Nou meiden, jullie houden het spannend!! Ik had allang getest in beide gevallen haha maar ik ben dan ook wel extreem in dat soort dingen haha!
hee bepsterdorien, Dat is idd vaag, maar je komt er maar op 1 manier achter!! TESTEN dus... Ik kan nog wel even wachten mijn vriend wil dat ik pas test na mijn langste cyclus! Dat zou a.s woe zijn.... poeh klinkt nog zo ver weg!!! Mama inlove spannend allemaal, succes ermee en hopenlijk is het snel raak voor je Groetjes Klungel
Hee dames! Was ff een paar dagen weg, geen kans gehad om te reageren! Heb uiteindelijk wel een dag rood vloed gehad en behoorlijke krampen.. Maar het is nog steeds niet zoals mijn "normale" menstruatie. Nu is het alweer klaar namelijk.. Net getest en hij was negatief. Dus beschouw dit maar als een menstruatie! Hoe is het met jullie?? Groetjes
Hallo Allemaal, Hier nog steeds geen ongi! Wel het gevoel dat ik het moet worden sinds gisterochtend!! Normaal volgt dan vrij snel mijn ongi. Maar tot nu toe nog niets. Onderin krampjes wat doortrekt naar de liezen en gevoelige borsten! Officieel is met mijn langste cyclus di mijn NOD dag dus nog 2 dagen wachten.......poeh als ik dat maar vol houd Wat raar maar een korte menstruatie? Hopenlijk test je nog positief en anders mag je weer snel gaan klussen... ook leuk toch Groetjes Klungel
Hallo Allemaal, Helaas, ook hier zijn de rode duivels aangekomen, ik had het al een beetje verwacht dus de teleurstelling valt mee! Op naar de volgende maand dan maar!!! Groetjes Klungel
Hallo Allemaal, Ik ben alweer een tijdje niets geweest druk druk druk. Hoe is het met iedereen?? Ik zit met ee vraagje. Vandaag begonnen met ovulatietesten een licht streepje dus niet positief. Maar wel witte afscheiding gehad vandaag en dit hoort toch bij een eisprong? Mijn cyclus is 32-29-34-33 Ik zit vandaag op dag 13 na mijn eerste dag van de menstruatie dus lijkt me nog wel erg vroeg voor een eisprong?? Ben ik nu te laat? En hoe is het met die ovulatietesten hoe donkerder het streepje hoe dichter je bij een eisprong zit? Hij was namelijk vrij donker maar nog niet hetzelfde? Iemand ervaring? Groetjes Klungel
Hey klungel ik heb geen idee Ik deed altijd die smileys van clearblue... Hoe is het met iedereen hier?? Ik heb gister en vandaag voor het eerst positief getest! Het is nog erg pril allemaal maar ben toch opgetogen!! We gaan weer een spannende periode tegemoet!
Hee allemaal Hier alles goed, alleen dan dat het deze ronde niks wordt. We hebben 1 keer geklust, maar dat was nog niet in mijn vruchtbare dagen. Daarna kreeg mijn man de griep met longontsteking en hoge koorts. Dus helaas niks meer gedaan.. Hij is nu ook pas weer aan de betere had! Maar moet volgende week di ongi worden! Ik zou het ook niet weten klungel, heb nog nooit ovulatietesten gedaan!! Mama in love.. Wat spannend!! Ik begrijp het goed dat het zwangerschapstesten zijn???
Hey! Wat ellendig dat je man zo ziek is geweest! Beterschap! Ja, het zijn zwangerschapstesten! Ik ben weer zwanger! Net weer getest en gelukkig weer donkerder geworden
Hallo allemaal, Balen dat je mannetje ziek is geweest! En mama in love gefeliciteerd wat goed zeg!! Lekker genieten van alles wat komen gaat! IK ben nu 5 ovulatie testen verder en nog steeds Niet positief, mijn langste cyclus zou ik over 4 dagen Mijn eisprong hebben, het kan dus nog 😉 Hopenlijk snel een positieve test in mijn handen Dan weet ik dat ik een eisprong heb dat vind Ik al een hele geruststelling!!! Tot snel weer Groetjes klungel
Jaaa gister en vandaag positief getest! Gister geklust 😍 Dus binnen 24-36 uur moet de eisprong Komen.... Ben benieuwd hopenlijk binnenkort Een positieve zwangerschap in de handen. Hoe is het met de rest? Groetjes klungel