Nou begin ik toch nerveus te worden... Gisteren nog koorts en buikpijn (buikgriepje). Gisteravond zag ik dat de koorts langzaam wegging... Maar rond kwart voor 8 s avonds 3 of 4 felle steken onderin m'n buik (ik riep continu au au au en liep daarbij krom). En dat was echt niet van dat buikgriepje. M'n man zat me al raar aan te kijken en vroeg elke keer wat dat was... Ik weet het niet, maar ik herken het wel van bij onze zoon, toen testte ik 2 dagen later positief.... Oooohhhh... Ik vind het zooooo spannend nu, als m'n temperatuur morgen 37,0 of hoger is, ga ik er een testje tegenaan gooien, ben zooooo zenuwachtig nu.....
Oh wat spannend @Ting86 Ik ga heel hard duimen. @maregmo balen dat je ongesteld bent geworden. @Rhombi jammer dat je ons gaat verlaten. Ik hoop dat jullie uiteindelijk toch voor een 4e gaan en dan wens ik je heel veel succes en hoop dat je dan snel zwanger mag raken.
Goedemorgen dames. Het is vroeg. ☺ ik weet het. Gisterochtend had ik getest, omowit. Totdat ik 2 uur later keek en toen leek ik in de verte iets te zien. Ik aan mijn man gevraagd. Dacht ook iets te zien. Maar ja omdat dat niet binnen 5 minuten was, wilde ik vanmorgen weer testen. Nu ben ik nog meer in de war. Ik heb er nu echt 5 minuten bovenop gezeten en ik zie nu weer iets in de verte. Of verbeeld ik het me maar.... Ooh ik hoop het. Wat zien jullie? Morgen denk ik maar weer testen. 6 jaar geleden toen ik zwanger was van mijn dochter, heb ik meegedaan aan moeders voor moeders. Ik weet nog dat ik een testje moest doen om te kijken of ik echt zwanger was en ik weet nog dat ze zei, Ooh je hebt nog niet heel veel hcg in je urine. Toen was ik 5 weken zwanger.