Ik denk dat ik mijn menstruatie (of zwangerschap natuurlijk ) afwacht want misschien is het toch iets hormonaals? En als dat niet helpt dan ga ik inderdaad een afspraak maken. Ik probeer me ook te bedenken of ik misschien iets raars heb gedaan, rare beweging of zo. Maar ik kan me zo gauw niets herinneren.
Verkouden misschien? Ik heb ook altijd een zere onderrug/bekken als ik verkouden ben. Raar maar waar.
Maandag , of zelfs dinsdag misschien wel. Ik heb namelijk nog geen testjes gekocht en morgen heb ik er denk ik geen tijd voor. Dus dan wordt het maandag kopen en dinsdagochtend testen
Ik ben nu 9 of 10 dpo. Nod is 12 of 13 december. Ik had eerst een goed gevoel, ik had een lage weerstand (= goed voor innesteling schijnt), had krampen en rugpijn. Dus dat gaf me ergens wel hoop van er gebeurd iets daarbinnen. Maar dat is sinds vanmorgen echt helemaal weg. Dus tja, heb ik niets aan, haha. De enige symptoom die ik me kan bedenken is dat ik iets meer moe ben. Ik doe sinds 3 dagen overdag een dutje. Mja, moeheid kan door van alles komen natuurlijk. Kan ook gewoon psychisch zijn Zovan: zwangeren zijn moe? Oh! Dan ben ik ook moe! Zzz..zzz.. haha
Nee geen nieuwe schoenen, bed of bank. Vanmorgen nog lichte rugpijn maar dat is nu helemaal weg. Ik ben vanmiddag ook in bad geweest, misschien heeft dat ook goed geholpen Hopelijk blijft het weg!
Nou deze week heel dr week stil gestaan met mijn gewicht. Deze week weer met frisse moed verder. Zal m ook wel in die menstruatie zitten hoor
Even ego berichtje: Rugpijn is toch weer terug. Bah Verder 0 symptomen op 10/11 dpo vandaag. @Imona , ik kom de week voor mijn menstruatie ook vaak wat aan. Ik snoep dan veel meer dan normaal. Hormonen en zo, haha.
Rot zeg die rug pijn? Misschien een bezoekje an de fysio brengen? Ja ik kom voor mijn menstruatie blijkbaar ook aan. Maar is hier vooral vocht. Maar is wel heel vervelend als je af probeert te vallen
Ik wil mijn menstruatie (of zwangerschap) afwachten want misschien is het iets hormonaals en gaat het vanzelf voorbij. Maar stel het komt door een zwangerschap dan ga ik zeker wel een afspraak maken want dan bestaat de kans dat het alleen maar erger wordt. Kan me wel voorstellen dat het vervelend is, ja. Je werkt al zo hard en dan gooien een paar hormonen roet in het eten. Maar gelukkig zijn die paar kilo slechts tijdelijk toch?
Oh ja. Snap het inderdaad. Oh id geen paar kilo hoor. Gister ook mn cheatdag gehad. Is nu totaal door menstruatie en die cheatdag 1.2 kilo bij. Is eigenlijk alleen vocht. Kan niet anders.
Hi meiden, Ik heb even jullie ervaringen nodig. Sinds mijn bevalling (bijna 1 jaar geleden)heb ik een onregelmatige cyclus. Daarvoor altijd netjes 31 dagen. Ik gebruik ovulatietesten als anticonceptie (en om weer inzicht te krijgen in mijn cyclus voor straks). Nu had ik dinsdagochtend 27 nov een positieve ovulatietest en ik weet bijna zeker dat mn ei savonds sprong ivm buikpijn e.d. je kent t wel. Nu ben ik vandaag ineens ongesteld geworden. Normaal zou ik toch pas op z'n vroegst dinsdag ongesteld moeten worden?
Misschien een iets kortere LF een keer? Of innnestelingsbloed. Kan ook. Maar dat komt niet zo vaak voor dacht ik?
Een lf van 11 dagen is niet lang, maar volgens mij ook niet afwijkend. Een lf van 14 dagen is het gemiddelde natuurlijk dus zat vrouwen die daaronder zitten of daarboven. Ik heb bijv. een lf van 14, 15 of soms zelfs 16 dagen. Hoelang hou je al je eisprong bij?
Nou nu echt met ovulatietesten pas een maand of 3. Daarvoor was het meer op 'gevoel', wat gebaseerd was op m'n cyclus van voor mijn zwangerschap. Maar omdat die erg afwijkte van daarvoor ben ik ovulatietesten gaan gebruiken. Ik dacht dat je LF altijd hetzelfde was maar dat je cyclus wel kon afwijken. Dus was verbaasd dat het nu eerder was aangezien ik voor mijn zwangerschap altijd een lf van 14 dagen had. Maar gelukkig niet erg afwijkend dus als ik jullie reacties lees. Nu voor het eerst weer een cyclus van 31 dagen. Hopelijk zet dit zich zo voort
Ik heb ook een wisselende cyclus en een wisselende LF. Cyclus tussen de 28 en 31 dagen, LF dus ook tussen de 14 en 16 dagen. Maar een langere cyclus is niet altijd een langere LF heb ik gemerkt. Als we straks voor het echie gaan beginnen dan begin ik ook meteen met ovulatietesten. Ik vond dat de vorige keer ook erg fijn Vandaag 11/12 dpo, ik ga vanmiddag een testje kopen en ik denk ook vanmiddag al testen Ik ben erg benieuwd! Ik hoop natuurlijk op een zwangerschap maar als het niet zo is dan is dat ook goed. ... vertel ik mijzelf