ik ben een middelmatige leerling? Ja met SPH kun je wel veel, maar dat is met bijna alle HBO opleidingen zo dat is op zich wel fijn. Je moet wel 4 namen gaan verzinnen he hilse...
Ik had net trouwens ineens steken bij mn navel en recht in m'n zij! hopen dat dat geen slecht teken is...
halve peer, 1 banaan, 1 kiwi, 1 appel, 4 kleine stukjes ananas uit blik, beetje yoghurt, beetje fruitdrink, 2 stukjes ijs en dit is het resultaat.... heb nu 1 glas op en voel me stukken gezonder zitten er veel suikers in die niet mogen? zou het een dikmaker zijn??
wij gaan voor de korte namen...al zijn er ook al iets langere namen bijgekomen...niet de hele originele, maar die je wel eens hoort en ook weer niet te vaak weet niet of jullie het verhaal met mn schoonmoeder hebben gevolgd?? (moet je ff zoeken in dit topic) maar vanavond gaan we met mn schoonmoeder en zwager met zn 4e uit eten...wokken gelukkig dus kunnen veel lopen
nee niet gevolgd toch geen ruzie hoop ik? ik zal wel eens gaan speuren. Wij zijn nu op de helft van ons voornamenboekje en komen tot de conclusie dat er echt belachelijke namen in staan.
Ik wil eigenlijk ook namen die je niet zoveel hoort.. Die heb ik zelf ook haha Zal even zoeken, veel plezier in ieder geval! In welke provincie woon je ?
@Liga, haha ja wij hebben ook een voornamenboekje. Ben over de helft.. Nog niet heel erg veel leuke gevonden eigenlijk Jij wel?
Nou een paar op zich wel leuke maar niet echt leuk genoeg om op te schrijven Zot trouwens even te eten dus ben wat traag
Oke veel spanning tussen jullie dus! Weet ze het over jullie zwangerwillenworden? En heeft ze altijd al zo tegen je/jullie gedaan of pas sinds ze dat weet? (als ze het weet) Gelukkig ga je wokken dan, idd lekker lopen haha