Aaaah geweldig...gefeliciteerd @Langmuts @Lindy1985 wat super dat jullie er voor gaan. Leuk vooruitzicht.
Nou pas de lijst maar aan hihi Geweldig meid. Hier ook net weer laatste dan van de Rode duivels dus kom maar op met die intake gesprek
♡ Lente / Zomer 2019 ♡ Naam / leeftijd / hoeveelste kindje / startmaand / extra info °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Begonnen: ♤ Nouka1986 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 - NOD 9 mei ♧Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 16 mei ♤ Blessings - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 -NOD 22 mei ♧ Bubblybaby - 28 jaar - 3e kindje - ronde 1 NOD 23 mei ♤ Roosie91 - 27 jaar - ronde 2 - NOD 25 mei ♤ Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 3 juni ♤ KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk NOD ??? Wachtend: ♤ Maregmo - 32 jaar - 3e kindje - april ♤ Elraange - 36 jaar - 5de kindje - mei ♤ Fien2808 - 27 jaar - 2e kindje - mei ♤ prulletje2 - 33 jaar - 3e kindje - mei ♤ Maan92 - 27 jaar - 2e kindje - mei/juni ♤ Lindy1985 - 33 jaar - 2e kindje - juni ♤ June88 - 30 jaar - 3e kindje - juni ♤ Rhombi - 32 jaar - 4e kindje - juni ♤ Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje - juni ♤ Melon - 28 jaar - 2e kindje - juli ♤ Anniek88 - ?? jaar - 2e kindje - juli ♤ DDucky - 27 jaar - 3e kindje - juli ♤ Palmpje - 33 jaar - 2e kindje - juli Zwanger! Elsa86 - 32 jaar - 4e kindje - 9-9-2019 Imona - 25 jaar - 2e kindje - 13-10-2019 Aanoniemous - 27 jaar - 2e kindje - 14-10-2019 Mamabella12 - 28 jaar - 2e kindje - Littletash - 28 jaar - 2e kindje - Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - 16-01-2020 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
@blessings de 1e keer duurde het ook een jaar ongeveer. Ik ben gestopt met de prikpil. En sinds augustus voor het eerst ongesteld. Het moet dan echt nog op gang komen. Ik ben nu wel heel regelmatig en voel mijn eisprong maar het wil verder nog niet lukken. Op naar weer een volgende maand. En weer hopen. Succes deze maand..
@Langmuts Wooohoooo die is mooooi, gefeliciteerd!! Hier vandaag of morgen ergens mijn eisprong Ik moet bekennen dat ik best wel zenuwachtig ben - gaat het allemaal weer zo soepel als voorheen? Ben heel bang dat, als het een niche is, ik eerst geopereerd moet worden. Maak me veel zorgen. Maar aan de andere kant wil ik gewoon positief blijven en niet meteen van het ergste uit gaan. Zelfs als het een niche is, hoeft het niet meteen te betekenen dat het niet vanzelf gaat. Zucht we gaan het zien. Ik hoop dat het gewoon snel vanzelf lukt en dan hoef ik me er voorlopig even geen zorgen te maken en zie ik na zwangerschap wel doe wat ik doe met mijn klachten maar ja, of het ook zo perfect gaat uitpakken moeten we nog zien haha. Ik ga trouwens minderen als gastouder ik heb mij ingeschreven bij kvk en ben officieel nu ook weer freelance grafisch (multimedia) ontwerpster. Mijn kinderen vinden elke dag andere kids over de vloer gewoon te veel en dat begrijp ik goed en wil ik graag naar luisteren. Maar dat betekent wel afscheid nemen van 2 kindjes en dat vind ik zooo moeilijk. Ze weten het al even, maar het is ineens zo echt. Vandaag komt een baby meisje voor het laatst. Moeder heeft vorige week al huilend in mijn woonkamer gestaan .. ik vind het zelf ook zwaar om afscheid te nemen. De 23e komt een ander kindje voor het laatst. Zijn moeder stond gisteren ook met tranen over haar wangen aan de deur. Maar het jongetje komt het meest en is er de dagen dat hij komt al om 6 uur in de ochtend. Dat vindt vooral mijn oudste heel lastig. Hij wordt wakker en er is al iemand. Hij komt uit school en er is al iemand etc. Niet genoeg rust en ze kunnen het (wrs daardoor) niet zo goed met elkaar vinden. Mijn dochtertje speelt wel heel graag met hem, maar zij heeft het weer heel moeilijk met kleinere kindjes - want ze is ten slotte zelf nog maar 2. Al in al, heel erg dubbel. Het is de beste beslissing, maar dat maakt het nog geen makkelijke keuze.
@bubblybaby ben je met onderzoeken bezig? Hoor je daar binnenkort meer over? (Misschien heb je dat al verteld maar heb ik er overheen gelezen..) hopelijk is het deze ronde raak en is er verder niks nodig! Spannend dat je ei dichtbij is.. toch weer een kans dichtbij! En wat goed dat je zo naar jouw kindjes kijkt/luistert! Stop je dan helemaal of blijven er wel nog een paar kindjes? Hier zit mijn eisprong er ook aan te komen. En hoewel we volgende maand pas gaan beginnen zijn we toch niet zo voorzichtig
Ik hou op de woensdag 1 kindje die een hele dag komt dan is het gewoon een gezellige bijkomstigheid voor mijn kinderen ook. 1x in de week een vriendje die de hele dag blijft. Hahah, het zou dus gewoon raak kunnen zijn deze maand voor jullie - spannend! Nee, er zijn nog geen onderzoeken bezig . Maar ik ga de 20e wel naar de gyn om mijn klachten te bespreken en wellicht een echo te krijgen, al denk ik dat ze op een echo misschien niet genoeg zullen kunnen zien (als het echt een niche is, die zijn vaak pas met kijkoperaties te zien namelijk - heb ik niet zo veel zin in, laat het maar gewoon lekker snel en natuurlijk lukken zoals bij de vorige zwangerschappen svppppp... )
@bubblybaby wat naar dat je je zoveel zorgen maakt!! Ik hoop dat je gewoon lekker snel zwanger bent en het allemaal Voorspoedig zal verlopen. En wat goed dat je stopt met een aantal kindjes bij je thuis, dat zal je eigen kinderen wel goed doen. Lijkt me soms ook wel moeilijk om dan mama te moeten delen. Ik ga voor je duimen dat je snel zwanger bent hoor Ik schuif mijn nod 1 dagje naar voren voel het aan alles dat de ovulatie vandaag/morgen is.
♡ Lente / Zomer 2019 ♡ Naam / leeftijd / hoeveelste kindje / startmaand / extra info °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Begonnen: ♤ Nouka1986 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 - NOD 9 mei ♧Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 16 mei ♤ Blessings - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 -NOD 22 mei ♧ Bubblybaby - 28 jaar - 3e kindje - ronde 1 NOD 23 mei ♤ Roosie91 - 27 jaar - ronde 2 - NOD 24 mei ♤ Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 3 juni ♤ KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk NOD ??? Wachtend: ♤ Maregmo - 32 jaar - 3e kindje - april ♤ Elraange - 36 jaar - 5de kindje - mei ♤ Fien2808 - 27 jaar - 2e kindje - mei ♤ prulletje2 - 33 jaar - 3e kindje - mei ♤ Maan92 - 27 jaar - 2e kindje - mei/juni ♤ Lindy1985 - 33 jaar - 2e kindje - juni ♤ June88 - 30 jaar - 3e kindje - juni ♤ Rhombi - 32 jaar - 4e kindje - juni ♤ Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje - juni ♤ Melon - 28 jaar - 2e kindje - juli ♤ Anniek88 - ?? jaar - 2e kindje - juli ♤ DDucky - 27 jaar - 3e kindje - juli ♤ Palmpje - 33 jaar - 2e kindje - juli Zwanger! Elsa86 - 32 jaar - 4e kindje - 9-9-2019 Imona - 25 jaar - 2e kindje - 13-10-2019 Aanoniemous - 27 jaar - 2e kindje - 14-10-2019 Mamabella12 - 28 jaar - 2e kindje - Littletash - 28 jaar - 2e kindje - Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - 16-01-2020 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hihi... Jullie praten al mooi over een eitje die eraan komt, ik ben blij dat mijn ongie net over is. Mijn ei is pas op z'n vroegst volgende week vrijdag. Ik zei al tegen m'n man. Ik hoop zo dat het deze ronde gewoon lukt. Ik kan gewoon niet wachten . Doe ook m'n uiterste best qua gezondheid om een zo mooi mogelijk eitje te maken .