Ben je al ongesteld geweest op de natuurlijke manier?? Anders kan het ook te maken hebben met het ontpillen.
Ja inderdaad.. dat denk ik ook ja.. en als je al wel gewoon ongesteld bent geweest, dan kan het altijd nog komen het ontpillen. Die pil kan rare dingen doen met je lichaam..
@ Barb, ja ik ben ook benieuwd hoe dat met het vocht gaat als ik zwanger ben...Ikv rees het ergste..Maja, heb van de huisarts gehoord dat het bij ons hormonaal bepaald is..Mn moeder heeft hier ook snel last van..Erg vervelend maja. Ik werk niet iedere week dezelfde dagen..Ik werk onregelmatig (vroege en late diensten)..Nu ongeveer steeds 6 dagen achter elkaar, dan 3 of 4 vrij, dan 3 of 4 werken en dan 1 vrij en dan weer 6 dagen vrij enzovoor enzovoort..Ik vind het heerlijk..Met oppas ook wel makkelijk..Mijn man zou zijn tijden ook aan kunnen passen als we kinderen hebben...Oppas hebben we dus niet veel nodig..
Hoii meiden.. Sorry ben er echt weinig geweest deze week!! Hoe staat het er voor?? Nog veel babykriebels? Wat het topic echt kwijt btw..
Mijn menstruatie is gespot hoor! Gisteravond heel licht, zit nu dus al op dag 2 Ga nu elke dag mijn temperatuur bijhouden en kijken of ik mijn eisprong kan voelen/ontdekken.
Goedemiddag dames.. Daar ben ik weer even. Hoe gaat he allemaal met jullie? Goed hoop ik? Gisteren ben ik met mijn vriend even naar de baby winkel geweest. We wilden graag weten hoe duur alles nu eigenlijk is.. kinderewagen, kinderkamer, auto zitje etc.. Jeetje! wat is er veel en wat is alles duur.. haha.. Mijn vriend en ik stonden echt verbaasd te kijken.. maar goed.. het was wel leuk om even in zo'n winkel te lopen.. ik kreeg toch wel een beetje de babykriebels..
hey hey, hier gaat het prima mn ouders zijn over ongeveer 2 weken 25 jaar getrouwd...ik ben nu babyfoto's van ons aan het bekijken om te gebruiken in een presentatie..wat een schatjes waren we vroeger haha..maar dan kriebelt het toch wel hoor..ik wil ook zo graag zo'n klein mensje maken/opvoeden (hoe raar dat ook klinkt) Ik heb op internet gekeken naar prijzen van al die dingen..je bent totaal zo ongeveer 1800 kwijt...best prijzig zo'n kindje haha...
Hey dames, hier gaat t prima, heb alleen sinds vanmorgen onzettende steek links precies onder mijn borst Vanavond vertrekken wij voor vakantie naar Italie. Heb er heel veel zin in, maar hoop dat die pijn dan weg is. Ja je kunt veel geld kwijt zijn voor een babykamer. Tis maar net wat je wilt volgens mij. Afgelopen maandag zaten we bij mijn schoonouders en daar babyfoto's van mijn man bekeken, toen kriebelde het bij ons ook hoor Manlief zei: volgens mij was dat de hint dat zij er wel klaar voor zijn opa & oma te worden, haha
Hoi meiden, WEEKEND!!!!!! Jah, heh heh eindelijk. @ Spannend22: Ik kan zelf niet zo goed tegen wisseldiensten ('s avonds of in het weekend werken) En als mijn vriend dan ook nog zijn eigen werktijden gaat aanpassen zodat we geen oppas nodig hebben zal ik hem wel snel gaan missen denk ik. Gister die vriendin van me aan de lijn gehad. Hartstikke misselijk en moe en ze is nog maar 7 weken, arme meid. Ik heb het idee dat het nu ook wat meer gaat kriebelen bij mijn vriend omdat nu steeds zijn beste vrienden en vriendinnen zwanger zijn of net bevallen zijn. We hebben het nu een maand vervroegd om van start te gaan. December! Maar eerder kan echt niet vanwege wedstrijden die ik nog in maart heb. Dan pas ik niet meer in mijn uniform/showkleding en dan ben ik vast niet meer zo fit. @ Brondy: Fijne vakantie!! Ik hoop dat die steek snel weg is. Het is idd duur als je van alles nieuw aanschaft. Maar je kan sommige dingen ook best op marktplaats kopen als je sommige dingen low budget wil houden. En ik denk dat je genoeg kleding en knuffels krijgt als mensen weten dat je zwanger bent of als je bevallen bent.
Hai meiden, Gister en vandaag even lekker met m'n vriend op pad geweest, dus had even weinig tijd om hier te kletsen. Vandaag hebben we lekker op een terras gezeten in Scheveningen, heerlijk! Gisteravond kwam een vriendinnetje hier bijkletsen, had haar denk ik al 3 maanden niet gezien en ze kwam met de blijde boodschap dat ze 13 weken zwanger is!! Echo's enz. bekeken, hartstikke leuk. En eigenlijk had ik er deze keer geen moeite mee (had ik wel verwacht), maar ik sta achter ons besluit. Dit is voor ons het beste om nog even te wachten. @bb...misschien was je het topic kwijt, omdat we nu een club geworden zijn? @bloempje...ja alles kost flink geld! Wij hebben ook al eens een keer gekeken en alles een beetje opgeteld. We hebben nu 2 spaarrekeningen. 1 voor de bruiloft en 1 alvast voor een kindje. @spannend22...Leuk zo een presentatie! Heb ik ook gedaan toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren Ik denk dat je het nog netjes doet voor 1800. Als ik soms ik zaken loop, zie je nog veel hogere prijzen voor alles bij elkaar. Maar je kan het inderdaad zo gek maken als je zelf wil! De kinderwagen die ik heel mooi vindt kost al 900 @Brondy...hele fijne vakantie gewenst!! Ga er lekker van genieten!! Ik hoop ook dat die steken snel weg zullen zijn! Tot over een tijdje dan maar weer! @Barb...leuk dat jullie een maand eerder gaan beginnen. Het is zo december, nog maar 4 maandjes Wij hebben daar zelf ook aan gedacht om gelijk in het nieuwe jaar te beginnen ipv begin februari, maar stel dat het in 1x raak is dan ben ik 4 maanden als we gaan trouwen. Ben bang dat ik dan m'n jurk niet meer pas Dus voorlopig is de planning nog februari. Morgen ga ik trouwens jurken passen!! Heb er zin in
@ Brittney: Heel veel plezier met jurken passen. Je eerste keer of ben je al ergens anders al geweest? Ik ben een keer in 1 van Hilversum geweest omdat vriendinnetje van me had gevraagd of ik mee wilde. Daar hadden ze echt veel keus in allerlei prijs categorieen. Ik ga vandaag niet veel bijzonders doen dan de was, boodschappen en weer een geboorte kaartje kopen voor iemand. In 1 maand tijd zijn er 2 Liv's geboren. Mijn buuf en vriendin van mij. Ook toevallig he? Hebben jullie al namen in je hoofd? Ik ben sinds mijn 18e al aan het denken over namen. Niet heel actief maar als je eens een mooie naam hoort dan denk ik daar gelijk over na. Verder nog plannen dit weekend? Gaat er nog iemand naar een festival of naar Gay parade? Liefs
Zit nu op mijn telefoon dus terug lezen is echt niet relaxed! Ga ik dus ook niet doen. Haha..sorry Volgens mij ben ik de enige hier die nu al probeert zwanger te worden.. Maar wel pas in 2012 bevallen.. Op n vroegst althans.. @babe welke sport doe je dan?
@spannend22 zou dat al kunnen dan nu al zo snel wil me eigen niet opjagen door een test te doen maar heb nog steeds last van me onderbuik net als dat je gerend heb van die steken maar dan over de gehele onderbuik en zo nu en dan misselijk ?
Hallo meiden, Daar ben ik weer, ben weer eens druk druk geweest maar nu heb ik eindelijk Vakantie!!Daar had ik zo'n zin in..even 3wk helemaal niks doen! Heerlijk!! Hoe is het met jullie allemaal?? Ik moest weer goed bij lezen, blijft leuk! @ Brittney, hoe was het gister met jurken passen??Heb je je droomjurk gevonden?Super leuk lijkt me dat zeg! @ Brondy, Een super fijne vakantie!Gaan jullie nog lekker op vakantie??Hier in Nederland word het niet zoveel beter mee denk ik.. @ Sany, de klachten die jij hebt herken ik van mezelf. Toen ik net gestopt was met de pil, had ik ook erge last van steken in mijn gehele onderbuik en misselijk zijn. Het kan echt het ontpillen zijn, Of je voelt je ei heel goed. Ik krijg deze klachten altijd rond mijn ei, deze voel ik altijd heel duidelijk. Als je twijfelt kan je ook een test doen, dan weet je het zeker. Je moet doen waar jij je goed bij voelt! @ Brotherbear, binnenkort kan ik weer met je meepraten over zwanger worden..wij zijn al 2 maanden bezig geweest met proberen maar door die stomme operatie moesten wij een pauze inlassen..Als het goed is proberen we volgende maand weer zwanger te worden..Spannend allemaal! Nou ik haal soms namen en verhalen door elkaar, hoop dat ik het goed heb gedaan haha Nu ga ik regelmatig even deze topic bijhouden zodat ik niet in de war raak..geniet nog even van het weekend!! Xxx
@Orchidee! Geniet van je vakantie meis. Ben je vast aan toe! Lekker dat we straks samen kunnen kletsen hier over. Waar ben je aan geopereerd als ik vragen mag? x
Ik ga toch nog niet testen want heb niet vermoeden dat het raak is dus laat ik me eigen maar niet gek maken
@Sany, misschien snap ik het niet.. maar.. Als je 22 juli bent gestopt met de pil.. kan je nu nog niet zwanger zijn.. je hebt hooguit je eisprong te pakken want je zit pas op dag 15..
Ik had gezegd waar ik last van had en iemand had dus tegen mij gezegd doe anders een test. Vandaar maar wat jij zegt klopt niet want mijn buurvrouwtje was meteen binnen een maand zwanger.