Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ooh handig :)
    Ik zit nu in de auto, ben duizelig en wat misselijk!! Wat zegt dat nou hè.. Ben gelijk weer bang dat ik het me maar inbeeld :p

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

En ik weet niet trouwens.. Ik denk dat ik ga testen zodra ik er eentje in huis heb :p
    Maar wel 's morgens denk ik...... :D

3. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat had ik net ook ik ging de gordijnen dichtdoen en val zo om! Gelukkig stond er een stoel vlakbij.
    Het is denk ik ook beter om in de ochtend te testen ik ga zaterdag weer testen of vrijdag :p

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Of donderdag.... Haha :p

5. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha nee hoor dat zit te dicht op vandaag :p ik denk vrijdag :)

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha ja dat is ook zo.. Succes met wachten. Ik ga even die site bekijken en testjes bestellen :p

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Nou ze zijn besteld hoor! 6 stuks haha, moet genoeg zijn:p
    Nu maar richting bedje, nog even weer een zwangerschaps vitamientje (krijg ze er smorgens niet door. staat op de verpakking dat dat moet?) en dan proberen te slapen :)

8. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha dat dacht ik de eerste keer dat ik testjes bestelde ook. Alleen twijfelde ik steeds of ik ze wel goed deed dus die waren snel op hahahahaha... ben trouwens misselijk en duizelig wakker geworden.... ik hoop zo dat het raak is!

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha ja, als je er meer hebt ga je ook sneller testen denk ik:D
    Oké goed teken! Ik hele morgen ook weer wat duizelig en bloedend tandvlees met poetsen, verder niets... :(

10. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat heb ik hier vaker gelezen van vrouwen die zwanger waren met poetsen... Ik ben zo nieuwsgierig naar jou test!

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja ik ben ook heeeeel benieuwd! Maar ga pas testen als ik die van internet in de bus heb :cool::p

12. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Hier even een snelle update over mij, moet daarna weer snel aan het werk ;)

Gisteren een bezoekje gebracht aan de huisarts. Ze heeft me inwendig onderzocht en geen rare dingen gevoeld (gelukkig!). Wel zei ze dat mijn baarmoeder iets groter aanvoelde :( Vandaag wezen bloedprikken en mijn vriend heeft zijn zaad ingeleverd. Begin volgende week kan mijn vriend bellen voor de uitslag en ik de woensdag. Ook heb ik een verwijsbrief gekregen voor een echo in het ziekenhuis. Dit wordt gecombineerd met een bezoekje aan de gynaecoloog. Dit zal waarschijnlijk pas over een maand plaatsvinden i.v.m. lange wachttijd. Krijg hier bericht nog over.

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

@liga:
    antwoord op mijn vraag staat in de mail :p

U hoeft niet thuis te blijven om te wachten op de postbode, het pakketje past door de brievenbus.

Hahah :D Komt morgen binnen dus :D

14. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Hilse makkelijk hè! Geen ongemakkelijke taferelen in de winkel Hahaha.
    Ik merk wel dat m'n nod eraan komt ben zo verstrooid alleen maar daarmee bezig. Ik had boodschappen gedaan en kon me niet eens herinneren hoe ik betaald had m'n bankpas zat los in m'n tas?! En meer van dat soort stomme dingen deksel op de pan vergeten niet kijken bij oversteken en tegen een fietser aanlopen ... Zucht dit worden lange dagen.

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Liga:
    Herken echt wat je zegt!! Ben ook zo verstrooid.. Met eten koken ook. Pak ik een lepel ipv een vork, pot augurken, jaaa augurken, ging moeilijk open, gooide alles erover... Ben ik normaal best handig in :p
    En ook steeds dat duizelige gevoel erbij ...........

16. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    T zou wel hilarisch zijn als we tegelijk posi testen !!
    Nog iets... Normaal zou ik nu vanaf maandag!Af en toe bruin verlies hebben ( zwaar irritant maar dat terzijde) nu heb ik dat niet!! Maaaaar wel veel gewoon slijm.. Wat een ranzigheid weer maarja het hoort erbij:p

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha ja inderdaad :D

Hmm oke.. Klinkt wel positief denk ik! Als dat bruinverlies normaal een teken is van je ongesteldheid.. :D
    Ik heb ook veel slijm haha :p

18. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is altijd de voorloper dus op zich positief :)
    Ik hoop ergens dat ik morgen kotsmisselijk wakker word.

19. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Naatje, spannend al die ondezoeken of niet?

dames spannend dat testen hè...ik ga volgende week testen als ik niet ongi wordt...mn kwaaltjes blijven....gelukkig mag ik veel werken dan gaat de tijd sneller en benk er minder mee bezig....
    Mn buik is nu na het avondeten opgezet alsof ik zwanger ben...zo bizar:$ en mn onderbuik is ietsje gespannen...herkenbaar? Verder blijven de kwaaltjes terug komen...

20. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Hi Girls!

Hier net ongi geworden! En ben er nu echt super blij mee,want dit is de eerste dag van het laatste cyclus met condoom haha. We gaan er bijna voor! Zoals het er nu uitziet wordt ik 13 februari ongesteld en dan is het eindelijk zover!!!!!

@Hilse en Liga...wat is het spannend voor jullie meiden!! Ben benieuwd naar jullie testen! Wel foto's spammen hier he! Zal voor jullie duimen!

@spannend....hopelijk is het een goed teken dat je kwaaltjes aanblijven ;)

Deel Deze Pagina