Ervaring met neg. test wel zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nuage, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Vraag me af hoe vaak het nou voorkomt dat iemand een negatieve test heeft en wel zwanger is.

Ik vraag het omdat mijn moeder bijvoorbeeld pas na 8 weken zwangerschap positief testte, maar dit was al 27 jaar geleden natuurlijk. Toen had je nog geen extra gevoelige tests.

Ik heb morgen mijn NOD en ben al een aantal dagen 's avonds erg misselijk en duizelig. De rest van de dag voel ik me prima eigenlijk.

Heb 3 dagen geleden een Matcare test gedaan, precies vanaf de dag dat het mocht maar die was negatief. Toch heb ik het gevoel dat dat dus nog niks zegt omdat ik zo vroeg heb getest.

Ga er zo nog maar een testje tegenaan gooien.

Ook ben ik benieuwd naar mensen met ervaring met de MatCare testen, volgens mij zijn die ook niet altijd even goed.

2. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    het kan inderdaad nog steeds zijn dat je later positief test.
    misschien kan je het over een paar dagen proberen met de digitale van clear blue?

liefs

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heb net getest en ik hallucineer er een 2e streepje bij maar hij is er echt niet ;)

Ik wacht nog wel even af en dan haal ik idd een andere test, als ik niet ongesteld wordt.

Mijn cyclus is helaas nog een beetje vreemd... hoelang duurt dat ontpillen eigenlijk? Ben nu al 6 maanden verder...

PCO heb ik iig niet, dat is nagekeken.

4. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    dat verschilt per persoon. de een is al heel rap zwanger en de bij de ander duurt het wel even.

Liefs

Deel Deze Pagina