Breekt in met hetzelfde onderwerp: Spannend jij klinkt zo zwanger! Ben zo benieuwd naar je test!!!! je kunt die ene test gebruiken en morgen nieuwe kopen. T is nog niet echt doorgezet t blijft bij af en toe bruin... Maar meestal begint het daarmee. Ik ben echt in de war... Misschien wil ik te graag Ik ben even kwijt wat de rest geschreven heeft sorry
Whaha geeft niet hoor...vindt het wel grappig...denk dak gwn ineens geplast heb zover te testen morgen..en de rest vd week moet ik vroege diensten werken en wil dan niet testen omdak bang ben te stuiteren op mn werk... Tis gwn btj brainwashing om op het wacht bankje te zitten...
Sorry sPannend maar het wordt je ook gewoon heel erg gegunt . Ik hoop echt dat het niet rood wordt hier maar m'n verstand zegt dat dat wel gaat gebeuren heb m'n banner ook aangepast want durf niet te hopen.
En dames ik vind het een super gezellig topic geworden! Hopelijk wordt het snel het we zijn allemaal zwanger topic( kon niks beters verzinnen)
Het is hier zeker gezellig. Als we allemaal zwanger zijn noemen we het: wij zijn zwanger van ons 1e kindje in 2012! De verbeterde versie van wij gaan voor een 1e kindje in 2012! Dat de titel maar snel mag veranderen! Het is je zeker gegund spannend! En niet bij ons weggaan he als je zwanger blijkt!! Anders hebben we straks een mooie nieuwe naam zonder zwangere meiden haha
Goed idee! Zit nu op m'n telefoon dus kan het niet doen. Kan jij die oude opzoeken zodat iw aangepast kan worden?
Ik zit met hetzelfde probleem dak op mn mobiel zit....kzal morge via mn laptop ff kijken goed?? En dan alleen de vaste van nu? Wie moet ik allemaal noteren??
TOP! Gewoon het oude lijstje met alle gegevens die we toen ook deden. En dan met wie er nu mee kletst. En als er andere bij of terug komen kunnen die zichzelf toevoegen!
Doe ik morge... Pfffffffffff kheb net n ovutest gedaan...helemaal niet relevant omdak heb gedronken en er zit geen 2 uur tussen...maar aangexien bij mn vorige zw de ovutest positief uitsloeg, benk benieuwd wat het over paar minuten is...gekkewerk hè
Brittney, kun je ff je privé berichten lezen?? Kheb je er 1 gestuurd... Meide, kzal morge ff mn ovutest posten...krijg het nu niet voor elkaar en wordt et niet veel wijzer van
Leuk!! Een nieuwe lijst zit nu ook op m'n mobiel lekker lui in bed haha. Je maakt me wel nieuwsgierig met je ovutest!