Amelle, welkom! Ik zou me niet ongerust maken hoor! Je hebt de vorige keer gewoon erg veel geluk gehad dat je zo snel zwanger was! Het is echt normaal als je er langer over doet. En je hebt een cyclus dat is het belangrijkste. Dat ie iets onregelmatiger is maakt niet uit hoor! Leuk dat je mee komt kletsen!
Hee Amelle, welkom bij de club! Ik zou me ook niet ongerust maken.. Het komt vanzelf! ongeveer een jaar is normaal, zei mijn verloskundige.. Ik was voor Suus meteen de eerste ronde zwanger, maar dat is helaas een mk geworden. Daarna heeft het een half jaar geduurd voor ik zwanger was van mijn dochter Suus! En afgelopen april was ik ook meteen zwanger, maar ook dat is helaas een mk geworden en nu ben ik nog niet zwanger.. Dus ben benieuwd wanneer ik een positieve test in handen mag hebben
Hier nog steeds niet ongesteld. Zit nu op dag 39! Als het nog nodig is doe ik morgenvroeg weer een testje. Heb er gisteren al een gedaan maar die was negatief. Bij mijn zoon testte ik voor mijn nod ook negatief en 2 dagen later had ik een knaller. Dus er is nog hoop
Hallo Allemaal, Wat spannend Amelle, hopenlijk heb je morgen een postieve test in je handen! Hier nog steeds rode monsters nog een dag of 2 en dan hopenlijk de eerst komende 9 maandjes niet meer haha Groetjes Klungel
Meiden mijn gebruikersnaam is veranderd maar ben nog dezelfde hoor! Andere was te herkenbaar voor bekenden...
Vandaag negatief getest, nog steeds niet ongesteld en zit nu op dag 40 Nou laat die ongesteldheid dan maar gewoon maar komen. Nu is m'n cyclus weer langer bah.
Hè wat onzeker of niet, Amelle! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!! En klungel, ik ook nog steeds rode monsters. Ook nog zo'n dag of twee! En daarna hoop ik ook de eerste 9 maand niks meer te zien hihi! Hahaha mama in love, werd je aangesproken door bekenden? Dat is idd niet helemaal de bedoeling idd! Mss moet ik mijn naam ook maar eens veranderen.. Ook wel heel herkenbaar voor mensen die mij kennen! Hoe gaat het verder met iedereen? Xx
Hee dames! Hoe gaat het met iedereen? Mijn menstruatie is over alleen nog steeds symptomen :s Erg moe, veel pukkels, gevoelige borsten en veel steekjes links en recht onderin! Weet niet zo goed wat het nu is.. Afgelopen april had ik dit ook na een menstruatie. Helemaal niet aan een zwangerschap gedacht omdat we er toen nog niet mee bezig waren. Maar door de symptomen toch maar een test gedaan. En ja hoor 2 dikke strepen! Wat ik natuurlijk niet verwacht had, omdat ik net ongesteld was geweest.. Uiteindelijk is die zwangerschap met 8 weken mis gegaan! Zal ik een test doen, of toch wachten tot de volgende menstruatie!? Groetjes
Hallo Dames, Ook wij gaan voor een 2e wondertje... We hebben het getroffen met een heel lief ventje waar we intens van genieten. Maar de kriebels zijn er en vriendlief is er ook weer klaar voor. Het is weer enorm spannend!!
Dag 42 en nog steeds niks. Ook weer een negatieve test vanmorgen.. Ik word hier echt zó onzeker van Ik moet do. toch naar de dokter en dan zal ik de situatie eens uitleggen aan haar. Ik word er echt gewoon chagerijnig van :x Welkom Maregmo!
Kan me voorstellen Amelle dat je hier onzeker van wordt :S Hopelijk heb je toch snel duidelijkheid nu! En idd verstandig om het morgen aan je huisarts te vragen! Maar is zo'n lange cyclus mogelijk dan? Ik wil je niet ontmoedigen, maar een vriendinnetje van mij heeft sommige maanden geen eisprong. Dus zei dacht in het begin ook van, jee wat een lange cyclus heb ik! Maar dat was dus een andere reden Hoop het natuurlijk niet voo je! Als je dit hebt, wordt je ook niet ongi in de maand dat je geen eisprong hebt gehad.. Succes en laat je nog ff weten hoe het bij de ha was? Groetjes
bepsterdorien: lastige situatie zeg... Ik zou het niet weten of heb je al een test gedaan? Toch zou ik zelf wel heel nieuwsgierig zijn.... Hier waan ik mezelf in de krampen en steken... Voel van alles, hou mezelf denk weer een beetje voor de gek.
Hoi Meiden, Wat spannend hier zeg, bij mij is het misschien ook spannend maar durf er eigenlijk nog niet in te geloven. Ik ben de trotse moeder van een pittige dame van bijna 1,5. Na 2 jaar proberen zwanger te raken is het gelukt met de tweede IUI. Er is in die tijd helemaal niets gevonden bij ons dus zwanger worden op de natuurlijke weg is niet onmogelijk. Na de geboorte van mijn dochter ben ik niet meer met de pil begonnen. We hadden zoiets van we zien het allemaal wel. Ik heb altijd een regelmatige cyclus maar een enkele keer kan ik wel eens later zijn. Nu heb ik al een aantal dagen menstruatie krampjes, dat had ik ook toen ik zwanger was van mijn dochter. Gisteren had ik ongesteld moeten worden maar ik ben het nog niet. Nu moet ik wel een stuk nuchterder doen want na al die keren weet ik ook dat je lichaam je voor de gek kan houden. Ik durf ook niet niet te testen en ik durf er ook nog niet in de geloven. Ik blijf een beetje in mijn achterhoofd zitten met de gedachten dat het uiteindelijk wel de mmm weer gaat worden. Ik wou het even met jullie delen, misschien ben ik hier zo uitgekletst omdat het weer niet is gelukt en anders weer een never ending story gaat worden.
Ik kom net bij de huisarts vandaan en ik heb gelijk bloed moeten prikken om een evt Mola zwangerschap uit te sluiten :'( Als daar niks uit komt dan word ik naar een Gyn gestuurd voor een inwendige echo om te kijken of ik PCOS heb. Ik kan wel janken :'(
Amelle wat vervelend meis, sterkte! Kaat ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn! Wel vreemd dat ze dan niets kunnen vinden hé! Wij hebben het startgesprek gehad en mogen de aankomende cyclus beginnen met de terugplaatsing van 2 embryo's. Hadden zelf liever 1 per keer gedaan maar 2 is protocol dus nuja...we gaan er maar voor! 1-11 verwacht ik mijn ongie, dan 2-11 het zh bellen en starten met medicatie slikken en dan op cd 14 een echo en hopelijk gelijk de terugplaatsing inplannen. Spannend weer