Had er idd ook een goed gevoel bij, helemaal door de symptomen.. Zo zie je maar dat je lijf je aardig voor de gek kan houden Net met afvegen wat roze/bruinig. Helemaal niet veel, alleen met afvegen! Maar denk wel dat het doorzet! Op naar de volgende ronde...!!
Hallo Bepsterdorien, Wat balen zeg!! En kan me voorstellen dat het een tegenvaller is. Maar kop omhoog er komt weer een kans aan. Hier is nog alles rustig heb net een test gehaald en ik mag gaan testen maar vind het zo spannend en weet niet wat verstandiger is met ochtendurine of zo op de dag!! Zo snel ik meer weet en mijn mannetje is ingelicht laat ik het jullie weten!!! Groetjes Klungel
Ja we gaan weer col goede moed voor de volgende ronde Spannend zeg!! Ben heel benieuwd! Je kan elk moment van de dag testen.. Moet je nu ff niet meer zoveel drinken! Leef met je mee!!! Liefs x
Ben ik weer! Negatief maar heb net heel veel gedronken want was net naar de wc geweest dus niet helemaal handig van mij. Waarom mag je niet teveel drinken? weet jij dat? Morgenvroeg proberen we het nog een keer!! Groetjes Klungel
He das balen zeg... Dat had ik eigenlijk niet verwacht! Hoop dat het aan het te veel drinken voor de tijd ligt en dat je morgenvroeg een mooie test in handen hebt! IK heb vanaf vanmorgen niks meer gehad, gewoon weer normale doorzichtige afscheiding (sorry voor de details dames)! Heel raar.. Als ik dit weekend nog niks heb ga ik maar weer een test wagen! Moet morgen weer beginnen met werken ( werk in de kraamzorg, dus 8 dagen werken en 4/5 dagen vrij) kan ik iig niet meer piekeren of er over nadenken hihi!
Goeiemorgen allemaal, vanmorgen een negatieve Test in de hand! Balen maar ook nog geen rode Monstertjes. Gister was mijn mijn nod dag met Mijn langste cyclus. Of ik wordt snel ongi of het is nog Wat te vroeg.... We zullen zien. Fijne dag allema Groetjes klungel
Wat een negatieve testen toch Balen meiden! Klungel ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid krijgt! Hier is de ongie over. Op naar de eisprong dus
Balen zeg Onzeker wordt je ervan he, klungel? Ik heb sinds gisterenochtend niks meer gehad, maar durf ook nog niet te testen.. Dus wacht nog wel ff! Ga er nog steeds maar vanuit dat ik ongi wordt. Joekie op naar de eisprong idd
Nou ik heb het nog niet getypt, ga naar de wc en jahoor daar zijn nu echt de rooie monsters helaas.. xxx
Hier nog steeds geen rode monsters, Heb de hele tijd koude rillingen verder geen Echte symptomen meer. Ook niet het gevoel Dat er iets gaat komen! We wachten nog even Af tot na het weekend denk ik! Groetjes klungel
Wat vervelend allemaal hier! Hopelijk is bij de volgende ronde raak. Bij mij nog geen rode monsters gezien. Mijn symptomen Zijn buikkrampen onderbuik, hoofdpijn op en af, En sneller moe! Afgesproken met mijn mannetje mocht Ik niet ongi worden dan gaan we er zat. Weer een testje tegenaan gooien! En daarna woe en als er dan nog geen rode monstertjes zijn dan toch ff bloed prikken! Ik vind het maar raar allemaal! We kunnen Maar 1 ding doen afwachten.... Allemaal veel succes Groetjes klungel
Helaas ook hier zijn de rode duivels gekomen. Erg balen, maar op naar mijn volgende eisprong. Succes allemaal
Hier zijn we ook bezig voor een tweede! Moet vandaag of morgen ongesteld worden en mijn klachtjes zijn hoofdpijn, lichte buikpijn, moe, en dik wit slijmverlies. We zitten nu in ronde 3. Bij mijn zoon was ik in ronde 2 zwanger. Bij onze zoon kan ik me alleen nog herrinneren dat ik heel erg moe was en lichte buikpijn had. Wel raar is dat ik sinds 4 maanden een vreemde cyclus heb. Ik heb echt altijd een cyclus gehad van 34 en ik werd altijd in de ochtend ongesteld. En sinds 4 maanden is ie ineens 38. Klinkt stom maar daar maak ik me toch wel zorgen om en ik ben zelfs bang (omdat ik nu 'al' in ronde 3 zit) er iets niet goed zit en heb het idee dat een tweede niet gaat lukken. Is dit stom?