Bubblybaby: Dank je voor je bericht. Of ik echt spijt krijg zelf weet ik niet, want we hebben er natuurlijk al 3. Al is er maar 1 van ons samen. Leuk dat jullie voor een derde gaan! Spannend weer of niet? Hopelijk is het snel raak! Elraange: Wat leuk dat jullie voor nog een kindje gaan. Alleen een nieuwe kinderwagen valt mee. Wij hebben wel 2 auto's en we kunnen ook zonder mijn man weg in 1 haha. Met hem erbij 1 plek te weinig. Er is 1 slaapkamer te weinig, maar we willen sowieso nog verhuizen. Weet alleen niet hoe snel dat gaat gebeuren. Ik maak me dan voornamelijk druk om de oudste 2 naar sport brengen en zo. En de slaapjes weer. De oudste is 9, dan 8 en de jongste 2 jaar... Elsa: Wauw dat is snel gegaan. Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed op te lossen was. Met een multimac kan je 4 stoelen achter creëren?
Ja dat is een bank met 4 zitplekken die je op de achterbank kunt installeren. Moet de auto wel geschikt voor zijn natuurlijk. Het is een goedgekeurde bank en je bent ook gewoon verzekerd.
We zijn heerlijk aan het genieten! Gisteren wel een aanrijding gehad Maar gelukkig allemaal ongedeerd! Succes vandaag met de intake! Ben benieuwd
Ik ben niet samen maar alleen met de kids. Wat betreft sport. De oudsten hebben dezelfde sport dat scheelt. De jongste gaat dan mee. Dat gaat prima. Ik ben heel makkelijk ingesteld bij geen magnetron in de buurt gaat er een pyjamapapje op kamertemp in als we bij sport zijn. Voor de 6mnd sliep hij vaak en anders had ik ervoor melk warm gemaakt en in thermosfles gedaan. Op zulke dagen deed ik t ipv op ritme van de kleine op gevoel dat ging prima. Thuiskomen airfryer aan en klaar haha Mocht t me gegund zijn dan is de jongste 2 ongeveer en de kleine in de kinderwagen. Als ze vervelend zijn ga ik rondjes lopen en geloof me ieder rondje is weer anders hahaha
@Palmpje omg ik ben in shock. Bij de intake kreeg ik ook direct een echo om te kijken hoe het eruit zag. Ik verwacht normaal mn eisprong dit komend weekend mn eisprong. Had nu al een ei van 20mm en toen kreeg ik de shocking vraag of ik nu al iui wilde??? Ik zei ja toen nee toen weer ja. Ik had niet verwacht dat t nu al zou gaan gebeuren haha. Eerst nog wachtlijst oid Na nog ff nagedacht te hebben. Toch besloten nu nog geen iui te doen. Ik ga vanaf juni starten!! Dus nog 1 ongi en dan neem ik ook weer deel op t wachtbankje haha
@Sniekie welkom hier. Ik herken veel van de twijfel die ik bij de anderen lees. Wij gaan nu ook echt beginnen en dat vind ik best spannend. Ik had vorige week buikgriep en toen kwamen de herinneringen van de vorige zwangerschap weer even flink naar boven. 6 juni is mijn NOD, ik ben benieuwd hoe snel het deze keer raak zal zijn.
Whaaa het komt nu wel heel dichtbij voor jou! Nu het toch vergoed blijft voor alleenstaande vrouwen, wil ik wss toch pas in sept beginnen. Maar ja eerst maar eens mn intake afwachten
Elraange Dat is handig dezelfde sport. Mijne beide wat anders. Ik ben iets minder "makkelijk" haha. Vind bepaalde dingen wel echt belangrijk. Heb alle 3 trouwens borstvoeding gegeven, maar twijfel wel of ik dat weer zou doen. Het heeft erg veel van mij gevraagd de laatste keer en ik ben door slaaptekort heel depressief geweest. Maan Spannend hoor! Hoeveel kindjes heb jij? Hier Gisteren nog gepraat. Mijn man weet het ook gewoon echt niet wat hij wil. Zo jammer haha. Als ik het wil dan namelijk snel en niet over een jaar pas weer. Het ging hier ook niet makkelijk (op de missed abortion zwangerschap na)... Hij zei: ben je niet bang dat je dan de dingen die je nu allemaal doet weer niet meer kan doen? Dan zit jij met 4 kinderen alleen als ik wat ga doen of ik met 4 kinderen alleen. En op vakantie kan je nooit meer met zn alle op 1 kamer (gaan soms all-in). En dan ga ik weer twijfelen. Terwijl ik de laatste dagen echt dacht jaaa. Hoe gaan jullie om met dit soort praktische zaken? Even toelichten, wij hebben geen oppas
@Sniekie Ik zit natuurlijk nog middenin de kleine kinderen, dus wat we nu nog niet kunnen, kunnen we gewoon iets langer niet. Ik weet wel dat mijn broer en schoonzus ook de afweging voor een 4e hebben gedaan en dat zij ook met vakantie zouden zitten (gaan bijna elk jaar naar Turkije). Nu wou mijn broer eigenlijk ook niet meer en zij hebben de keuze genomen om het bij 3 te laten. Mede omdat hun jongste inmiddels ook al 7 is (mijn broer is 42 en schoonzus 36). Wij zijn 2 jaar geleden nog in Lanzarote geweest en hadden toen een appartement. We zaten toen All inclusive. Dus volgens mij zou je nog gewoon all in op vakantie kunnen, alleen zou je dan moeten kiezen voor een appartement. Omdat wij ze nog zo klein hebben gaan we voorlopig niet vliegen. Mijn man houdt daar sowieso niet van, maar ik wel, dus op den duur wil ik dat wel weer gaan doen, maar dan moeten de meiden wel wat ouder zijn. Wij hebben trouwens ook geen vaste oppas. Af en toe passen mijn ouders of schoonouders op. Ik ben daar vrij makkelijk in...komt allemaal wel weer als de kinderen ouder zijn. Bij mij scheelt het natuurlijk ook dat ik ze kort op elkaar heb en dat het dus minder lang duurt
@Sniekie 1 kindje van bijna 2. Dus die praktische zaken waar jij over moet nadenken zijn hier niet zo van toepassing.
herkenbaar hahaha Kan iemand zich nog herinneren dat wij interesse hadden in een huis? Nou vandaag gaan wij bouwtechnisch rapport laten opstellen. Het huis is nog steeds niet weg en wij denken er elke dag aan en zijn inmiddels al 3x wezen kijken haha. Dus we hebben ons voorgenomen dat als er niet allemaal fratsen uit dat rapport komen, we een bod gaan doen! Wel spannend, want we moeten ons eigen huis nog te koop zetten. Maar willen dat wel in het contract laten opstellen dan - gewoon goed regelen. Weet wel dat die mensen het huis heel graag kwijt willen nu, want ze zijn dus gescheiden.
@Roosie91 dankjewel Omggggg mijn zoontje gaf me net echt tranen in mijn ogen. Ik ben sowieso echt hormonaal vandaag en ik voel van alles, dus ben de hele dag al aan het denken aan mijn kinderwens. Komt mijn zoontje naar mij toe met zijn Ninjago lego tol in zijn handen: Mama... ik wil een broer *hoofdje schuin en sip gezichtje* Ik zeg: Sorry, wat zei je? Hij: Nou... ik wil gewoon graag een broer die hier blijft wonen *ik stond even met een mond vol tanden* Hij: Ik wil mijn zusje ook wel houden hoor... maar ik wil graag een broer Mijn schatje... Hij vraagt de laatste tijd sowieso vaak om een baby en had laatst ook de suggestie dat ik mijn gastbabytje maar gewoon in mijn buik moest stoppen haha. Maar zo direct en uit zijn hart zoals vandaag is het nog niet geweest. Ik gun het hem ook gewoon zo erg. <3
Mijn familie wil een datum prikken om een high wine te gaan doen Ik heb maar gezegd dat ik dinsdag pas weet wanneer ik kan (ligt er dan dus aan of ik een posi test heb of niet ). Als ik een positieve test heb ga ik het denk gewoon eerlijk zeggen dat ik pril zwanger ben. De vorige keer heb ik het pas verteld met 10 weken (na de termijnecho). Maar ik heb eerlijk gezegd nu helemaal geen zin om steeds smoesjes te bedenken. Mn schoonmoeder had het de vorige keer ook al door omdat ik ineens geen wijn meer dronk Hoe doen jullie het? Vertellen jullie het direct aan nabije familie (je ouders en broers/zussen bijv) of wachten jullie echt een echo af? Ben nu 8dpo btw al dagen iets last van maagzuur, wat ik wel vaker heb tijdens mn LF. Het zegt dus niks maar toch geeft t stiekem wel een beetje hoop
@blessings ik heb het dit keer niet meteen verteld, pas na de 1e echo. Ik drink geen alcohol, dus ik hoefde geen smoesjes te verzinnen. De vorige keren heb ik het volgens mij wel al voor de echo verteld.
♡ Lente / Zomer 2019 ♡ Naam / leeftijd / hoeveelste kindje / startmaand / extra info °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Begonnen: ♤ Nouka1986 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 - NOD 9 mei ♧Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 - NOD 14 juni ♤ Blessings - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 -NOD 22 mei ♧ Bubblybaby - 28 jaar - 3e kindje - ronde 1 NOD 23 mei ♤ Roosie91 - 27 jaar - ronde 2 - NOD 24 mei ♤ Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 30 mei ♤ KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk NOD ??? Wachtend: ♤ Maregmo - 32 jaar - 3e kindje - april ♤ Elraange - 36 jaar - 5de kindje - mei ♤ Fien2808 - 27 jaar - 2e kindje - mei ♤ prulletje2 - 33 jaar - 3e kindje - mei ♤ Maan92 - 27 jaar - 2e kindje - mei/juni ♤ Lindy1985 - 33 jaar - 2e kindje - juni ♤ June88 - 30 jaar - 3e kindje - juni ♤ Rhombi - 32 jaar - 4e kindje - juni ♤ Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje - juni ♤ Melon - 28 jaar - 2e kindje - juli ♤ Anniek88 - ?? jaar - 2e kindje - juli ♤ DDucky - 27 jaar - 3e kindje - juli ♤ Palmpje - 33 jaar - 2e kindje - juli Zwanger! Elsa86 - 32 jaar - 4e kindje - 9-9-2019 Imona - 25 jaar - 2e kindje - 13-10-2019 Aanoniemous - 27 jaar - 2e kindje - 14-10-2019 Mamabella12 - 28 jaar - 2e kindje - Littletash - 28 jaar - 2e kindje - Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - 16-01-2020 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Mijn temp is gestegen en ik denk dus dat mijn eitje is gesprongen. Dus mijn NOD is vervroegd naar 1 dag voor mijn verjaardag . Ik hoop het zooooo.
Ik heb met mijn man afgesproken om het niet eerder te vertellen dan de eerste echo. Vorige keer wel gelijk verteld. Maar toen wist iedereen dat we bezig waren, nu weet niemand het behalve wijzelf en jullie natuurlijk. Ik hoop dan echt dat het een verrassing wordt voor iedereen. Ik duim echt voor je dat het raak is