Wij gaan voor een 1e kindje in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Brittney, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @liga.... O nee wat balen!!! Kan me voorstellen dat het toch even slikken is! Kop op meid! Laat het dan maar snel komen en voorbij zijn, zodat jullie weer snel door kunnen!

En ik weet ook wel wat voor een soort kinderwagen ik zou willen haha een joolz of een mima! Vind dat zulke mooie, strakke wagens! En het badje weet ik ook wel! Over de kamer hebben we ook ideeen haha. Dus je bent niet de enige gelukkig!

2. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het ergste vind ik dat wachten waarom zijn we niet 3 x in een maand vruchtbaar/ongesteld dan gaat t veel sneller :( Ik ga maar een nieuwe banner maken..

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hahaha nee precies, wij weten ook al waar we de box willen, wat voor badje, bedje, kleuren.. Haha:p
    Ik ga zo even de laptop aan doen. Dat wil beter dan op de telefoon:p

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik keek eerst ook alleen op de telefoon, maar het is zo lastig bijhouden dan! haha
    Zouden jullie het geslacht van te voren willen weten? Wij niet lijkt me zo'n leuke verrassing :)

5. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Wij willen het wel weten! Vooral ik ben te nieuwsgierig aangelegd haha
    Een verrassing lijkt me inderdaad wel leuk, maar ik weet nu al dat ik dat niet ga volhouden!

6. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ja daar ben ik ook bang voor hoor :), maar het lijkt me zo spannend om na 9 maanden pas te weten of je een zoon of dochter hebt :).

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Liga, meid ik lees het nu pas! Balen zeg!! Had niet gezien op mn telefoon net..
    Bij mij nog niks..
    En ik zou het wel willen weten denk ik.. Kan daar niet zo lang op wachten hoor haha:D:D
    En vind het ook wel handig om het te weten van te voren.. Voor kleertjes e.d.

8. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    hey dames, ik heb helemaal geen berichtje gekregen dat jullie een berichtje hadden gestuurd:$ daarom zie ik het nu pas:(

wat balen LIga:( maar misschien is het een late innesteling;) of is het al helemaal doorgezet?

wij weten globaal al wel wat voor kleuren etc we zouden willen..namen zijn we nog niet helemaal over uit...wel een paar opties maar nog niet definitief...

wij willen het NIET weten..ik weet zeker dat ik mn mond niet dicht kan houden en we willen het niet de wereld in brengen zeg maar...dus houden we het voor ons ook verassing...we houden toch van neutrale kleuren, dus dat scheelt:)

Hier nog geen verandering...wel meer afscheiding, blijf licht misselijk, opgezette buik na eten, maagzuur vanmiddag:( ik vind het nu wel spannend worden aangezien het morgen 14 dagen na mn ei is en ik echt persee zaterdagochtend in het hotel pas wil testen...ALS IK NIET ONGI WORDT IN TUSSENTIJD!!!!!

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

M'n tepels doen echt kei veel pijn!:$

10. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @spannend...ik had dat ook hoor. Ik zag vandaag pas de berichtjes van gister omdat ik vandaag eens ging kijken. Vond het al zo vreemd dat er gister niets geschreven was. WEL DUS! Vanaf daarna krijg ik nu weer elke keer een berichtje op m'n telefoon. Wel vaag!
    Spannend hoor wachten tot zaterdag. Als je zaterdag nog niet ongesteld bent acht ik de kans wel heeeeel groot dat je zwanger bent. Je bent dan tenslotte al 20 dpo!

@Hilse...is dit nou jouw eerste cyclus zonder de pil? Ik heb vanaf dat ik met de pil gestopt ben elk cyclus van mijn eisprong tot m'n menstruatie pijnlijke tepels! Als ik vlak tegen m'n menstruatie zit doen ze zelfs zo'n pijn dat vriendlief ze echt niet mag aanraken van mij haha. Wil je niet ontmoedigen hoor! Hoop voor jou natuurlijk dat het wat anders betekent :D Maar het zou er ook bij kunnen horen, heb ik helaas ook elke maand :(

11. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ergens heb ik al wel testdrang...zit nu al op dag 48 na mn miskraam...echt bizar..heb nog niet eerder zo'n lange cyclus gehad..nu wel te verklaren natuurlijk, maar toch..mn mannetje zegt steeds: Sgat, je wordt niet meer ongesteld, je bent gewoon zwanger...Ik zei tegen hem van ja zometeen is het voor jou een grotere teleurstelling dan voor mij...hihi....
    ik weet gewoon niet wat ik van mn lichaam op aan kan....
    Tepels etc doen nog helemaal geen pijn...heb alleen die misselijkheid en wat maagzuur etc...maar verder niet...WAT MOET IK NOU?

12. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Ik zou zeggen testen haha maar dat wil je zelf niet! Doe wat jullie het beste lijkt, dat is alles wat ik kan zeggen!

13. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    hihi wat zou jij doen?

14. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ik durf niet goed te testen morgen omdat ik nog maar 1 test heb liggen...mn gedachten springen even op hol sorry:):(

15. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Mezelf kennende zou ik testen! Omdat ik 14 dpo best redelijk vind om te testen!! Maar nogmaals de keuze is aan jou! Als het goed voelt om het zaterdag te doen, dan zou ik nog even wachten.

16. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Kdenk dak het vooral uit zelfbescherming doe ivm mn miskraam..kben er opzich weg rustig over, maar mn nieuwsgierigheid komt wel langzaam aan..alsk uitga van mn maximale cyclus 32 dagen benk daar al lang voorbij, maar uitgerekend dat ik de vorige x mn positieve zwtest had 16dpo...dus zou dan woensdag zijn...mn hoofd zegt dak er verstandig aan doe maximaal te wachten, omdat mn test dan positiever kan zijn en mn menstruatie na mn miskraam de tijd heeft te komen zeg maar...mja mn hart en nieuwsgierigheid zegt iets anders..snap je het nog?:)

17. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Snap het helemaal! Dan zou ik zeggen wacht dan minimaal tot woensdag en anders zaterdag!

18. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    :)
    Baaaaaaaah kheb net n bakje japanse mix op en glas met HAKsap (vruchtensap) op en me tog n vieze rare vreemde smaak achterin mn mond...wat kan dat zijn?? Tis nu ik niks eet minder aanwezig

19. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Wat dat kan zijn??? Mmm of de sap was bedorven of je bent gewoon ZWANGER haha

20. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    De eerste niet...de 2e = onbekend;) scheelt dak nog maar 1 kvtest heb liggen en kan evt dinsdag pas nieuwe halen...whaaaaaaaaa...ander onderwerp....

Deel Deze Pagina