Ik ben er zeker van, na een uur weer gekeken en toen was hij zo.! In eerste instantie dacht ik hem heel licht te zien... Heel erg zeker van mijn eisprong ben ik niet, ik temp niet. Misschien over een paar dagen weer testen.
Wat spannend zeg. Ik zou echt geen paar dagen kunnen wachten en zou een action test ofzo doen. Ik vind hem heel duidelijk voor een indroger.
misschien even ander testje doen voor zekerheid? Ander merk? Ik zie ook ook wel streep maar inderdaad heel licht. Bij mijn jongste heb ik ook negatief getest. Later kwam heel vaag een streep. Heb paar uur later alsnog ander test gekocht en toen wel positief. Wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar onzekerheid is ook niet fijn.
Ik heb getest met sensitest, 2v5 en predictor. En de predictor gaf het snelst/vroegst een streepje. En ik vind het zooo knap dat je een dag kunt wachten! Spannend!
Ik heb de predictor gebruikt en ook de k2v5. Heb de predictors al wel weer in huis voor als ik weer ga starten (waren 50% afgeprijsd bij op=op voordeelshop )
Hoi dames, afgelopen dagen even bijgekomen van alles. Maar we zijn er zeker van dat we het toch nog een keer willen proberen. Ik weet nog niet precies mijn NOD maar ik ga het wel weer in de gaten houden met ov testen.
Ik begin nu toch echt wel wat ongeduldig te worden haha. Ik wil ook echt graag starten! Nog 1 maandje.... @Elraange hoe gaat het met jou??