@spannens...jij droomt wel heftig zeg! Ik droom ook vaak heel echt en dan wordt ik altijd heel moe wakker! Ik hoop dat het gedeelte met die echo uitkomt en dromen in dit geval geen bedrog zijn, de rest hopelijk wel Ik heb vannacht ook heel echt gedroomd. Ik deed een zwangerschapstest maar wilde de uitslag zelf niet zien dus liet mijn vriend kijken en hij zei: ik zie geloof ik vaag een tweede streep. Ik zei: 'oh' en ik keek niet eens Later ging ik toch maar eens kijken en stonden er 2 hele dikke strepen. Ik was zoooo blij im mijn droom @barb...het gaat ook niet iedereen aan toch dat jullie bezig zijn. Ze merken het vanzelf wel En volgens mij hoef je rekbaar slijm niet altijd te zien maar kan het ook vlakbij de baarmoedermond zitten. Heb dit weleens gelezen, dus misschien klussen voor de zekerheid?
Er schiet me ineens iets te binnen nu jullie het over dromen hebben. Wat ik me herinner van vannacht was dat ik een test in handen had. Die zei dat ik niet zwanger was maar ineens stond er vaag '39-40 weken' op die test! (zo vaag zijn dromen) en in mijn droom snapte ik niet hoeveel weken ik nou zwanger was, ik begreep die test niet. Maar toen ik wakker werd begreep ik die aantal weken wel natuurlijk. Nou super vaag dus.
Fijn die dromen hè dames.... Hier net met me mannetje over testen gehad..vorige x had ik al getest op dag 27 geloof ik...nu nog niet eens...zegt mn mannetje: je kunt ook beter maar 2 weken ofzo wachten met testen, want je lichaam heeft natuurlijk wel een klap gehad door de miskraam....pff waarom moettie zo wijs doen?? Ik weet dat er n kern van waarheid in zit, maar wat moet ik nou doen?? Morgen met t werk (jongeren en.collegas) dagje naar scheveningen van 12u -21uongeveer.moet om 7u al beginnen, dus wordt weer eens een lang dagje..
@spannend...zeker lange dag. Scheveningen is hier redelijk dichtbij. In de zomer kom ik er vaak! Nu in de winter is het wat minder aantrekkelijk haha Je man heeft ergens wel gelijk, alleen weet niet of je dat vol kan houden. Ik ben bang dat ik dat niet zou kunnen. Doe wat goed voelt. Als je veel kwaaltjes voelt waardoor je onzeker wordt zou ik testen en zo niet proberen te wachten.
Idd weer lange dag.daarna 1 dagje vrij maar moet ik wel voor gesprek naar mn werk.dan weer 6 dagen werken..daarna gelukkig tot nu toe nog 4 dagen vrij.... Ja wil eigenlijk ook wachten..gelukkig werk ik veel en kan ik dat misschien langer volhouden..wanneer zou jij testen??
Ik zou testen als ik het niet meer kan volhouden haha. Proberen zo lang mogelijk te wachten, maar als je lichaam 'signalen' geeft zou ik testen om de onzekerheid weg te halen! Werkse morgen! X
Goedemorgen meiden! Allereerst nog de beste wensen voor 2012! Hoop dat jullie Oud & Nieuw allemaal goed zijn doorgekomen .. Ben zelf al een tijdje niet meer hier geweest dus heb geprobeerd alles te lezen alleen wist ik niet meer precies wat ik wel én wat ik nog niet had gelezen Hier een rustig Oud & Nieuw gehad, lekker met z'n tweetjes... Het nieuwe jaar zijn we heel goed begonnen want direct na 0:00 uur (nadat we elkaar gelukkig nieuwjaar hadden gewenst) heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd Een datum hebben we al in gedachten, maar dat is nog niet helemaal zeker. Wel raar hoor dat ik dit jaar ga trouwen haha! @Brittney; lijkt me helemaal geweldig om jezelf in je trouwjurk mét kapsel te zien. Dan komt het wel heel dichtbij @all; online lees ik verschillende verhalen over het klussen in je vruchtbare periode. Op de ene site staat om de dag en de andere site zegt weer elke dag.. Wij doen gewoon ons eigen ding en dat is eigenlijk best vaak haha! Ik zag net ook een berichtje voorbij komen over Miss Saigon.. Nu gaan wij niet naar Miss Saigon maar mijn vriend (ohh shit verloofde ) had mij verrast met 2 kaartjes voor Wicked in Scheveningen. Daar gaan wij 21 januari dus heen. Ik ben heel benieuwd Hier is verder nog helemaal geen duidelijkheid m.b.t. mijn cyclus. Mijn vorige cyclus duurde 44 dagen (was al langer dan normaal) en nu zit ik alweer op dag 68. Ik ben al lange tijd geleden gestopt met de ovutesten af en toe doe ik nog wel eens eentje. Ik doe wel iedere ochtend temperaturen, maar de voorgaande dagen heb ik niet mee laten tellen omdat ik op de avonden wel wat alcohol heb genuttigd. Heb al meerdere testen gedaan en die waren allemaal negatief en heb ook nog niet het idee dat mijn menstruatie eraan komt.. Wat nu Jullie nog plannen voor vandaag? Ik moet nu gewoon werken tot 16:00 uur en daarna gaan we even naar een feestlocatie kijken wat op ons lijstje staat. Fijne dag iedereen! Groetjes, Naatje
@Naatje...wat een super nieuws dat je ten huwelijk ben gevraagd!! Gefeliciteerd!! Geniet van alle voorbereidingen, want dat is zo leuk! Voor mij duurt het nu nog 4,5 maand, dus het begint redelijk op te schieten nu. En jezelf in zo een jurk zien met je haar helemaal mooi is inderdaad super, maar er ging ineens ook een scheutje zenuwen door mij heen haha Wat balen zeg dat je zo'n lang cyclus hebt. Ik snap dat je dan stopt met ovutesten. Gelukkig is veel klussen bij jullie het probleem niet zo te lezen haha dus daar kan het niet aan liggen als het niet raak is En wicked schijnt heel leuk te zijn! Heb hem zelf nog niet gezien maar hoor heel veel goede verhalen! Werkse vandaag en houdt ons op de hoogte hoe het verder gaat verlopen met je cyclus! Liefs!
Hi allemaal, Wij gaan ook voor ons 1e kindje! Heel spannend allemaal! Over die lange cyclussen.. ik had dat ook heel vaak wel tot 70 of 80 dagen niet ongesteld worden. Het heeft bij mij 2 jaar geduurd, nu zo'n 4 maanden ben ik redelijk regelmatig. 3 a 4 weken zit ertussen. In het begin deed ik heel vaak zwangerschapstesten maar werd daar zo ontzettend zenuwachtig van dat ik er maar gestopt mee ben om steeds testen te doen. Ik wacht gewoon af, je merkt vanzelf wel dat je zwanger bent lijkt me. Gefeliciteerd voor degene die dit jaar gaan trouwen! Geweldig mooi zo'n dag! geniet van de voorbereidingen.
@ Naatje: Gefeliciteerd! Wat fantastisch nieuws. Had je het zien aankomen? Hebben jullie het veel over trouwen gehad? Nou nu hebben we twee meiden onder ons die gaan trouwen dit jaar, leuk! @ Spannend: Succes morgen met je werk! @ All: Vandaag wèl rekbaarslijm gespot, op de wc tijdens het vegen, jippie! Ik heb niet echt iets van een eisprong gevoeld vandaag dus misschien morgen? Ik heb in oktober op dag 16 en 17 rekbaarslijm gehad en 11 of 12 dagen erna menstruatie. Is dat niet een te korte lf? Heeft iemand daar verstand van? Wat is het gevolg van een te korte lf?
@Danssie...welkom! En fijn dat je cyclus zich nu weer heeft hersteld! Hopelijk is het snel raak! @Barb...nee hoor je lf is niet te kort. Ik heb zelf ook een lf van 12 dagen! vanaf 9 dagen of minder is het te kort voor een eitje om zich in te nestelen, maar 12 dagen is prima @spannend...hoe was je dag in Scheveningen? Je hebt er ook wel lekker weer voor gehad...not
@Naatje, wat geweldig dat je ten huwelijk gevraagd bent ik ben dat niet, maar toch getrouwd Vorig jaar 1 april ben ik getrouwd..ik weet nog goed dat die voorbereidingen zo leuk waren om te doen..dus ik wens je alvast heeeeeeel veel plezier Balen van je lange cyclus zeg Hopelijk heb je snel duidelijkheid...Ga je nog een keer een zwtest doen? @Danssie, welkom bij ons gezellig dat je mee komt kletsen...Spannend voor je eerste kindje!!!! Balen van je lange cyclus..Maar tis idd afwachten..En dat is zoooooooooooo moeilijk!!!! @Barb, sorry van de lf heb ik weinig kaas gegeten..... @Brittney, het weer was verschrikkelijk..echt storm..de jongeren waaiden gewoon echt beetje weg in die wind....was niet leuk maja..het bowlen en eten was erg gezellig..alleen op een gegeven moment zeiden de jongeren tegen mij: moet je ons niet iets vertellen?? Ja hé, moet je niet iets vertellen? En een andere jongere ving dit op en zei: Ben je zwanger???? Ik schrok hier beetje van en voelde me ongemakkelijk en zei: Nee. Daarna heb ik mn telefoon gepakt en waren ze weer met iemand anders aan het praten..maar vond het wel ff confronterend, want als ik zwanger was gebleven, was dit een mooie timing geweest om het de jongeren en collega's te vertellen..of iig de jongeren...want dan had ik het mogen vertellen... nu zit ik met het volgende dat ik alweer wat dingetjes heb, die ik had toen ik zwanger bleek te zijn..zoooo verwarrend
@spannend...je had idd geen slechter weet uit kunnen kiezen om naar Scheveningen te gaan haha. En aan zee waait het altijd al harder! Pff kan me voorstellen dat het confronterend was toen die jongeren vroegen of je zwanger was. Helemaal met de gedachte dat je het anders rond deze tijd zou vertellen. Gelukkig hielden ze snel op, maar zo'n opmerking blijf je dan wel even voelen. Balen dat je lichaam je zo onzeker maakt. Nu maar hopen dat het voor een goed doel blijkt te zijn
weet je wat het is, ik zou er met mijn "symptomen" bijna aan denken dat ik weer zwanger ben...Mja, ik weet het gewoon niet...Zou het wel graag willen weten, maar zit pas op dag 29...
@spannend...je hebt van die uiterst gevoelige zwangerschapstesten, misschien zou je die morgen of overmorgen kunnen proberen. Op dag 30 of 31 zou je denk ik best kunnen testen.
dat gevoel heb ik ook, maar gelukkig heb ik het druk en werk ik veel..dat scheelt echt...wil eigenlijk ook niet hoeven werken als ik positief heb getest, maar dan kom ik pas uit op volgende week donderdag....en mn cyclus kan ook van slag zijn, dus niet persee 32 dagen maximaal zijn..ik heb alleen nog de normale test van zwanger en kids en de cb digitaal in huis....pfffff.....
Lastig!! Doe wat goed voelt. Als je het kan volhouden dan kan je wachten tot volgende week donderdag en anders kan je over 2 of 3 dagen denk ik ook wel die gewone test doen. Maar zoals ik al zei; doe waar je je goed bij voelt!
Baaaaaaaaaaaaaaaah, ik heb toch vertelt over mns choonmoeder dat ze weinig interesse heeft getoont? En nog steeds niet....Belde net...we zouden voor dr verjaardag in november nog een x uit wokken gaan...JOEPIE...Nu wilde ze dit plannen...20 januari gaan we uit wokken....heb er zooooooooooooooooo'n zin in...NOT! Mn mannetje zei: lijkt me verstandig om voor die tijd nog even met haar te gaan praten...Pffff...ik ging er eindelijk minder aan denken, maar nu kan ik dr echt niet meer uitstaan...Ik neem de telefoon niet meer op omdat ik haar nr zie...Mn mannetje neemt het dan op..Harstikke lief van hem..Ze belde nu alleen om te plannen van het etentje, verder niet eens gevraagd hoe het met HEM ging....
Snap dat het lastig is, maar laat van je schoonmoeder maar een beetje langs je heen gaan! Je hebt nu genoeg aan jezelf! Zo'n gesprek lijkt me lastig, maar misschien wel goed om even jullie gevoelens kwijt te kunnen! Hou me op de hoogte!