we gaan zeker dat gesprek voeren...heb er net met mn mannetje over gesproken..ik weet dat mn schoonmoeder heel snel in de slachtofferrol kruipt ivm haar verleden..prima, maar niet op dit moment..mijn mannetje begint het gesprek en zodra ik merk dat zij in die rol kruipt, ga ik mijn gevoel op tafel gooien...ik heb het gevoel dat mn mannetje de confrontatie eng ofzo vind..maar hij zegt van niet..hij wil alleen geen ruzie.dat wil ik ook zeker niet, maar ik denk dat het hier een beejte op uit gaat draaien, want het wordt nooit een leuk gesprek...pff al mn emoties zijn weer terug
Misschien hoe sneller je het gesprek hebt hoe beter, dan kan je weer proberen om wat rust te krijgen in je hoofd. Het is logisch dat al je gevoelens nu weer na boven komen! Sterkte meid!! X
morgenavond is ze thuis en gaan we praten...dat weet ze nog niet, maar gaan we zeker wel doen...pff wordt er gestoord van....als ik overstuur raak, loop ik gewoon ff weg..ik vind het wel ff gezegend met haar...mn mannetje moet dingen doen die zijn broertje ook kan en dat wil ze niet want zijn broertje zou dat niet kunnen...belachelijk... sorry voor mn gevoelens hierover
Daar is een forum juist voor! Lekker je gevoelens van je af schrijven! Ben heel benieuwd hoe het morgen gaat! Bij deze alvast veel succes morgen!!
@Barb; had het nog niet echt verwacht. Ondanks dat we er wel vaker over gepraat hadden. Mijn moeder heeft afgelopen nacht hier geslapen slaapt nu nog steeds ) dus hebben al het één en ander besproken. Erg leuk allemaal! Volgens mij is een lf van 14 dagen het gemiddelde. Bij een te korte lf heeft een eitje te kort tijd om zich in te nestelen. Volgens mij is het zoiets... Anders moet iemand anders mij maar even corrigeren Oh lees nu net dat Brittney hetzelfde zegt @spannend22: met de voorbereidingen zal het wel goed komen, heb nog ruim 10 maanden de tijd. Gisteren al het één en ander besproken met mijn moeder, haar man en mijn verloofd haha! Een lange cyclus van rond de 40 dagen had ik op zich wel mee kunnen leven, maar als ik nu altijd zo'n lange cyclus heb als nu...pffoee.. Moet er niet aan denken. Ben vorig jaar april gestopt met de pil dus kan dan aan de bel trekken. Maar dat is dan ook weer iets waar je rekening mee moet houden... Wat ALS je in de tussentijd zwanger wordt Ik zou het niet erg vinden om met een dikke buik te gaan trouwen... Dit is wat we zo graag willen en dat trouwen is er tussendoor gekomen. Ik ga vast nog wel een keer een test doen alleen wanneer, weet ik nog niet. Ik temp me iedere ochtend en op mijn kaartje wordt nog geen eisprong weergegeven en mijn temperatuur is ook niet hoog. Dus dan zou het alleen maar zonde zijn... Ik kijk het nog even aan.. Wat vreselijk dat van je schoonmoeder. Lijkt me ontzettend vervelend als het niet goed klikt met (iemand uit) de schoonfamilie. Wellicht dat het confronteren inderdaad helpt. Succes! @all; ik ga nu verder met werken want merk dat er anders niets van terecht komt Fijne dag iedereen! Groetjes, Naatje
@Brittney, thnx dat dat mag...fijn heb er zo geen zin in vanavond..maja ben achteraf wel blij als het vanavond achter de rug is...al zie ik er wel tegenop Hier een dag die ik graag over had willen slaan...Niet om het gesprekje vanavond, maar voel me zo belabberd en extreem moe..Heb gister die drukke dag gehad met mn werk natuurlijk, vanacht goed geslapen maar nog wel ff met mn mannetje over zijn moeder gehad gister in bed...Voordat je dan slaapt is het half 1 en ging mn wekkertje weer om half7...En het is dag 8 achter elkaar..Dus het mag wel weer...Maar zo belabberd en moe heb ik me nog niet eerder gevoeld dat ik me kan herinneren... Mn mannetje zei gister dat ik evt morgen al zou kunnen testen omdat ik mrogen vrij ben...Nu ben ik onverwachts vrijdag ook vrij, dus wil ik het uitstellen tot vrijdagochtend op zn vroegst...Maar ben ergens wel bang voor negatieve uitslag...Al ben ik vandaag wel weer misselijk na wat eten...Echt belachelijk en zo stom hoe je lichaam kan reageren je weet gewoon niet wat je er mee aan moet..Ik tenminsteIk merk ook dat mn tepelhof weer iets donkerder wordt op sommige plekjes...Whaaaaaaaaaaaa ik wil duidelijkheid, maar niet tevroeg met kans op negatieve test en later nog menstruatie..ik weet gewoon niet goed wanneer ik moet testen na mn miskraam...Scheelt wel, hoe later ik test en hij is positief, hoe eerder ik weer echo kan hebben hihi
aan de andere kant, we gaan morgen karten, daarom zei mn mannetje dat schiet me ineens te binnen...als je zwanger bent, mag je niet karten..dus dan zou ik morgen weten of ik zwanger ben zeg maar...hij zei: ja je wil het toch vertellen en dan neem ik liever geen risico ivm het karten ook ivm de miskraam..tis zo'n schatje..nu zit ik dus in dilemma maar ik zit dan pas op 7dpo (als ik uitga van een eisprong op de 28e)..dus niet zoveel kans om positief te testen nog tog?
@spannend....hoe was het bij je schoonmoeder? Met zo'n uiterst gevoelige test kan je tot 6 dagen voor NOD testen, maar geloof dat die kruitvat 2v5 ook aardig gevoelig zijn. Ik zou misschien toch testen ivm dat karten, maar of die uitslag dan betrouwbaar is is natuurlijk moeilijk te zeggen....
Brittney, met mn schoonmoeder viel niet te praten.schoot volledig in de slachtoffer rol, vreselijk.wij willen aandacht en zijn niet spontaan..jeetje zij is MOEDER //SCHOONMOEDER !!!!! Ik heb heel netjes het gesprek gedaan waarnodig en heb mn respect uitgesproken naar haar ivm haar verleden veel meegemaakt etc. ik heb op n gegeven moment gevraagd aan mn mannetje of we konden gaan...in de auto kwam het eruit....pfff lkkr die emoties.... Morge tog maar testen dan??
Nou dat schoot niet echt lekker op dan met je schoonmoeder. Gelukkig heb jij je verhaal kunnen doen en wat zij er mee doet is aan haar. Ja ik zou toch maar testen dan. En natuurlijk hoop ik dat ie positief is, maar als ie dat niet is probeer dan niet teveel teleurgesteld te zijn. Misschien ben je dan nog te vroeg en wordt ie later nog posi! Maar ik zou hem voor de zekerheid ivm met karten maar doen. Let me know!! Good luck!! X
Mn sgatje spoort niet toen ik vertelde dak morge kv wilde halen, zegtie ineens morge ga je de cb doen én die andere, als ze positief zijn koop je geen testen en ga je er vanuit dat je zwanger bent en niet gaat karten dat mag dan niet van hem...alstie negatief is kijken we volgende week weer hihi..dus morgen voordat mn sgat gaat werken moet ik allebei de testen doen Zag net de test dure je uit cb digitaal haalt na testen...stond een lichte test streep..ingedroogd...kan dat met cb digitaal? Dat indrogen....hij gaf afgelopen weekend niet zwanger aan, maar dan hoort er tog geen streepje te staan??
Op cb digitaal staat meestal een 2e streep of je zwanger bent of niet. Je moet er eigenlijk ook niet naar kijken Hoop dat je snel weer positief zal testen hoor! Brittney nu is het echt aftellen hè! Dat het maar snel half feb is!!
Niet zwanger..test zonder streep en de twee woorden..kga dus gwn karten Ben wel btj bang voor een hele lange cyclus omdat ik nu op dag 31 zit en niks voel voor een komende ongi...ben alleen al misselijk vanaf dak wakker ben kwam wat maagzuur omhoog Kga proberen nog wat te slapen...mn wekkertje gaat om 9.55u...
@spannend...wat jammer van de test!! Maar wel duidelijkheid nu, je kan met een gerust hart karten. En misschien zolang je ongi er niet is kan het nog komen. En anders hoop ik dat de ongi snel komt. Veel plezier met karten vandaag! @Yasmin...ja nu wordt het echt aftellen!! Hoef gelukkig niet meer zo lang te wachten! Maandag beginnen met foliumzuur M'n vriend zei gister ineens...zullen we die condooms gewoon weg laten en gewoon beginnen? Oei! Gevecht tussen gevoel en verstand. Maar m'n verstand heeft het nog gewonnen. Wil ook graag mooi zijn in m'n jurk als we trouwen! Nog iets meer dan een maandje te gaan...
@Brittney, achja, ik kan vanavond iig karten hihi...ik heb gisteravond rond 18u een ovutest gedaan..deze was negatief...iets donkerder dan negatief maar niet zo als de ovutesten waren...ik heb eigenlijk al een week regelmatig van dat slijm zeg maar....heeft dat dan met eisprong te maken? 28e had ik last van steken in mn buik....vooral rechts in mn zij en onderin mn buik.... Iemand een vergelijkbare ervaring? Ik heb 4 testen van KV2v5 gekocht...ik heb besloten dat als ik vandaag niet ongi wordt, ik morgenochtend daarmee ga testen...als deze dan niet positief is, test ik pas volgende week donderdag op mn vrije dag testen....als ik dat vol kan houden haha.... vind het wel beetje lastig Zo net gegeten...vitaal broodje van bakker bart met mozzarella, ei, komkommer, pesto, sla en tomaat...Heeeeerlijk...Heb niet veel eetlust, maar had alleen nog een ontbijtkoek op....En mn maag begon te knorren haha....nu vanavond weer eten...En karten
@ Spannend: Ik zou het niet weten met jouw kwaaltjes. Met name dat slijm ken ik alleen rond de eisprong. Ik ben benieuwd hoe het verder met testen gaat verlopen. Ik hoop alsnog positief voor je. Ik heb ook eindelijk kv2v5 gescoord!! Toen ik ze wilde kopen omdat ze zo goed schijnen te zijn waren ze nergens te vinden hier in de stad. Nu heb ik zo ook
@spannend...hoe was het karten? En heb je nog een test gedaan? @ Barb...fijn dat je nu de goede testen hebt Hier is m'n vriend vanaf gisterenochtend op trainingskamp. Voor hem super natuurlijk, maar moet wel even wennen aan het alleen slapen haha Maar gelukkig vermaak ik mij goed met vriendinnen en morgen rons 3 uur is hij weer thuis Mis hem wel! Maar soms is dat ook wel weer goed, dan weet je weer heel goed wat je hebt
Hoi dames, Alles goed met jullie? Hier prima... Pff mn slijm blijft...dan denkk dak ongi wordt, is dat wat btj loopt vet irritant...zw test van.gister was negatief..hoewel er daarna licht streepje stond...moest je wel turen..kheb er wat water overheen gedaan om te kijken oftie weg trok maar bleef heeeeeeel licht...ovutest waren gister en eergister beide even positief...terwijl ik normaal maar 1 knaltest heb..... Om 17u nog n ovutest doen en morgenochtend alsk nog niet ongi ben een kv zw test doen..... Karten was leuk maar niet mijn ding...2x klap ijn mn rug gehad en werd tijdens de rit steeds misselijker mja...had net zo'n zin in bubelicious kauwgom, maar kreg.er maagzuur van...gelukkig nu niet meer...vanavond met mn sgatje wokkenhierthuis..hopelijk zit ik niet meteen vol zoals afgelopen dagen...
Hi girls, Hier een druk vriendinnenweekend achter de rug. M'n vriend was op trainingskamp, dus lekker veel met vriendinnen afgesproken en veel bijgekletst Vanmiddag komt m'n vriend weer terug. Gelukkig want heb hem wel gemist! Vrijdag ben ik naar de huisarts geweest. Ik heb elke keer rond mijn eisprong steken rond mijn liezen. Nu weet ik dat dit er bij kan horen, maar wilde er toch eens naar laten kijken. Heb daar dus een inwendig onderzoek gehad en alles voelde goed. Ze verwacht dat het idd ovupijn is! Ik krijg nu in mijn volgende cyclus rond mijn eisprong een inwendige echo in het ziekenhuis. Het hoefde niet maar ze vroeg of ik dit wilde. En aangezien we die ronde daarna gaan beginnen vind ik het ook wel fijn om zeker te weten of alles bij mij helemaal goed zit, dus laat ik het maar gewoon doen! Nu kreeg ik na mijn doktersbezoek gelijk een blaasontsteking. Heb nogal een gevoelige blaas, dus door dat gevroet van de dokter was mijn blaas dus meteen van streek. Heel fijn pfff...je komt voor het 1 en krijgt het ander haha. Heb deze maand ook eens met ovutesten gekeken of ik idd mijn eisprong heb rond die steken. Ik kreeg de steken donderdag, toen was de ovutest wit, vrijdag stond er een duidelijke streep maar nog niet net zo donker als de c streep en gister was de teststreep een stuk donderder dan de c streep Dus best handig die steken want volgens de ovutesten zijn ze idd van mijn ei! Toch vind ik die echo wel prettig, gewoon voor mijn eigen gevoel... @spannend....hoe was je zwangerschapstest vanmorgen? Misschien was dat lijntje dat je eerst zag een indrooglijntje? (als je het tenminste na afleestijd pas zag?) Ben benieuwd...duim voor je!
Goede morgen dames, Heb weer even heerlijk kunnen uitslapen vandaag, altijd fijn! En Brittney ben je nog home alone?? Ongezellig? Of geen last van gehad? Hey Spannend hoe staat het met de testen? Na al die kwaaltjes is het wel tijd voor duidelijkheid toch? Ik ben zo benieuwd. Ik hoop voor je dat 'ie raak is. Verder wens ik jullie een fijne zondag, lekker opladen voor de werkweek.