Hoi hoi, Zo wij gaan op het wachtbankje! Ik heb 2 Dagen positieve ovulatie testen gehad en vandaag Weer negatief! Nu dus wachten tot de 16de de. Poeh gaat lang duren denk ik! Groetjes klungel
Spannend klungel!! Ga heel hard voor jullie duimen Ik ben vandaag ongi geworden. Dus laat het maar zo snel mogelijk klaar zijn zodat we weer kunnen klussen Liefs
Ja, ik vind het erg spannend, ik moet echt proberen om er niet de hele tijd aan de te denken! En weet je wat het rare is we zijn elke keer te vroeg gestopt met klussen ben ik achter gekomen!! Balen van je ongi maar dat wist je al en daarna weer lekker aan de klus! Hadden jullie al een kindje of is dit de eerste voor jullie? Tot snel weer Groetjes Klungel
Hahaha echt waar?? Misschiewn doen wij dat hier ook wel. Heb je nu voor het eerst ovu testen gebruikt?? Zou niet eens weten hoe ik ze moet gebruiken.. Maar dat staat vast wel duidelijk op de verpakking, toch? Wij hebben al een kindje, Suus. Ze is november 1 geworden Maar door mijn endometriose zijn we vrij vlot weer begonnen voor een tweede. Dit omdat je minder vruchtbaar schijnt te zijn en meer gevoelig (helaas) voor miskramen). Heb dus ook al twee miskramen gehad. Jullie gaan nu ook voor de twede toch?? Liefs x
Hoi meiden, hier gisteren bloed geprikt en het zit niet goed... Ik kan elk moment een miskraam verwachten. Ik vermoedde het al want de testen wilden niet donkerder worden en de laatste dag zelfs lichter. Nu dus afwachten wanneer het op gang komt. Volgende week bloedprikken en dan een vervolgplan opstellen. Hopelijk snel een nieuwe start van een behandeling. Alles moet nu overnieuw (de ICSI) Klungel jij zit op het wachtbankje Spannend!
Oh mama in love wat erg!!! Jeetje heftig of niet? Hoe voel je je? Hopelijk kan je er goed over praten en het een plekje geven!! Denk aan je!!!
Ja ik vind het heel erg maar kan er wel in berusten hoor... Gewoon doorgaan met de dagelijkse dingen en niet teveel meer bij stilstaan.. Ik hoop wel dat we niet al te lang hoeven wachten voor we weer mogen starten maar februari is het al gauw denk ik
Gelukkig maar! Maar goed leuk is het niet.. Hoop ook voor je dat het zo snel mogelijk doorzet! Des te eerder je weer aan de slag kan! Liefs
O nee mama in love wat erg! Heel veel sterkte Ermee!! Knap dat je er zo rustig onder blijft. Hier verder rustig zat alleen even in de stress, heb 1 en 2 dec positieve ovulatie testen gehad en geklust op 29-1-2 dec maar niet op 3 dec en 4 dec. Terwijl ik dan ook nog vruchtbaar ben toch? Maar goed kunnen we niks meer aan doen even afwachten dus. Maar volgens mijn langste cyclus zou ik 2 dec mijn eisprong moeten hebben. Over de ovulatietesten is heel makkelijk staat Inderdaad op het doosje! Groetjes klungel
Mss dat ik ze dan ook maar eens ga proberen Alleen wanneer begin je ermee? Kanje trouwens niet beter om de dag klussen? Ivm de zaadjes??! Idd afwachten.. Je kan er helaas niks meer aan veranderen! Of je moet vanaaf nog ff klussen!
Ja dat heb ik ook weleens gehoord, maar baal er van dat we niet Doorgeklusd hebben! Las dat de eisprong na Een positieve test binnen 24-48 uur komt Hopelijk is het toch gelukt, vanavond klussen Heeft dat nog zin?
Mag ik hier mee komen kletsen? Inmiddels al gestopt met de pil en halverwege ronde 1. Op naar een broertje of zusje voor onze kleine meid. Bij onze dochter was het na 4 maanden raak. Hopen dat het dit keer weer zo snel mag gaan. Succes iedereen!
Hey welkom! Je hebt een rustig topic uitgekozen maar klein=fijn Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!!
Hier is de miskraam vrijdag op gang gekomen maar gisteravond was het alweer klaar. Geen stolsels gehad ook.. Van alle menstruaties die ik heb gehad was dit een milde zeg maar. Had ik niet verwacht van een miskraam dus ben ook bang dat mijn lichaam niet goed geruimd heeft
Welkom, leuk dat je mee komt kletsen!! Idd wat mama in love zegt, wel een rustig topic! Maar goed dat maakt ook niet uit, beter iets dan niets Fijn dat je mk begonnen is, maar hoop wel voor je dat je lichaam alles goed opgeruimd heeft mama in love!! Succes nog ff!!
Welkom! Inderdaad klein maar fijn. Mama in love sterkte lijkt me erg heftig een miskraam. Ik heb zelf vandaag last van witte afscheiding, Dit had ik 2 ronde geleden ook dus zal wel ongi Worden. Maar goed nog een weekje wachten! 16 dec is mijn nod dag Fijne avond allemaal. Groetjes klungel
Mijn menstruatie is weer voorbij, dus kunnen weer aan de klus! Hopende dat nu niemand ziek wordt van ons twee hihi. Met mijn twee miskramen mama inl love had ik wel heel veel buikpijn, maar ook niet veel bloed! En alles was wel goed weg. Hopelijk is dat bij jou ook zo!! Sterkte nog ff meid! Knuffel!!!
Hallo allemaal, Nog 4 dagen voor mijn nod! Spannend maar Ook weer niet, heb sterk het gevoel Dat het niet raak is!! Heb bijna geen sympthomen Maar goed had ik bij Levi ook niet. Alleen beetje last Van waterige afscheiding.... Groetjes klungel
Spannend klungel! De bloeduitslag dinsdag was goed (dus 0) Ze gaf aan dat mijn baarmoeder goed geruimd had anders kon het niet 0 zijn. Gelukkig dan maar! Morgen kunnen we al op gesprek komen voor hoe nu verder (snel hé!) Vind het echt top dat we zo snel geholpen worden!! Hopelijk kunnen we snel weer starten met een volgende behandeling!!