weleens op een Turkse bruiloft geweest en iedereens haar zat daar schitterend! Dus vandaar dat ik dacht laat ik het ook eens proberen en heb er geen spijt van! Het is prachtig!!

Hoe is het met jullie??

12. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hai ik ben weer terug uit Maastricht, was helemaal geslaagd. Vrijdag en zaterdag ben ik heel erg druk dus ik kan alleen zondag nog bijkomen en maandag maar weer eens aan het werk na 2 weken :)

Ik zit in mijn vruchtbare periode dus netjes om de dag klussen.

Brittney, wat leuk dat je je jurk weer eens aan mocht! Nou ik wist niet dat die Turkse kappers zo van die apparte kapsels konden. Ik zal het onthouden!

Dag meiden!

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik wens jullie alvast een goed oud en nieuw en dat 2012 een mooi jaar wordt voor ons allemaal!! :)

14. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Hey lieve meiden,

@Barb...wat fijn dat Maasstricht zo leuk was!! En dat van die Turkse kapper moet je zeker onthouden! Ik ga als ik voortaan een bruiloft van iemand heb of een belangrijk feestje zeker daar mijn haar laten doen :D

@Spannend....hoe is het nu met je ovutesten?

Ik heb mijn banner trouwens aangepast. Volgens zo'n menstruatiekalender wordt ik 15 februari ongi en kunnen we beginnen :D Staan nu wel 2 weken extra op de banner :( Maarja als we in midden januari al beginnen loop ik het risico straks al 4 maanden te zijn rond te bruiloft (al moet je er vanuit gaan dat het echt niet in 1x lukt, maar you never know ;)) dus vandaar de keuze om 15 februari te beginnen. Nog 1,5 maand en die zijn vast zo voorbij :cool:

Ook ik wil jullie alvast een fantastisch 2012 wensen! Dat het maar een jaar mag worden vol zwangerschaps/babygeluk!
    En dat we elkaar hier nog maar veel mogen steunen en met elkaar mogen kletsen!

See u in 2012 :D

15. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Pff nu al 2 dagen positieve ovutest...vanochtend cb digitaal gedaan en die zegt niet zwanger..had ik verwacht en twas n bevestiging...mn mannetje zei: hè jammer...hihi zo'n sgat...nu maar mn menstruatie afwachten...snap dr niks van..zit nu op dag 26 van mn cyclus....erg irritant:(je gaat horen maar het kan gwn niet..we hebben vanaf 24 dec geklust..totaal 7 x waarvan 1x2x op n dag..dus daar zal het niet aan liggen denk ik...eergister voor laatste x...

Het enige nadeel van mn ovutesten deze ronde is dat het niet altijd op dezelfde tijd is gtst...zou dat verschil maken??

Miss saigon gister was geweldig!!! Zo'n aanrader!!:)

Iedereen alvast de beste wensen voor 2012.het wordt ONS jaar hè:)

16. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil iedereen het beste wensen voor 2012. Dat we allemaal maar snel op roze mogen komen te staan!:D

17. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    hey dames,

het kan tog dat er nog wat hcg is achtergebleven..maar dan had mn cb digitaal toch "zwanger" aan moeten geven???????

hier vanacht naar gedroomd..kei realistisch...was weer een schietpartij waarin ik niet dood werd geschoten, maar de schutter wel voor me stond, maar na 10 seconden weer wegliep...zo realistisch..echt eng!!!:) en heb gedroomd over een echo....zag ineens tussendoor een paar seconden een mooie echo in mn dromen...heel bizar...en als laatste moesten we vechten tegen een tijger in een circus en moesten we ergens in springen waar dat beest ook was..en weer ging ik niet dood..alleen een ander persoon had ongeluk en viel steeds verkeerd ofzo...heel stom.....

heb al 2 dagen last van maagzuur en al aantal dagen hoofdpijn..maar geen gewone hoofdpijn maar van die zeurende...fijn zo'n lichaam die overstuur is:(

dit is de laatste foto van mn ovutestjes..we hebben besloten niet meer te testen en gewoon te klussen als we zin zouden hebben..niet meer op commando deze ronde....de vinkjes zijn zeg maar de dagen dat we geklust hebben..en de tijden van de test heb ik er ook op gezet...beoordelen jullie maar...de laatste vinden wij al minder...

mn mannetje blijft volhouden: we hoeven nu een aantal maanden niet te klussen....hij is er toch stiekem van overtuigd dat ik zwanger ben...pff...

straks weer werken..dag 6 van de 8...merk wel dat het me kei veel energie kost...aan de andere kant geven de jongeren daar me ook wel energie hihi:)morgen dagje scheveningen..werk dan een dag van 7-21u ofzo...mja dat is anders dan werken werken zeg maar...en dan volgende dag weer 7u beginnen..en die dag daarna POPgesprek...pff 9 dagen met werk bezig:(

18. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je wel op de goede dagen heb geklust als ik het zo zie.. misschien moet je gewoon even een menstruatie afwachten om te kijken hoe je cyclus nu is.. het kan natuurlijk ook zijn dat het al raak is.. maar ik denk dat je daar snel genoeg achter komt.. :)

19. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hallo meiden!

Welkom in 2012 haha.

@Spannend. Je kan al bijna zwtest doen! Hopenlijk weet je gauw genoeg meer. Wij gaan juist niet 2 dagen na elkaar klussen want dan is er toch minder sperma aangemaakt dan dat een dag overslaat. Dus wij houden om de dag aan. Het schijnt dat de kwaliteit dan beter is dus gaan we daarvoor.

Officieel is vandaag mijn eisprong maar ik heb nog geen rekbaar slijm gespot. Misschien morgen of overmorgen???

Vandaag weer begonnen met werken. Het viel reuze mee en was erg gezellig met mijn collega en met de kinderen.

In de pauze kwam het gespreksonderwerp zwanger en kinderwens naar voren en kreeg ik de bekende vraag. Ik heb gezegt dat we nog 3 jaar samen wonen en dat we het zonde vinden van de tijd die we samen hebben als we nu aan kinderen beginnen. Hhahaha wat een leugen maarja dit zeg ik al 3 jaar sinds we samenwonen. Ik krijg zo vaak die vraag, of we al bijna aan kinderen willen "beginnen".

@ Bloempje: Jaa het is 2012! Het jaar dat ook JIJ voor het echie gaat toch??? Leukleuk.

20. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @barb, ja klopt over het sperma, maar vorige x hadden we het ook zo gedaan alleen nu bleven de testen anders positief:(dus vandaar zo geklust;)
    Idd kank bijna testen volgens mn cyclus, maar ben daarmee uitgegaan van n cyclus van 30dagen..wil eigenlijk pas zaterdag op zn vroegst testen ivm lange cyclus..kheb nog geen testdrang dus denk dak zondag ga testen ALS ik niet ongi wordt....

Heb nu al 2 dagen meer witte afscheiding....wat zou dat betekenen?

Deel Deze Pagina