Ik heb net de dokter afgebeld voor uitstrijkje want ik kwam er net optijd achter dat ik ongi ben geworden!! Ei op cd16 en een lf van 9 (best kort!) cyclus van 25 dit keer. Ik kom in de buurt van Brittney.
Starten: Feb 2012 Brittney Mei 2012 Ctje1987 Juli/Aug 2012 Bloempje 19831 NOD: 24 nov - liga - 1e ronde - 1e kindje 12 dec - Naatje - 2e ronde - 1e kindje (cyclus van slag want bent nog steeds niet ongesteld en heb alleen maar negatief getest) 16 jan - 19-21 jan - Toekan - 3e ronde - 1e kindje ongeveer 8 januari - spannend22 - 1e kindje (weet niet hoe het loopt na mn miskraam....even afwachten dus...) 10 feb - Barb - 3e ronde - 1e kindje ZWANGER Stitch86 - 1e kindje Enjoyllive - 2e kindje 4 aug - Yasmin84 - 1e kindje
@Barb, een uitstrijkje lijkt me toch al vervelend laat staan als je ongi bent...dus maar goed dat je hebt afgebeld hier vanacht weer enorm raar en realistisch gedroomd over een schietpartij op een camping..zo bizar..heb ik vanaf mn zwangerschap gehad...en blijkbaar is het gebleven vandaag van verschillende soorten dingen wat ik eet, snel maagzuur..erg vervelend
Goedemorgen lady's, @Barb...je cyclus gaat inderdaad op dat van mij lijken Een lf van 9 dagen is inderdaad kort, maar geloof dat 9 dagen net de grens is. Onder de 9 dagen is het te kort! Mijn lf is tot nu toe meestal 12 dagen. Ben vandaag begonnen met vitaal zwanger pillen van het kruitvat. Want vandaag is het nog maar precies een maand Ik heb mijn vriend ook aan de zinkpillen gezet haha aangezien die goed schijnen te zijn voor het zaad @spannend....hoe is het met jou? Nog last van maagzuur?
@brittney, hihi doe je goed met.die.pillen tijd vliegt hè hier nog steeds af en toe last van maagzuur, misselijkheid en hele realistische dromen...maar ook vreetbuien..dis ben bang dak gewoon ongi ga worde want dat eten.had ik bij mn zwangerschap niet....en die misselijkheid en maagzuur ook .niet.... Heerlijk weer hè..wordt er zo vrolijk van
Het is zeker mooi weer! Voor mij is dit de ideale winter. Al die sneeuw, ijs, kou, gladheid zit ik niet op te wachten! Het is moeilijk te zeggen of het signalen van ongi of zwangerschap zijn. Het hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn dat je de zelfde symptomen krijgt als je vorige zwangerschap. Elke zwangerschap is anders!
Ja dat vind ik ook, zo'n winter is niks!!!! Kzit nu 6dagen na mn eisprong, dus zou nog niks kunnen voelen van een eventuele zwangerscha....ik durf gwn nergens op te hopen..wil eigenlijk pas de 28 e in de ochtend testen, dan zijn we nachtje weg en zit ik 19 dagen na mn eisprong...dus ruime tijd en heb ik meer kans op n eerlijke uitslag omdat mn ongi dan hoop ik.tenminste is gekomen of niet.....
idd beetje lang volhouden nog maar tis voor een goed doel...gelukkig mag ik weer veel werken dus dat scheelt dan heik wil het zoiezo tot die dinsdag volhouden...mja weet gewoon niet waar ik vanuit kan gaan..dat maakt het lastig...ik weet gewoon niet wanneer ik kan testen.... vandaag had ik een frietje oorlog (geloof groot) met kroket en frikandel...Heb een kwart van de friet op en 1 frikandel en half kroketje...pfff zat toen vol en werd beetje misselijk..onze beste vriendin was er en die zei: jeetje, je heb niets op joh...mn mannetje vond heto ok bijzonder...wel vreemd want nu kan ik wel drop snoepjes eten...dat vind ik juist lekker...IK WORDT GEK VAN MEZELF HIERIN!!!!!
Hoi dames, Ik ben hier een hele tijd niet actief geweest sorry.. Van te voren had ik niet verwacht dat ik zoveel moeite zou hebben met het wachten. Ik vond het met kerst vooral erg lastig dat ik ongesteld was geworden ( had natuurlijk op een roze kerst gehoopt ). Ik zit nu in m'n 3e ronde gelukkig is het tot nu toe mooi regelmatig. Hebben jullie ook elke maand van die halfbakken zwangerschapsklachten waarvan je je afvraagt of je ze niet voelt omdat je het wilt? Haha vorige maand was ik er echt heilig van overtuigd zwanger te zijn . Ik heb me nu maa voorgenomen er wat minder testjes doorheen te jagen en pas na of op m'n nod te testen, kruidvat zal wel balen ben nog net geen aandeelhouder. M'n nod is trouwens de 21e
Hey Liga, Welkomt terug. Wij missen volgens mij nog meer meiden. Brondy heb ik ook nooit meer gezien hier namelijk. Nou gezellig dat je weer terug bent. Gaat het verders allemaal goed? In mijn eerste ronde heb ik uitgerekend wat ik had uitgegeven aan testen. 60,- !! Echt zonde van het geld! In mijn afgelopen ronde had ik 5 euro uitgegeven. Nou daar wil ik het op houden voor de volgende keren.
Welcome back liga!! We zijn zeker nog meer meiden kwijtgeraakt. Maar gelukkig zijn er ook een paar die-hards haha. Maar fiJn dat je er weer bij bent! Kruidvat zal zeker balen als je gaat minderen haha maar voor je eigen portemonnee wel fijn! @Barb...60 euro?? Jij kan er ook wat van 5 euro per maand klinkt beter ja haha
Dank jullie wel 5 euro klinkt goed 60 is meer in de richting van wat ik uitgaf aan testen. Hier gaat het goed lekker van de kou aan het genieten haha. Op het werk iets minder er zijn een aantal flink agressieve cliënten en ik vraag me echt af hoe dat moet ALS ik misschien over een tijdje zwanger ben ... En met jullie ?
@Liga, Welkom back fijn dat je cyclus toch regelmatig blijft....ik heb komende maandag mn nod...heb wel een mk gehad en ik heb vorige week maandag mn eisprong gehad...daar was ik heel blij mee...omdat het voorkomt dat je die niet hebt na een mk....kheb nu last van maagzuur, lichte misselijkheid na wat eten en in de ochtend bij opstaan licht..het kan zijn dat het is omdat ik het wil, maar stel me zo neutraal op dat ik er echt rustig onder ben... @Barb, jeetje 60 is best veel ik weet niet wat ik heb uitgegeven...maar geen 60euro haha...dat weet ik zeker Hier gaat alles redelijk...voel me nog prima...alleen last van wat maagzuur, lichte misselijkheid na wat eten en sochtends bij wakker worden...minder kunnen eten..ik weet het allemaal niet..weet wel dat ik volgende week zaterdag pas wil testen..omdat ik dan meeste kans heb op de beste uitkomst zeg maar.....weet niet wat ik moet denken
@ spannend .. Jeetje heftig zeg. Ze zeggen dat je na een ma grotere kans hebt om direct weer zwanger te worden. En met de klachten die jij hebt klinkt het wel goed. Ik begrijp wel dat je voorzichtig bent en niet te vroeg juicht hoor... Hier beginnen de onzekerheden weer flink op te spelen. Elke avond vraag ik me af of m'n eisprong misschien toch niet heel laat of extreem vroeg is en we het dan net gemist hebben Hahaha. Een uur later denk ik dan misschien is t al raak Hahahaha
Oja wat ik de vorige twee rondes op deze dag in m'n periode had was t eerste beetje bruin verlies en vandaag nog niet dus dat is misschien positief( dat is dan ook echt t enige maarja je moet wat in de wachttijd).
Hallo dames! Ik en m'n vriend zijn dit jaar ook begonnen voor een 1e kindje samen.. Spannend! Extra spannend omdat ik het gevoel heb dat het nu al raak is! Eigenlijk hebben 'we' al een kindje, een meisje van 2. Zij is van een eerder huwelijk van hem en het gaat hartstikke leuk! Toch hebben we besloten iets van ons samen te willen. En daar zijn we dan.. Januari 2012 aan het wachten op mijn NOD...!!!
Hoi Hilse, Welkom! Wat spannend! En heel begrijpelijk dat jullie ook een kindje van jullie 2 willen! Ik hoop voor je dat je gevoel juist is! Wanneer is precies je NOD?
22januari is mijn nod als ik het goed heb berekend.. Weet niet meer precies wanneer mn vorige menstruatie begon maar ergens rond 25dec was dat.. Daarna dus ook gestopt met de pil! Slik al wel een tijdje, ong een maand, foliumzuur, ben nou een dikke week overgestapt op zwangerschapsvitaminen met foliumzuur visolie van davitamon..
We zitten net een dag verschil met onze NOD! Maar ik zit ook al zo idd van, wat als m'n eisprong later was of eerder... !