@ barb Kan me voorstellen dat jij dat dan denkt, zou ik ook hebben. Hoelang zijn jullie samen?? Een jaar samen is niet lang en dan ook al gelijk zwanger
Hoi Brondi, Wij zijn ruim 5 jaar samen en wonen 2,5 jaar samen. Ik heb ook al heel lang gewacht tot mijn vriend er klaar voor was. En ik heb gelukkig mijn dansen waardoor ik nu toch niet zwanger kan worden. Mijn vriend wil echt pas in 2012 proberen en wat mij betreft gewoon gister! Maarja ik wil vooral niet klagen want ik ben allang blij dat wij er samen uit gekomen zijn en niet dat hij nog HELEMAAL NIET WIL... pff moet er niet aan denken. Ik heb iets om naar uit te kijken, ik heb duidelijkheid. Dus opzich fijn. En hoelang zijn jullie samen?
Wij hebben nu 4,5 jaar een relatie en wonen ong 3 jaar samen. Vorig jaar een huis gekocht en sinds afgelopen juni getrouwd. Manlief wilde persee eerst trouwen, wat mij betreft waren we vorig jaar al zwanger/bevallen Maar ja, ik wilde ook absoluut niet met een dikke buik trouwen. Heb een best mooi figuur en die mag er op zo'n dag ook wel uitspringen vind ik Je hebt nu inderdaad duidelijkheid, gelukkig. Nu nog even volhouden.
Ik werk altijd van maandag tot en met donderdag, vrijdag altijd vrij Daarnaast werk ik de helft van de tijd ook nog vanuit huis dus kan wat vaker rondneuzen hier op het forum .. En ik herken dat hoor van andere zwangeren in mijn omgeving. Mijn 'zus' is 2 weken geleden bevallen, mijn nichtje is zwanger, mijn schoonzus is zwanger en nog 2 andere vriendinnen van mij zijn zwanger! Mijn beste vriendin en haar vriend zijn ook bezig om zwanger te worden, maar tot nu toe wil het nog niet echt lukken. Dus met haar kan ik er altijd goed over kletsen... Niemand in onze omgeving weet eigenlijk dat we er al zo mee bezig zijn. Eerst ons huisje in september en daarna komt de rest wel
Hoi Naatje! Lijkt me fijn idee om ook af en toe thuis te kunnen werken. Zelf heb ik daar de baan niet voor dus dat houdt snel op. Maar had het zeker fijn gevonden als ik een baan had waar dat wel kon. En wat jij vertelt over wie er allemaal zwanger is... Ik heb precies hetzelfde in mijn omgeving (ja ik ben ook al 30 maarja) afgelopen jaar waren er 5 vriendinnen/kennissen zwanger tegelijk. Als er 1 of 2 bevallen zijn krijg ik paar weken daarna alweer bericht van de buurvrouw die zwanger is en een andere goede vriendin. Vandaag dus bericht dat weer een andere vriendin zwanger is. Dus het getal zwangeren loopt weer aardig op. Op mijn schouw staan ierdere keer 1, 2 of 3 geboorte kaartjes. Gelukkig snapt mijn vriend dat berichten van nieuwe zwangerschappen best irritant kunnen zijn voor mij, ondanks dat ik erg blij voor die meiden ben.
Hallo meiden, hier ben ik weer! Pff ik had een saaie dag vandaag. Het is vakantieperiode bij mij op kantoor en dan is het nooit zo druk. Ik heb dus lekker de hele middag vrij genomen.. Ik herken ook dat om je heen iedereen zwanger aan het worden is... haha.. Mijn schoonzus gaat bijna bevallen en een aantal vriendinnen van mij zijn ook zwanger. Ik moet zeggen dat ik niet jaloers ben ofzo... Maar goed ik heb dan ook pas net besloten dat ik kinderen wil ( ik wist het eerst niet zeker, maar vriendlief wilde ze toch wel) Uiteindelijk gaan we er dan toch voor.. maar ik wil nog wel even wachten om alles goed op een rijtje te hebben en natuurlijk om een beetje te sparen. Overigens, op dit moment gaan veel van mijn vrienden ineens uit elkaar.. Na lange relaties te hebben gehad.. dat is ook best wel vervelend vind ik eigenlijk..
Hai meiden, Ik herken het ook wel hoor. Mijn schoonzusje is nu zwanger (vriendin van het 4 jaar jongere broertje van mijn vriend) en dit was voor ons ook even slikken. Het was bij hen ook niet gepland en ze hebben dan ook nog lang niet alles op een rijtje qua financiën, huis, onstabiele relatie. Eigenlijk niets om jaloers op te zijn, aangezien wij alles zo goed voor elkaar hebben samen, maar het stak toch even. Dacht ook even van: 'wij hadden de eerste moeten zijn'. Maargoed je went er aan en heb die gevoelens nu helemaal niet meer. We staan achter onze keuze om nog even te wachten.....onze tijd komt vast ook wel
Hoi heb even een vraagje heb al paar dagen flink last van steken onder in me buik en als ik sex heb doet het ook pijn wat kan dit zijn ?
Hee meiden, Wat een gezelligheid hier!Dit is weer een late reactie, ben druk geweest op het werk, laat thuis en lag vrijwel meteen na het eten te slapen!Ik werk op een babygroep op een kinderdagverblijf dus kost mij ook veel energie, als ik daar ben heb ik energie voor 10 en als ik thuis ben plof ik neer op de bank. Vandaag wel lekker een daggie vrij, maar op stap geweest vanwege mijn verjaardag dus vandaar dat ik er nu pas weer ben.. @ Brondy, ik hoop inderdaad ook dat het snel raak is na de operatie. Het is een kleine ingreep (verwijderen van mijn keel en neusamandelen) waarvoor ik toch onder gehele narcose moet. Ik vindt het helemaal niks maar het moet gebeuren zodat ik me weer beter voel. Ben er heel moe van maar de pil zal gelukkig voor een groot deel uit mijn lichaam zijn. @Brittney, Gelukkig gaan de weken snel voorbij. Ik kan niet wachten totdat we het weer mogen proberen. Ik had gister en vandaag een ei en vond het toch wel moeilijk om er niks mee te doen. Vindt heel gezellig dat ik met jullie mee mag kletsen!! Ik herken jullie verhalen ook dat er heel veel vriendinnen en familie zwanger worden. Ik heb de afgelopen 2 weken 3 kraambezoeken gehad en nu is mijn vriendin vorige wk ook nog bevallen. Het lijkt ook wel of ik er veel meer op let. Wel grappig dat het allemaal zo opvalt! Xxx
Whoehoe! Dames we zijn een clubje! Gezellig hoor. @ Sany: misschien heb je een blaasontsteking of span je je bekkenbodemspieren teveel aan. Je kunt altijd even een plasje inleveren bij de dokter...
@bloempje19831 thanx maar heb geen last met plassen maar idd kan nooit geen kwaad dacht zelf omdat ik tegen me ei sprong loop denk misschien is dat die pijn en anders bel ik vanmiddag de dokter wel ff
@ Sany Zou het niet weten Maar je kunt doen wat bloempje zegt.... @ orchidee Oke, is miss wel klein, maar als je onder narcose moet kan ik me voorstellen dat je nog even wacht. Hihi, dat snap ik, lastig dan he als je weet dat je je ei hebt en er niks mee kan. Heb ik ook last van en denk dat we vanavond ook stiekem even zonder doen Gelukkig zijn er om mij heen niet veel vriendinnen op het moment zwanger, wel 3 meiden die ik ken, maar zie ik gelukkig niet zo vaak. Zij zijn uitgerekend in augustus (elk moment dus), september en december. Ach onze tijd komt nog Nog 1 dag werken en dan lekker vakantie
Dat zou ook wel kunnen. Heb nu ook wel steken dicht bij mijn lies (al bijna de hele week), maar heb er geen last van tijdens het vrijen
@barb...zag nu pas dat ik je vraag van eerder nog niet beantwoord had. Ik heb afgelopen jaar gewerkt in groep 7 en dit jaar sta ik voor groep 3. Ik begrijp je keuze wel. Het onderwijs wordt steeds zwaarder. Er komt zo ontzettend veel bij kijken in deze tijd! Het is allang niet meer alleen les geven. Soms zie ik het ook even niet zitten als er weer zoveel groepsplannen, handelingsplannnen, vergaderingen etc. op het programma staat. Maar vind het voor de klas staan nog leuk genoeg om er mee door te gaan. De meeste mensen denken bij het vak leerkracht alleen aan de vakanties. Ik merk nog veel onbegrip bij mensen als ik zeg dat het een zwaar beroep is. De meeste mensen zeggen dan:'je hebt toch 12 weken vakantie in een jaar'. Kon je sommige mensen maar eens een maandje voor de klas zetten met alles wat erbij komt kijken.... @Sany...kijk het nog heel even aan. Als het binnen een paar dagen niet weg is, zou ik even naar de dokter gaan. Beter een keer te veel dan te weinig toch? @Orchidee...inderdaad heel lastig om niets met je ei te doen... Ik heb dat ook hoor dat ik op mijn werk vol energie ben en thuis in elkaar plof. Op je werk moet je gewoon door gaan en thuis hoef je even helemaal niets. Volgens mij hebben veel werkende mensen dat en vooral als je met kinderen werkt. Met kinderen om je heen kan je ook net even lekker neerploffen op je werk En we zijn inderdaad nu een officieel clubje Helemaal leuk
Ja idd weet je heb het al paar dagen 3 of 4 maar omdat het weekend eraan kwam dacht ik nou wat moet ik nu maar kan altijd morgen middag nog ff bellen
Zo, moest weer heel wat bij lezen..Wat gezellig hier Ik herken die verhalen heeeeeeeel goed dat er veel mensen om je heen zwanger zijn..Nu is inmiddels iedereen bevallen, maar vorig jaar was het echt een ramp....In sept/okt hoorden we dat onze buren zwanger waren...Ik was net van baan gewisseld en heb een jaar contract..Het kon dus gewoon nog niet om zwanger te worden en we hadden ook nog niet genoeg spaargeld daarvoor..Ik vond het erg frustrerend...Leuk voor hun, maar voor mezelf niet zeg maar...Nu zijn die 9 maanden voorbij (erg snel gegaan trouwens) en kunnen we zelf bijna beginnen Op mn werk zijn we met zn 4e en er waren er 2 zwanger..Ook wel ff frusty, maar ik heb me er bij neergelegd..Je krijgt ook verhalen te horen natuurlijk, en het gaat niet altijd zoals je wil..1 collega heeft een kindje met open ruggetje gekregen (gaat alles goed mee overigens) en die andere collega heeft nu een gezonde dochter, maar veel klachten in de zwangerschap...Maja, kon het redelijk van me afzetten...En op kraambezoek is dan des te leuker..Al kriebelt het nu wel meer.. Maja, ik ben soms ook wel eens bang/onzeker ivm mn gewicht..Ik wil daar niet over zeuren, en het hoeft niet te zijn dat het niet lukt...Maar het blijft wel in mn achterhoofd.... Het scheelt dat het bij mij goed verdeeld is zeg maar...Alleen afvallen lukt niet goed..Waarom hou ik zo van lekker eten en is dat lekkere eten er allemaal bedenk ik dan Verder gaat alles goed met mij We blijven natuurlijk drukdrukdruk waardoor ik niet altijd gelegenheid heb om hier te schrijven..Werk onregelmatig....Vandaar...Gelukkig vandaag dagje vrij en van het weer genieten Met jullie alles goed?Al helemaal zin om zwanger te worden? En voor diegene die al bezig zijn, lukt het?