Amelle, Heel veel sterkte!! Mama-in-love, Thanx! Bij jou ook spannend zeg! Ja het was inderdaad best raar dat er niets is gevonden. Hier nog niets te bekennen dus ik denk dat ik vandaag toch een test ga doen...... Afwachten maar.
Net al een telefoontje gehad van de huisarts en het is gelukkig geen Mola zwangerschap!! Verwijsbrief voor de gyn lag ook al klaar dus die ga ik dinsdag halen. Het gaat gelukkig nu wel allemaal snel.
Hee dames! Wil jullie ff laten weten dat ik alles wel mee lees! Ben erg druk geweest afgelopen dagen en vandaag weer gestart in een gezin voor 8 dagen.. Doe veel via de iPhone, maar er zijn zoveel reacties geplaatst dat het makkelijker is om op iedereen te reageren met de Comp.! Hihi dus als ik morgen tijd heb komt het goed Welkom Kaatje!! Gezellig dat je mee komt kletsen en Amelle wat vervelend allemaal! Hoop niet dat het pcos is, dat is ook het een wat mijn vriendinnetje heeft! Ik zit in het begin van mijn vruchtbare dagen! Spannend. Nou ga slapen, lange dagen in dit kraamgezin!! Liefs
Sorry met Kaatje bedoel ik kaat2000!! Dat bedoel ik dus met dat het makkelijker is om via mijn laptop terug te reageren hihi kan ik de ander berichtjes wat makkelijker terug lezen Zo en dan nu lekker slapen!!
Amelli, fijn dat het zo snel gaat. Bepsterdorien, Dank je en het geeft niet hoor. Ik heb gisteren positief getest, ik ben gewoon zwanger! We zijn er zo blij mee!
Bebsterdorien succes met klussen Amelle fijn dat er vaart in zit!! Ik had gister een positieve ovu test dus gisteravond nog even ons best gedaan
Kaat2000 GEFELICITEERD!!!!! Wat een super nieuws Mama in love ook succes met klussen hopelijk hebben wij over 2 weken ook een mooie knal test!!
Volgens mij ben ik nu door mijn "vruchtbare dagen" heen! Goed geklust en nu dus afwachten tot mijn nod! Vind het wel spannend!! Hoe voel je je kaat2000?? En Amelle ben je al bij de gyn geweest?? Met mama in love ook alles goed? En klungel hoe staat het bij jou? Was ff benieuwd Liefs x
Ja, hier nog één op het wachtbankje! We hebben goed geklust. Ik hoop dat het op de natuurlijke manier mag gebeuren en anders gaan we voor de cryo terugplaatsing volgende maand
Spannend he!!! Ik hou je op de hoogte! Volgens mij lopen we aardig gelijk mama in love!! Mijn nod dag is 6 november!! Die van jou? Groetjes
Hallo Allemaal, Kaat2000 Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hier gaat alles goed, Als ik tel met mijn laatste menstruatie en dan weer een cyclus van 34 dan zijn volgende week mijn vruchtbare dagen maar heb ik een korte cyclus dan is het deze week klustime! Ik heb een cyclus gehad van 29 en de langste 34. Lastig in te schatten dus we gaan maar lekker om en om doen vanaf nu!! Spannend weer voor de meeste.... Groetjes klungel
Hoi meiden, Ik zit ook in spanning, leuk om mee te lezen en ook even mee te kletsen nu. Na een lang traject (ruim een jaar gestopt met de pil en geen eisprongen/menstruaties gehad, prolactinoom en PCOS geconstateerd) had ik twee weken geleden voor het eerst een goede eisprong! Sinds afgelopen vrijdag ben ik zwaar gespannen, want dacht na 10 dagen al te kunnen testen en de onzekerheid is alleen maar groter geworden. Mijn positieve ovulatietesten waren maandag en dinsdag twee weken geleden, dus als ik morgen test zou het toch wel duidelijk moeten zijn. Ik had mijn twijfels over de testen van vrijdag, zaterdag en zondag ook al geplaatst in ander topic, maar durfde daarna nog niet opnieuw te testen... http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/384983-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschaps-ovulatie-testen-deel-17-a-260.html Succes allemaal en hopelijk hebben we snel goed nieuws hier! Groetjes
Idd klungel, lekker om en om! Hebben wij ook gedaan! Ik denk dat mijn vruchtbare dagen nu wel echt helemaal voorbij zijn. En volgens mij heb ik wel iets van een eisprong gevoeld! We wachten af.. 6 november is mijn NOD!
Welkom Niero!! Gezellig dat je mee komt kletsen Heb je vandaag nog getest?? Ben benieuwd! Ik hoop dat we ook allemaal goed nieuws hebben, en wel heel snel.. Hihi!
Hier weer een update: helemaal niets! Voel helemaal niets meer, geloof dan ook dat deze 1 ronde niets is geworden. We hebben ook niet echt op de juiste momenten geklust. Maarja de ongi is er nog niet, dus het kan altijd nog zo zijn. Nog meer meiden op het wachtbankje zo te zien. Spannend....
Hee dames!! Zijn er al dames die kunnen testen deze week?? Ik moet nog ff geduld hebben tot volgende week di! Al wel een paar "vreemde dingetjes" met mijn lijf. Veel steekjes li en re onderin mijn buik. En kan ineens heel moeilijk naar de wc, terwijl ik er normaal geen moeite mee heb! Erg moe en veel witte vloed! Maar goed ik ga nergens vanuit, anders is het weer zo'n tegenvaller als ik dan toch ongi wordt! Mijn lijf heeft me wel vaker voor de gek gehouden.. Ben benieuwd of er al dames kunnen testen of misschien al getest hebben :-D Groetjes