Ik wacht nu maar gewoon af of er vandaag bloed aankomt denk ik. Echt naar dit we waren heel even zo blij! Maarja geduld is een schone zaak misschien is dit de manier om mij geduldigheid te leren
Haha ok...ik plas zeg maar altijd in n plastic bekertje..ik gebruik geen dipstick..dat eroverheen plassen is niets voor mij Je kunt ook met je volgende urine zonder te drinken testen tog?? Heb je een voorgevoel? Ben je altijd regelmatig ongesteld??
Vind ik sowieso makkelijker dan om zo op dat stokje te plassen hahah Maar goed, veranderde bij mij niet veel aan de uitslag vd test
Zit wat in.. Ik had echt het gevoel dat het gelukt was. NornaAl had ik altijd vanaf de maandag ervoor al een beetje bruin verlies en nu alleen maar veel afscheiding ( nieuw) en een raar gevoel in m'n buik. Dus ik was verbaasd dat hij nu wit werd haha
Ik ga vandaag toch maar niet nIet nog een keer testen. Ik wacht het even af. Het is zo stressvol steeds ... Ik hoop heel erg dat ik niet ongi word( natuurlijk) maar testen houdt het toch niet tegen dus ik zet het echt op dinsdag als er nog geen rood geweest is.
Pfoe heb echt medelijden met me man ben zo sacherijnig! ik heb door dat t onredelijk is maar kan er niks aan doen :s
Liga, we gaan samen voor de dinsdag, goed? Kunnen we!!!! Ik voel me juist heel relaxed. Dat is echt raar voor mij want altijd als ik ongesteld moet worden ben ik vet snel geprikkeld.. En m'n tepels doen zeer, echt niet normaal!
Hey meiden, Wat jammer van jullie negatieve testen Hopelijk wordt dinsdag jullie dag Ik heb de afgelopen maand toen ik wilde kijken of ik inderdaad mijn eisprong voelde (heb dan altijd steken) ovutesten gebruikt en ook de urine in een plastic bekertje opgevangen. De eerste keer heb ik gewoon over de test heen geplast, maar dat ging niet helemaal goed haha. Als je iets te ver plast is de test ongeldig en dit had ik dus Voortaan gewoon netjes in een bekertje Ben nu de laatste dagen hier op zp naar babynamen aan het kijken en dat terwijl ik nog helemaal niet zwanger ben haha. Maar nu het dichterbij gaat komen vind ik dat ineens zo leuk! Ach...dromen kan geen kwaad toch. Heb nu drie leuke jongens en meisjesnamen verzameld Heb hier weleens eerder een lijstje met namen geplaatst, maar daar is er geen 1 meer van over. Doen jullie dat ook? Fantaseren over de naam?
@Brittney, jaa doe ik ook! Al heel lang haha.. Maar nu het officieel gaat worden nog meer heb ook al heel veel leuke namen! Heb je een officiƫle (tijdelijke) top3? Ik heb zelfs al een babypakje gekocht
Haha leuk he die namen! Ik heb hier ook al wat kleine babyspulletjes hoor! Ik heb nu drie namen voor een jongen en 3 voor een meisje. Voor een jongen; jayson, devon, justin Voor een meisjes: jadey, jesslynn, alyssa Wil jij hem ook delen?
Ja hier wordt ook druk gezocht alleen nog niks gevonden haha wat schattig dat je al een Pakje hebt! Wij weten al precies hoe we het aan onze ouders willen vertellen we hebben de kadoboeken al in huis en zijn druk bezig aan een gedichtje haha
@liga...jaaa Alyssa vind ik ook leuk Maar vind Jadey ook wel lief en stoer. Vind m'n meisjesnamen helemaal leuk! De jongensnamen kunnen nog beter denk, dus voor jongens moet ik nog inspiratie opdoen! Aangezien mijn vriend een naam met een Engelse uitspraak heeft vind ik dat bij een jongensnaam ook wel leuk!
ja een matchende babynaam is wel heel leuk! . Het enige waar wij uit zijn is dat we de baby 3 namen willen geven
Eigelijk weten we ook al welke kinderwagen we willen. Welk badje... wat voor soort kamer... waar de box gaan neerzetten..en wat ik meeneem naar het ziekenhuis als ik ga bevallen. Verder zijn we er niet obsessief mee bezig hoor hahahahahaha