Wat is dat voor zender? Ik heb niet zoveel zenders, hebben dat van KPN. Waarom ben ik nou de naam kwijt?
Zo mijn werkdag van 13 uur zit er op! Ben helemaal gesloopt!!! Wat een dag! Maar gelukkig zit het erop! Top die NOD lijst! Ziet er goed uit! Dat jullie maar snel op roze mogen en dat het voor mij maar snel februari mag zijn! Maar gelukkig schiet loopt januari alweer bijna op zijn eind Nou ik ben erg ongezellig dames. Ik ga meteen m'n bedje opzoeken! Tot morgen! Liefs!
Hilse: tlc zit op de zender van animal planeet vanaf 18.00 zenden ze daar geloof ik uit Had net even een dip momentje nu gelukkig weer een beetje vrolijk Brittney: de tijd gaat zo snel joh hier zijn er ook alweer 3 maanden voorbij gevlogen Ik ga ook slapen
NOD-lijst Januari: Spannend22: 22: Hilse 1e ronde 1e kindje Februari: 15: Brittney start! 20: Liga 4e ronde 1e kindje zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag
@liga...jammer!! Wel duidelijkheid, al was het niet de duidelijkheid waarop je gehoopt had natuurlijk! Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk! @Hilse....spannend!!! Ben zo benieuwd! Let us know!
We gaan gewoon voor de 4e ronde dat moet wel een hele mooie baby worden want er wordt goed op gebroed
Nou dames, hij is heel erg negatief Misschien is die buikpijn die ik gister voelde pas de innesteling geweest?
Hè nee! nog geen rood? Het schijnt te kunnen dis test gewoon over 2 dagen nOg eens! ik had wel een knaller verwacht van je
Nee geen rood zelfs geen bruin! En ook geen tekens er van.. Heb ik altijd wel door namelijk zo een week van te voren al wanneer ik ongesteld moet worden! Maar misschien is m'n cyclus gewoon raar omdat dit de eerste is na stoppen met de pil en hb ik gister dus die innesteling gehad bleh niet leuk hoor, die spanning! Ga er nou de hele tijd mee bezig zijn natuurlijk...
Ja na het stoppen van de pil kan je lichaam inderdaad heel gek doen ik begrijp niet dat sommige mensen door de pil heem zwanger worden
@ Hilse....balen die negatieve test! Maar het is inderdaad zo dat je cyclus vsn slag kan zijn door de pil. Weet je niet meer wat je cyclus voor de pil was? Het kan nog alle kanten op. De dingen die je voelt kunnen van een innesteling/zwangerschap zijn maar het kan ook heel goed bij het ontpillen horen. Helaas kan je niet anders dan afwachten. Wanneer wil je nu weer gaan testen?
hey dames, @Liga, wat jammer, maar wel duidelijkheid...helaas andere duidelijkheid dan je verwachtte, maar nu kun je met een frisse start weer verder toch? @Hilse, jeetje wanneer ga je nou positief testen? Hier vandaag ongesteld geworden...ben er eigenlijk kei blij mee...heb gewoon echt vertrouwen in mn lichaam zeker zo ook na de miskraam..dat mn lichaam dit allemaal zelf heeft herstelt!!! ben ik stiekem wel erg trots op heb wel het gevoel dat ik echt leegloop met tijden zeg maar...mja tis echt een menstruatie...helderrood met af en toe wat stolsels..maar dat hoort geloof ik toch? en heb nu tenminste weer een NOD...voor mn lichaam ook wel goed dat ik niet meteen zwanger ben, maar eerst alles op een rijtje heb...nu maar hopen dat het geen jaar gaat duren voordat we zwanger zijn.... heb meteen het lijstje aangepast..hoeveelste ronde dit is, ben ik nog niet over uit..daarom laat ik hem bij mij ff weg..we zijn hier toch op de hoogte dat dit 1e na mk is toch?! mn krampen zitten echt onderin mn buik..denk dat ik zo na mn lunch ff paracetamol neem..heb een afspraak bij een vriendin..ff bijkletsen...dus hopelijk zijn die krampen snel over of iig minder... NOD-lijst Januari: 22: Hilse 1e ronde 1e kindje Februari: 15: Brittney start! 20: Liga 4e ronde 1e kindje 25: Spannend 1e kindje zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag