Hoe zit het eigenlijk met die nod lijst? Niet dat ik daar met zekerheid op kan want ik weet lang niet waar ik aan toe ben
dat is leuk dat ga ik doen dan hou ik ook bij of en hoe ik overtijd ben. oja nod lijst! moet denk ik op de computer ...
Als ik nu 2 dagen overtijd ben hè en ik zou straks ongesteld worden, is m'n cyclus dan 30 dagen geweest?
o ik zie nu dat je niet meer dan 1 in je handtekening mag daarom deed hij het niet hahaha snugger ben ik ook
Heb trouwens erg veel last van m'n buik. Rechts onder, daar ergens zit ook je blinde darm...... Zou toch niet zijn dat ik daar last van heb nu Maar elke keer als ik beweeg voel ik het..pijnlijk maar zeer draaglijk dat wel.
NOD-lijst Januari: Spannend22: 21: Liga 3e ronde 1e kindje 22: Hilse 1e ronde 1e kindje Februari: 15: Brittney start! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag
oke dit was het beste wat ik ervan kon maken heb gespiekt bij nod forum spannend hoe wil jij op de lijst? 4e of 1e ronde? Ik vind het belangrijk dat het voor jou goed voelt.. En brittney ben jij het ermee eens? Alle andere mensen die ik nu vergeet geef gezellig alles door dan maken we er een leuk lijstje van .
NOD-lijst Januari: Spannend22: 21: Liga 3e ronde 1e kindje 22: Hilse 1e ronde 1e kindje Februari: 15: Brittney start! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag[/QUOTE]
Nee, ik denk ook dat het te maken heeft met m'n baarmoeder/eierstokken/ofzo Dat zit daar ook in de buurt En ben nog steeds misselijk en duizelig:-/
En mooi lijstje hoor! Jammer dat we blauw zijn, maar misschien verandert dat morgen!! Hoe is het nu met je bloeding??
Hihi ja die twee hebben wel veel ruimte nodig Niet teveel over hebben straks ga ik er nog aan wennen hahah