Wij gaan voor een 2e/3e/4e vanaf lente/zomer 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleineLai, 10 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Fijn dat het spuiten goed gaat! Spannend zaterdag, voel je al wat aan je eierstokken?

2. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.994
    6.992
    113
    Vrouw
    Ja voel krampjes links en rechts. Ik geniet daar dus echt van haha :roflmao: Dat het maar lekker groeit daarbinnen :D

blessings, Tabbey en Elraange vinden dit leuk.
  3. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Vandaag 7dpo, nog 3 dagen tot NOD. Ik ben er zoveel meer mee bezig dan de afgelopen maanden, ik doordat de ene goede vriendin op punt van bevallen staat en een andere net heeft verteld dat ze zwanger is. Wil iedere dag al testen, maar hou me in ieder geval nog even in tot zaterdag omdat mijn ratio gelukkig wel verteld dat het geen zin heeft om vandaag of morgen al te testen. Zaterdag is zelf al vrij vroeg...
    Vanochtend had ik heel sterk gevoel dat het weer niet gelukt is, maar ik moet gewoon rustig even afwachten. Ik wou dat ik de klok een dag of 5 vooruit kon zetten.

4. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.994
    6.992
    113
    Vrouw
    @Elraange en hoe gaat het met jou? Wanneer is je volgende echo?

5. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Ohh wat spannend
    Ik had ook altijd in week 2 van de wachtweken dat ik 1 a 2dgn negatieve gevoelens kreeg..
    Ik ga zo voor je duimen.
    Is ook zo confronterend als t om je heen 1 en al baby is.

6. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Weet ik nog niet..
    K ga vandaag ff bellen, heb gister wel een hoop papieren gekregen met folders over prenatale screening ed.
    Wat tussen week 9 en 11 al moet, maar de afspraak brief ontbrak haha

Hier voel ik me down, ja zo stupid...
    Ik had t al een paar weken en na de echo denk ik dat k t heb omdat ik bang ben voor hetzelfde als met mn overleden dochter..
    Het hangt toch als een donderwolk boven me.
    K moet dus gewoon dit bespreken met de gyn.
    Ik ben zo vang dat t hartje plots stopt.
    Sorry maar moest t ff kwijt...

Voor de rest voel k me lkkr misselijk en vaak plassen en moe.
    En ook ben ik natuurlijk blij, maar wil dat t blije gevoel gaat overstemmen.

7. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat ze lkkr massaal groeien hihi

8. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.994
    6.992
    113
    Vrouw
    Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen. Ook jij mag je blijdschap én angsten met ons delen! Wat vervelend dat de angst nu eigenlijk overheerst. Heel verstandig om dit te bespreken met de gyn.

Binnenkort dus weer een echo, als het voor de 11 weken moet dan kan het nooit lang duren :) Hoop echt dat je een moment krijgt dat je lekker kan gaan genieten! Want dit is misschien wel de laatste keer dat je zwanger bent?

Elraange vindt dit leuk.
  9. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Dus dat indd hihi.
    Gewoon knop om en genieten moet ik.
    Positieve gedachtes

10. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Jeetje, ik snap dat dat wel heel spannend voor jullie moet zijn geweest dat het 5 minuten stil bleef. Logisch dat je dan uiteindelijk gewoon heel opgelucht bent. Mocht je hem nadat je terug was nog wel bloot bij je houden? Even dat huid op huid contact inhalen?

11. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Dat hebben we toen niet meteen gehad. Ook niet naar gevraagd eerlijk gezegd. Hij zat aan allerlei draadjes om hartslag en zuurstof te checken en aan een infuus met antibiotica. Het was ook midden in de nacht, hij is iets voor middernacht geboren. Dus eenmaal op de kamer hebben we nog geprobeerd wat te slapen. Vroeg in de ochtend hebben ze hem wel lekker bij mij gelegd. Vond het vooral erg fijn dat je samen op een kamer sliep.
    Blijkbaar was het in het ziekenhuis hier tot ongeveer 7 jaar geleden zo dat na een keizersnede de moeders op een andere afdeling lagen dan de kinderen. Vreselijk lijkt me dat, want je kunt de eerste dagen echt je bed niet uit...

12. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.572
    3.507
    113
    @blessings mijn 1e is geboren met een ks (spoed) en die lag helaas pas na ruim 1 uur bij mij. Ze was te vroeg en moest meteen nagekeken worden. Daarna ging ze naar mijn man. Hij heeft haar wel bij mijn hoofd gehouden, ze was lekker aan het sabbelen op mijn wang :D
    Maar pas toen ik weer in de verloskamer was, werd ze bij mij gelegd.

Ik ben heel blij dat ik die anderen wel meteen bij mij had, maar ja...die zijn via de natuurlijke weg gekomen.

@Palmpje laat die eitjes maar mooi groeien (dat is toch de bedoeling nu? Ik ben totaal niet thuis in de mmm).

@Elraange ik kan mij je angst heel goed voorstellen. Ik was bij de 4e ook heel bang en dan had ik niet eens een overleden kindje gehad. Bij mij was het juist angst, omdat ik me echt afvroeg wanneer het bij ons eens mis zou gaan. Ik was 4x heel snel zwanger en had 3 gezonde meiden. Nooit een miskraam gehad. Ik kon me gewoon niet voorstellen dat een mens zoveel geluk kon hebben.:oops:

Hier Gaat alles goed. Kensi is een stuk tevredener dan een paar weken geleden. Vannacht heeft ze er zelfs 6 uur tussen laten zitten. Ik hoop niet dat dat eenmalig was:p

20191017_125020-2239x2585.jpg

Maan92, Ting86, blessings en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Wat een scheetje!

14. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.994
    6.992
    113
    Vrouw
    Ach wat lief!!

Het is idd de bedoeling dat er lekker veel eitjes flink gaan groeien :):)

15. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    @Elsa86 ja die angst snap ik ook zeker, zo heeft natuurlijk iedereen wel een angst.
    Zo stom!! Haha die emotie moet gewoon geschrapt worden :roflmao:

En omg wat een knapperds en wat fijn dat t goed gaat.
    En al 6uur ertussen wauw!! Wat knap.
    Ik hoop ook voor je dat dat blíjft :D

16. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Oh ja dan is het lastig. Maar inderdaad wel fijn dat jullie bij elkaar mochten slapen. Bizar toch eigenlijk dat dat vroeger niet de bedoeling was. Voor moeder en kind is het super belangrijk dat je bij elkaar bent. Gelukkig is dat nu dan anders!

Tabbey vindt dit leuk.
  17. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Mijn zoon is ook via een spoed ks geboren. En het duurde 2(!) uur voordat ik echt bij hem kon zijn. Ook heb ik 2 nachten zonder mijn zoon geslapen. Hij was zo misselijk na de bevalling, dat ze hem liever goed in de gaten hielden, pas toen hij goed dronk, mocht hij bij mij zijn. Ik heb er echt flink om gehuild, maar uiteindelijk is het goed gekomen gelukkig, maar voor een volgt keer wens ik het toch anders!

18. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.994
    6.992
    113
    Vrouw
    Jeetje, das ook heftig.

19. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Dit lijkt me echt erg! Heb je net een kind gekregen, ben je super hormonaal, en mag je niet eens de hele tijd bij hem zijn.. :(

20. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Oooh @Tabbey ik hoop zo op een positieve test voor jou morgen!! ❤

Tabbey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina