tja dat is een heel verhaal..mja ben benieuwd vanavond...ik ga dr het beste maar van maken.... net ff smoothie bij mn ouders gebracht..wonen 3 minuten rijden met de auto vanaf hier dus was te doen zijn de woonkamer opnieuw aan het inrichten..hebben houte vloer laten leggen...mooi geworden werkse liga!!!!
ik werk dit weekend trouwens ook ik moet vanaf morge 7 dagen werken...en dan lekker nachtje met mn mannetje weg en vrijdagavond naar soldaat van oranje..we hebben dan een hotel in noordwijk voor 1 nachtje...heb ik zo'n zin in maar moet laat/vroeg/laat/vroeg/vroeg/vroeg/vroeg werken
Zo dan dames...jullie kunnen er wat van En ik maar hard werken Had een zeer druk dagje met de kids, dus ben nu echt helemaal aan mijn eind! Het is echt spannend voor jullie dames! Leuk dat jullie rond dezelfde tijd kunnen testen! @spannend...die smoothy zag er heerlijk uit!!! Of het gezond is? Ja...het klinkt gezonder dan het is, maar ach je mag jezelf soms best wat gunnen toch! En succes me je schoonmoeder vanavond Hoop dat de spanningen wat gezakt zullen zijn! @liga...balen van die test! Maar wat de andere meiden ook zeggen...wat niet is kan nog komen! @Hilse...snap helemaal dat je het eng vind dat je man millitair is, zou ook echt niets voor mij zijn! Kan heel moeilijk zonder hem, dus zo een uitzending lijkt me hels haha. Wel lekker dat je nu lekker thuis kan blijven en je geen zorgen hoeft te maken om de financieën Ben benieuwd naar je test morgen! SPANNEND!!
@Liga kan ik me voorstellen, avonddiensten lijkt mij niet zo leuk eigenlijk maarja! @Spannend laat je weten hoe het etentje was? En leuk zeg, soldaat van oranje! Maak er een lekker uitje van! @Brittney ja, ik denk dat ik het niet ga overleven als hij op uitzending moet, echt! Dus ik blijf gewoon lekker doorgaan over ander werk hahah @Allemaal: OJEE, ik ben stout geweest, hahah.. Toen ik thuis kwam vanmiddag zat er (volgens m'n vriend) een pretpakketje in de bus haha.. Samen met een Ouders van nu Dus ik net na het eten op een stokje plassen.. Maar helaas, nog? negatief........
't Is natuurlijk ook pas over 2 dagen he... Dus ik heb besloten dat ik zondag ochtend weer ga testen.. Goed idee?
hilse heb je nu al getest!!! de pot verwijt de ketel s avonds is je urine niet zo geconcentreerd als s ochtends dus ik zou lekker in de ochtend testen ( is mij ook verteld). schattige testjes he met dat hartje! spannend: wat een lange werkweek voor je zeg! Ik moet t weekend ook door maarja voor een goed doel... ik denk elke keer vandaag werk ik voor de commode morgen werk ik voor een draagzak hahahahahha Oja eet smakelijk Nog geen teken dat er morgen ongi aankomt ik hoop t zooooooooooooo
Haha ja dat is ook zo.. Misschien toch morgenvroeg.. Nee, ik doe 't gewoon zondagmorgen denk ik En idd heeel schattig met dat hartje! Haha Mmm nee ken dat gevoel niet.. Tenminste.. Zou je het nog anders kunnen omschrijven?
Alsof m'n buikwand in brand staat? Maar dan een kleine brand haha dus een beetje dat gevoel... Ik durf morgen niet te testen denk ik...
Hahah, lastig soms he omschrijven wat je voelt.. Ik voel dat wel een beetje, maar dat komt denk ik door m'n versgeperste sinaasappelsap met citroen er door Of brandend maagzuur natuurlijk? Haha.. ''En eend sprak hem moed in'' Ken je de boekjes van Kikker ? Max Veldhuis schrijft dat geloof ik?
Oeioei ik voel een beetje buikpijntjes... Komt dat nou door mn ongi, mn beebje(s) in wording, of door de gebakken ui van vanavond?
Ennnn iemand al getest? Ik lig nog lui te zijn op bed ben zo moe! Hilse ik denk dat het de beebjes zijn! Die boekjes zijn zo lief! Zal ik wachten tot mOrgen?
Negatief en ik vermoed dat ongi eraan komt. Ik snap deze ronde niet had totaal andere klachten dan normaal...
Het kan nog! Misschien is de innesteling net wat later geweest oid en heb je gewoon nog niet genoeg hcg.. Ik heb het vanmorgen kunnen weerstaan, maar net hoor! Heb net de kleine meid op bed gelegd en ga zelf ook eventjes liggen. Ze was om kwart over 6(!) al wakker! Komt omdat ze doordeweeks ook zo vroeg moet voor de crèche..helaas! Maar ik ga morgenvroeg dus testje doen! alleen heb ik ineens heel sterk het gevoel dat ie negatief gaat zijn..
@Liga, niet in zak en as gaan zitten nu...want ze zeggen altijd GEEN BLOED GEEFT MOED!!!!! dus als je niet ongi wordt kan het nog alle kanten op..vervelend he ons vrouwelijk lichaam @Hilse, die boekjes ken ik niet enne, die pijntjes kunnen overal vandaan komen, maar ik hoop van de beebje(s) @Brittney, hij was heeerlijk vandaag mn mannetje leren hoe het moet voor zichzelf gezond is het wrs niet ivm alle druivensuikers...mja heb ik toch mn 2 stuks fruit per dag binnen Hier gaat het zn gangetje..de hondjes zijn nog steeds niet bij me weg te slaan....erg lekker al dat knuffelen verder was ik gister op bed echt niet fit...werd me partij misselijk denk dat het door het eten van die avond kwam en de popcorn met zoet die we zelf hadden gemaakt..denk dat het verkeerd is gevallen...vanochtend met hoofdpijn en wat misselijkheid wakker geworden...en kreeg ff een minuut lang ofzo (zo leek het iig) paar steken rechts onderin mn onderbuik...en links onderin mn buik had ik een lichte druk...niet heel fijn..kga toch maar maandverband dragen komende dagen..voor het geval dat mn ongi doorzet...net een 3 sneetjes brood met 3 sate stokjes gegeten om toch mn calorien binnen te krijgen...kben er wel licht misselijk van maar dat neem ik voor lief....pfff ik wil wel duidelijkheid hoor komende week...vanavond werken van 14.45-22.30u, echt geen zin in mja...end an morgen weer van 8-15u werken....
@ hilse wat vroeg!! Ik vind het echt knap dat je dat testen uit kan stellen ik heb nu ook tegen mn mannetje gezegd dat ik maandag pas weer ga testen, want ik word hier echt niet goed van. @ spannend nog een paar dagen!! wel apart van je hondjes! misschien voelen ze iets! Ik heb ook zo'n hekel aan weekend werk dan ben je op maandag vrij en zijn alle winkels lang dicht en is heel de wereld aan het werk bah! M'n huiluurtje heb ik vandaag weer gehad.. was echt zo verdrietig na die test. Ik vroeg me echt af of ik wel goed werk of dat m'n vrouwzijn stuk is ( lekker dramatisch maar had t even gehad). Ik denk dat ik die spreuk geen bloed geeft moed de hele dag maar op ga dreunen nog geen bloed gezien maar ik durf niet echt te hopen..
bij mij scheelt het liga dat ik t/m vrijdag mag werken deze ronde..vaak heb ik op maandag late dienst dus ben ik ochtend vrij..heeeeerlijk....
Dan heb je in ieder geval afleiding Je had dat inderdaad al gezegd sorry was het weer vergeten update: nog geen bloed hahahhaha