Heb ineens buikpijn gekregen, met soort steek continu rechts onder in m'n buik.. Kreeg het ook ineens bloed heet dus tshirt al uit haha en misselijk.. Wel wat gegeten net. Anderhalve pannenkoek.. Maar nog geen bloed ofzo!
Jeetje wat naar maar het kan alle kanten op zonder bloed meid! Ik moet zeggen dat ik ook steeds Steken heb maar NOG geen bloed... Misschien stop ik nu wel met drinken en test vanavond!
misselijk en duizelig is ook goed toch. Ligt het trouwens aan mij of gaat het overal over zwangerschap en baby's op tv!!!! gisteren the little couple, nu the office, 16 and pregnant, 30rock...
Haha, ja gaat er heel veel over tegenwoordig! In de media ook zeg! Doe je ook aan gtst? daar ook over baby's haha
Nee niet neer ik kon het niet meer volgen Hahaha as the wordt turns wel en ook door zijn veel baby's !
ik heb vaag iets meegekregen van een baby van ricks dochter? die naar sjors is gegaan maar dat is ook alles
Hahah ja hè Ja wel zielig voor haar. Maar bing doet echt heel stom en Sjors wil m volgens mij wel terug geven
ja ik denk t.. nouja geduld is een schone zaak en ik wacht liever nog 3 weken zonder iets te weten en dat t dan raak is dan dat ik nu ongesteld word