Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oke leuk! Ben al heel lang aan het zoeken naar wat ik wil gaan doen.. Paar jaartjes verpleegkunde gedaan maar was toch niet wat ik zocht op dat moment.
    Nu even niks en straks na ons beebje (als alles goed mag gaan) iets nieuws starten.
    M'n mannetje heeft een prima inkomen dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken..
    Maak me wel zorgen over een eventuele uitzending: hij is militair..!
    Ik ben 20 en hij is 31.. Dus ik heb eigenlijk ook nog tijd zat hihi.. En jij? :)

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik wil trouwens graag een leuke baan. Voor nu zo thuis vind ik het prima maar voor lange termijn niet hoor :p

3. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ok, zou niets voor mij zijn een man als militair....istie ook weinig thuis of dat niet? owke...wat voor verpleegkunde heb je gedaan? algemeen, in het ziekenhuis of in een andere zorginstelling?
    je bent nog lekker jong:)

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Dacht ik ook altijd haha! Maar hij heeft wel een veilige functie nu. Hij is elke maandag vrij(!) en meestal gewoon rond 6uur thuis! En soms slaapt ie een nachtje op de kazerne..:(
    Algemeen, maar 2 jaartjes..
    Ja daarom, nog alle tijd :p

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Wat is jouw leeftijd? :)

6. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    owke..dat valt dan nog mee..maar moettie wel uitgezonden worden?

ik ben 23....

is de gehandicaptenzorg of psyhiatrie niets voor jou? of zoek je iets heel anders?

7. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo wat kletsen jullie veeeeeel!

dat wazige gevoel is hier ook flink aanwezig ik doe rare dingen zeg rare dingen en als iets niet lukt... dan ga ik huilen ?! echt vreemd, maar ik denk dat het door de spanning komt...

@ spannend jij klinkt gewoon zwanger sorry :) en kun je wel in de gehandicapte zorg blijven werken als je zwanger bent of moet je dan bureau werk gaan doen?

Om even mee te kletsen :p ik ben 23 en ik werk ook in de zorg maar ben al ongeveer een jaar aan het proberen uit de zorg te komen. Niet erg makkelijk want ik heb nooit iets anders gedaan en heb net als Hilse last van het zoeksyndroom:p. Ik heb mijn opleiding destijds niet afgemaakt, omdat ik echt alleen maar wilde werken ( niet zo slim maarja). En ben ook van plan om te gaan studeren als we een kindje 'mogen' hebben.
    Wat voor studie...geen idee??

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hij moet straks over naar een andere functie en een andere locatie, wat iets verder weg is van huis dan waar hij nu zit.. Maar is nog wel te doen voor heen en weer gelukkig, anders hou ik het echt niet uit!
    Gelukkig ziet het er eerst niet uit dat ie uitgezonden moet worden! Misschien wil hij ook wel een andere baan, maar dan moet ie waarschijnlijk eerst een opleiding gaan volgen.. Dus dat weten we nog niet eigenlijk. Maar ik spoor 'm wel aan haha want vind dat zo eng he in het leger.. :(

Psychiatrie lijkt me wel erg leuk ja! Denk wel iets in die richting! Misschien dat ik, als ik 21 ben, een hbo opleiding kan gaan doen met zo'n toelatingsexamen.......

9. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    hoezo klink ik zwanger????leg uit;)

ja kan wel, tis geen agressieve afdeling en de jongeren doen echt heel veel zelf..ik ben hun coach zeg maar en mediaat met de jongeren..en hoef ze alleen dingen aan te leren...dus erg leuk en kunnen we blijven doen:)

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hihi jaja we staan niet stil hiero! :p
    Oke! Ik heb ook geen opleiding afgemaakt:( maar wat niet is kan komen! :cool:
    Welke vooropleiding heb je? :)

11. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Hilse, heb je wel een vooropleiding afgerond? ik heb eerst mavo havo hbo mbo gedaan haha..had op het hbo 3 toetsen niet gehaald die ik niet mocht inhalen..zodoende gekozen voor mbo omdat mn contract omgezet kon worden op niveau zeg maar...dus kon ik gewoon bij die instelling doorgaan (deed werken leren variant) alleen op iets ander niveau..

12. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik al die symptomen en eetbuien aan elkaar plak krijg ik zwanger op m'n beeldscherm:p.
    Dat is wel erg fijn zeg! Ik werk met aardig veel agressie dat is voor mij ook de voornaamste reden om hier weg te gaan...

@hilse zo'n 21 + test is prima te doen als ik de mensen uit mijn omgeving mag geloven:).

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik heb de havo niet afgerond op 4 vakken na. (Gezakt)
    Dus in principe heb ik vmbo sowieso. Dus zou mbo kunnen doen. Of een 21+ toelatingsexamen..
    Hoe dan ook het wordt sowieso volgend jaar.. Dus kan dan nog kiezen! Hopelijk blijft dat 21+ gebeuren een beetje bestaan als ik er aan toe ben..:D

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Liga
    ja heb ik ook gehoord idd! Een aantal die bij mij in het jaar zaten hebben dat ook gedaan en die studeren nu.. :)
    Alleen waren mijn plannen een beeeeeeetje anders :)

Ik krijg een 2ling, weten jullie dat al? Hahaha:D

15. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    mag ik vragen waarom je er niet nu voordat je kidneren ehbt over nadenkt om dat 21+ examen te doen? of een toelatingsexamen?

dames, kga ff klussen aan mn smoothies...zal een foto maken en plaatsen alsk hem klaar heb:p

16. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    @spannend dat is een aardig mooi rijtje voor je leeftijd :).

@ hilse na de middelbare school heb ik 2 verschillende mbo opleidingen gedaan waarvan 1 niet afgerond en 1 wel. Maarja je hebt tegenwoordig zo weinig aan een mbo diploma als je een andere richting uit wilt dan waarvoor je geleerd hebt. Dus ik wil hierna in ieder geval een brede hbo opleiding gaan volgen hahahaha.

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Nouu ik word in november pas 21.. En volgens mij beginnen alle opleidingen weer ergens rond september.. Dus dat lukt dan niet..

18. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Hilse, kben een vroege leerling, in september geboren...was 11 toen ik naar de mavo ging..toen 15 toen ik naar havo ging en 17 benk op het hbo begonnen en op mn 22e ben ik gestart met werken;)

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha ja.. sph is vrij breed toch? :p

@spannend, ben benieuwd naar je smoothie!
    Ik pers iedere avond (als ik er zin in heb) een paar sinaasappels uit met een half limoentje erdoor.. heerlijk!

20. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    weet je wat, ik ga gewoon allemaal fruit door elkaar doen met bolletje ijs en wat yoghurt....haha UITDAGING:p

Deel Deze Pagina