Wij gaan voor een 2e/3e/4e vanaf lente/zomer 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleineLai, 10 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb vanochtend testje gewaagd, maar omowit. Ook niet zo heel gek, aangezien ik vandaag 8/9 dpo ben.
    Had vorige week dinsdag bijna positieve ovu test, woensdag nog steeds donker en donderdag pas weer licht streepje. Dus denk dat ik eerder op 8 dan 9 dpo zit. Wel sinds gisterenavond gevoelige borsten. Dus nog even afwachten. Ik weet nog niet of ik morgenochtend weer ga testen of nog even wacht tot zondag (NOD).
     
  2. DDucky

    DDucky Bekend lid

    7 jul 2014
    997
    317
    63
    Hopelijk zondag toch een mooie test voor je!
     
    Tabbey vindt dit leuk.
  3. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Dan ben je nog wel heel vroeg ja. Maar blijft natuurlijk super stom om een witte test te zien.. Hopelijk over een paar dagen toch een streep! Gevoelige borsten zijn in ieder geval een goed teken!
     
    Tabbey vindt dit leuk.
  4. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Vanochtend toch weer getest, vandaag 9dpo dus nog steeds vroeg. Weer wit, maar waar ik vorige maanden er niet meer in geloofde heb ik dat deze maand helemaal niet... Denk dat ik deze maand pas geloof dat het echt niet raak is als ik daadwerkelijk ongesteld ben.
    Ik heb nog steeds gevoelige borsten en mn hartslag in rust is ook nog steeds hoog. Ik heb een fitbit en zie mn hartslag iedere maand na ovulatie omhoog gaan en net voor ongesteldheid naar beneden. Geen idee of mijn theorie klopt, maar geeft wel hoop.

    @nouka1986, hoe gaat het met jou
    @Palmpje, succes met echo vandaag!
     
    nouka1986, Elraange en Palmpje vinden dit leuk.
  5. DDucky

    DDucky Bekend lid

    7 jul 2014
    997
    317
    63
    Ik hoop echt zo dat er straks toch een mooi 2e streepje op komt!!

    @Palmpje succes met de echo!
     
    Elraange, Palmpje en Tabbey vinden dit leuk.
  6. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.603
    6.567
    113
    Vrouw
    Dankje :)

    Ik ben echt zo zenuwachtig :$
     
  7. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    @Tabbey oei spannend zeg.
    Ik hoop toch dat je binnenkort pos test.

    @Palmpje k zit vet duimen te draaien

    @nouka1986 hoe gaat t?
     
    nouka1986, Tabbey en Palmpje vinden dit leuk.
  8. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.603
    6.567
    113
    Vrouw
    Oh ik ben echt zo opgelucht en blij! Ze doen alle 4 mee!! Mogelijk zit er nog een 5e verstopt! Dit ging 2 jaar geleden precies zo haha. Dinsdag weer terug voor echo en dan waarschijnlijk donderdag of vrijdag de punctie! :D
     
    Maan92, blessings, Elraange en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Wat fijn! Hopelijk doet de 5e dinsdag ook mee . Ik ga duimen voor je!
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  10. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.603
    6.567
    113
    Vrouw
    Zou zo mooi zijn!

    Dank je! En ik voor jou voor dat 2e streepje!
     
  11. nouka1986

    nouka1986 Actief lid

    15 mrt 2012
    174
    201
    43
    Vrouw
    08-11-2012

    @Tabbey

    Vervelend dat je nog geen positieve test hebt maar idd, dan maar wachten dat je ongesteld bent, en zo niet, hoop houden.

    Ik blijf hier erg onrustig.
    Vanaf dinsdag tm donderdag erge migraine aanval gehad. In de ochtend af en toe misselijk maar ja dat kan ook weer bij migraine horen.

    Mijn borsten zijn niet opvallend gevoelig.

    Ik ben nu 10 dpo. En doordat ik eigenlijk nu weer nergens last van heb, begint mijn hoop wel te zakken.

    Heel vaak Hoofdpijn had ik ook bij mij vorige korte zwangerschap in mei/juni ook. Maar ja... Ik voel me nog niet anders, misschien is het nog wel te vroeg.
    Balen.... die onrust
     
    Tabbey vindt dit leuk.
  12. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    @Palmpje jeujjjj 5 zou nog mooier zijn , maar sws 4 s al top.
    Ohhh wat spannend zeg


    @nouka1986 balen die hoofdpijn zeg.
    Ik ga toch voor je duimen , wanneer wilje evt gaan testen?
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  13. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    @Palmpje jaaa wat goed!!

    @Tabbey ooh hopelijk klopt je gevoel en komt er binnenkort een tweede streepje!
    @nouka1986 ook voor jou hoop ik op een positieve test! Ga je binnenkort testen?
     
    Tabbey en Palmpje vinden dit leuk.
  14. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Vandaag 10dpo (NOD) en nog niet ongesteld (meestal breekt ongi 's ochtend vroeg door). Helaas ook weer een omowitte test. Vandaag maar weer even afwachten en anders morgenochtend weer testje wagen.
    Afgelopen dagen veel last gehad van gevoelige borsten en gisterenmiddag ontzettend chagrijnig. Ik heb het idee dat de progesteron klachten iedere maand erger worden... :(
     
  15. DDucky

    DDucky Bekend lid

    7 jul 2014
    997
    317
    63
    Is er bij jou nu ook de mogelijkheid van een latere innesteling? Wel super rot dat je progesteron klachten iedere maand erger lijken te worden :( Hopelijk heb je het volgende maand niet meer nodig!

    @nouka1986 vervelend van de migraine :( Hopelijk blijft die nu weg! En hopelijk ben je toch stiekem langdurig zwanger;)

    @Palmpje dat is goed nieuws! Hopelijk doen ze straks als nog alle 5 mee!
     
    Palmpje en Tabbey vinden dit leuk.
  16. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Ja, dat kan zeker dat innesteling iets later is. Gemiddeld is dat met 9dpo heb ik wel eens gehoord. En aangezien ik nu 'pas' 10 dpo ben zou ik dan ook nog geen streepje kunnen zien. Als ik ga terugrekenen dan testte ik bij mijn eerste zwangerschap ook pas met 11/12dpo positief. Dus zolang er geen bloed is, is er altijd nog wat hoop.
    En mocht ik toch morgen ongesteld worden, dan is het positieve dat m'n LF weer iets langer was. En kan ik morgen gaan bellen voor een HSG, weer een volgende stap.
    Maarja, ik wacht nog even af.
     
    blessings vindt dit leuk.
  17. nouka1986

    nouka1986 Actief lid

    15 mrt 2012
    174
    201
    43
    Vrouw
    08-11-2012
    Hoi dames,
    Even weer een update.
    Zaterdag middag en fikse bloeding na gemeenschap. Heel raar. Dat is toen opgehouden en vanmorgen ongesteld geworden.

    De laatste keer had ik een cyclus van 30 dagen dus ging ik nu ook vanuit. Ben nu op dag 27 dus wel fijn dat het weer iets korter is.
    Maar helaas weer ongesteld. Aankomende maand weer knutselen. Tussendoor komt er ook nog een uitstrijkje, voor mijn eisprong.
     
  18. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Wat jammer dat je weer ongesteld bent geworden!
    Maar weet je zeker dat je nu geen innestelingsbloeding kunt hebben? Weet je wanneer eisprong was?
     
  19. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb vanochtend weer getest, nu 11dpo en 1 dag na NOD. De predictor early was helaas omowit, dus ga er nu wel vanuit dat ik snel ongesteld wordt. :(
    Hoop eerlijk gezegd dat het snel door breekt, want dan kan ik het ziekenhuis bellen om de hsg in te plannen.
     
  20. Ting86

    Ting86 Fanatiek lid

    4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Hè wat jammer nou dames :(. Hopelijk volgende maand meer geluk :thumup:, ik duim heel hard voor jullie!

    Gisteren hebben wij alvast de verjaardag van onze zoon gevierd (2 jaar alweer!). Man man man, wat is dat vermoeiend... Ik was kapot. Vandaag is hij echt jarig.
     
    Rosy90 en Tabbey vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina