Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pompidom geen bloed nog wel buikpijn af en toe..

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oke, nog steeds niets roods? :p
    Hier nog niet... Ook soms beetje buikpijn.. Maar verder klachtjes zijn eigenlijk een beetje weg:$:( wat moet je daar nou weer mee...

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik hoop zo dat mn testje morgen wat zekerheid geeft.. Of dat ik anders gauw ongesteld mag worden. Liefste niet natuurlijk. Maar dan weet ik wel weer waar ik aan toe ben! En kunnen we beginnen aan de tweede ronde haha:D

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn klachten zijn ook iets anders nu maar ik de k dat dat niet erg is joh. Ik hoop echt op 2 posi testen!!:) ( ik ben trouwens nog nooit overtijd geweest... En als t zo doorgaat nu wel dat is op zich ook wel leukhaha.

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik ben wel vol nu nog steeds van het eten. Meestal heb ik 's avonds wel zin in iets maar nu al een paar dagen helemaal niet:(
    En nog steeds een beetje wazig/duizelig gevoel..
    Maarja misschien komt alles ook wel gewoon omdat ik er op hoop dát het zo is:(
    Wat doe jij op deze zaterdag avond liga? Behalve stressen ahah:D:D

6. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duizelig is goed! Ik word juist misselijk als ik te weinig eet...
    Ik heb gewerkt dus ben nu aan het luieren op de bank :) that 70s show aan het kijken heerlijk droog vermaak haha. En jij? Werk je man ook weekenden?

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hmm heb toch nog vruchten-yoghurt-rozijntjes van de markt hahah:D
    Nee dat niet! Hij zit bij me op de bank haha, ''we'' kijken een film op rtl7.. Valt bij mij niet he-le-maal in de smaak:D

8. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker! Eetse:p gezellig zo'n mannenfilm zeker:p
    Ik ga zo m'n bed opzoeken ben moe :) welterusten

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha ja echt wel.. Ik ben ook moe! Zo ook op bedje. Welterusten!
    Heb trouwens even zitten kijken maar m'n tepels zijn wel heel gevoelig! Heb ik nooit zo erg als ik gewoon ongesteld wordt... Wie weet!!!! :D

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Goedemorgen!
    Werd uurtje geleden wakker gemaakt door een klein meisje, dus zitten nu Dora te kijken:p altijd leuk
    Maar ook getest net.. Maar blijft alleen een dikke streep in het controlevenster :(
    Afwachten nog steeds dus...
    Wanneer zal ik weer gaan testen? Dinsdag? Als ik niet ongesteld word tenminste... :(
    Heb trouwens die 6 testen ook wel nodig haha, zijn zo op;):p

11. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( balen!!!! Maar t is nog zo vroeg dinsdag klinkt goed:). Ik ga zometeen ook testen ...

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oke, ben benieuwd! Ik duim voor je :D:D

13. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Goeiemorge dames,

Kben al aant werk...lkkr rustig...3 kwart slaapt nog:p nog ff lkkr wakker worden ds...

Hmmmmmm ik zou als het je lukt idd dinsdag weer testen aangezien hcg om de dag verdubbeld....

Kheb vannacht weer gedroomd..we hadden een afspraak in het zkh ivm bevallen etc...tussen 17&18u een afspraak bij de vk voor een echo...om 17.55u stappen we bij mn ouders de auto in ipv dat we dit vanuit het zkh deden:( Toen kwamen we net na 18u bij de vk aan en ging mn wekker........zeer irritant kan ik je vertellen:(

Ik ben wakker geworden met wat druk in mn onderbuik...kheb ook steeds het gevoel ongi te worden, maar heb meer witte afscheiding dan normaal...echt stom...kheb nu nog wat kleine lichte steekjes in mn onderbuik...denk echt dak ongi ga worden vandaag of morge...ik weet t niet meer:(

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Lukt wel denk ik.. Ik ga morgen gewoon gauw plassen voordat ik er aan kan denken dat ik kan testen :p hahaha

Ja vervelend he soms die dromen.. Ik heb geen idee meer wat ik vannacht heb gedroomd.. :p

Ja, ik heb ook meer afscheiding dan normaal, heel stom idd! Wat moeten we er toch mee... :(

15. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt raar dit na 5 min gingen we de test bekijken zagen we allebei een lichte streep en weer 5 min daarna Zagen we niks :(

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hmm nou als je een streep hebt gezien lijkt me positief!:D

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Maar snap dat je nu twijfelt, als ie weer weg is.. Morgen of overmorgen weer testen? :(

18. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Hoeveel testen heb je nog? Kun je niet nog n x tegen?

19. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen urine meer( dat klinkt echt stom :p Hahaha

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hahah, eventjes wachten en dan beetje opvangen in een kopje? :p