Oooh wat fijn mama in love dat je zo Snel geholpen kunt worden na je miskraam! Heel veel succes Groetjes klungel
Vanmorgen gesprek gehad in het ziekenhuis en ik mag snel weer door. Maandag moet ml een "potje" inleveren en de recepten voor de behandeling staan weer in bestelling bij de apotheek. 31-12 mag de eerste spuit er weer in. 14-1 eerste echo, daarna starten met stimuleren en de verwachte punctie zal ongeveer 28-1 zijn. Als alles oke gaat 3 dagen later terugplaatsing en daarna 2 weken in de wachtstand Dus ongeveer 14 februari mag ik testen
Super dat het zo snel weer verder gaat mama in love!! Ga heel hard voor je duimen En de 14e februari zou toch een mooie datum zijn een positief te testen
Hallo Allemaal, Mamainlove, fijn dat je weer verder mag en id 14 feb. zou een mooie datum zijn voor een positieve test!! Hier vanmorgen 2 dagen voor NOG een negatieve test dus ik ga maar weer wachten op de rode duivels grrrr !! Wordt hier erg onzeker van bij de eerste 2de ronde zwanger en nu duurt het voor mijn gevoel zo lang.... maar ja we blijven positief!! Allemaal een fijne avond en iedereen heel veel succes met klussen, wachten testen Groetjes Klungel
Goeiemorgen allemaal, Gister zat ik op dag 34 mijn langste cyclus en niet ongi geworden, wel buikkrampen en het gevoel dat ik het moet worden....zometeen lekker voetballen en ik hoop dat het er geen rode duivels komen! Heb er deze keer helemaal geen goed gevoel over maar ben nu wel op dag 35 zonder duivels...... Groetjes Klungel
Dat klinkt als zwanger klungel!! Hou je ons op de hoogte? Wanneer wil je gaan testen?? Spannend en succes meid!
Dames, wat een klotedag verloren met voetballen en in de rust kwamen de rode duivels! Niet leuk baal er echt van deze keer!! Positief blijven en deze maand ga ik geen ovu testen doen en gewoon lekker om de dag klussen!! Even proberen om het een beetje los te laten!! Fijne avond allemaal!! Groetjes Klungel
Hallo Allemaal, Alweer even geleden maar hier gaat alles goed, vanaf de 25ste dec om de dag aan het klussen, volgens de berekening zou gister mijn eisprong zijn. (heb niets gevoeld, maar dat is de laatste tijd wel vaker, ook geen witte afscheiding) We klussen nog een paar dagen door voor de zekerheid en dan gaan we weer op het wachtbankje!! Hopelijk is het deze keer wel gelukt!! Hoe is het verder met iedereen? Groetjes Klungel
Hoihoi, Na mijn miskraam in november/december ben ik nu weer aan het spuiten voor de ICSI poging. Alles alles volgens wens verloopt mag ik 14 februari positief testen Gekheid maar ik hoop natuurlijk dat het deze poging raak mag zijn!!