Ik wil je toch feliciteren! Hoe ver ben je nu dan zwanger? En het is logisch dat je nog niet blij durft te zijn.. het is nog niet zo lang geleden dat het toch nog fout ging..
Begrijpelijk dat deze fase nog heel angstig is. Toch gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap en ik hoop dat deze zwangerschap wel goed mag gaan.
@Tabbey nou hopelijk is het dan eenmalig deze lange cyclus! Beter nog, hopelijk is dit voorlopig je laatste cyclus @Mamabella12 gefeliciteerd! Leuke naam! En wat fijn dat je zo fijn terug kunt kijken op je bevalling. Ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal @Melon wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent geworden! Ik snap dat je het lastig vind om erop te vertrouwen dat het nu wel goed gaat, maar toch wil ik je feliciteren, want de kans dat het goed gaat is natuurlijk wel heel groot ❤ @Palmpje heb jij nog getest? Hoop zo op goed nieuws! @Elraange Hoe gaat het met jou?
Ja heb getest, gistermiddag gaf de clear blue niet zwanger aan. Vanmorgen de predictor weer zo'n zelfde streep als de afgelopen dagen. Schiet mij maar lek! Heb de kliniek net gemaild met de vraag, wat nu??
Wat balen!! En wat een onzekerheid. Kunnen ze misschien bloed kunnen prikken om meer duidelijkheid te krijgen voor je?
Tjongejonge.. Hier wordt je toch gek van Je gebruikt ook medicijnen zeker? Zolang er nog een streepje is zou ik daar niet mee durven te stoppen denk ik.. Maar afwachten wat de kliniek zegt dan. Pff..
Gister moest ik eigenlijk voor de laatste keer Utrogestan gebruiken. Na de test heb ik toch besloten het nog een keer te gebruiken, durf ook echt niet te stoppen eigenlijk. Menstruatie kan er doorheen komen, maar is bij mij normaal gesproken niet het geval.
@Palmpje heb je je urine nog bewaard van vanmorgen? En heb je toevallig nog een clear blue test liggen?
Test heb ik nog ja maar urine niet bewaard. Wil die test eigenlijk over een paar dagen nog eens doen..
♡ Lente / Zomer 2019 ♡ Naam / leeftijd / hoeveelste kindje / startmaand / extra info °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Begonnen: ♤ Palmpje- 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 ♧Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 9 NOD 24 nov ♤ Nouka1986 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 13 NOD 23 okt Wachtend: ♤ fien2808 - 27 jaar - 2e kindje - mei ♤ Roosie91 - 27 jaar - 3e kindje- November? Zwanger! Elsa86 - 32 jaar - 4e kindje - 9-9-2019 bevallen op 4-9-2019 Imona - 25 jaar - 2e kindje - 13-10-2019 bevallen op 2-10-2019 Aanoniemous - 27 jaar - 2e kindje - 14-10-2019 bevallen op 4 oktober Mamabella12 - 28 jaar - 2e kindje - 22-11-2019 bevallen op 12 november littletash - 28 jaar - 2e kindje - Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - 16-01-2020 Ting86 - 33 jaar - 2e kindje - 07-02-2020 KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - 02-03-2020 Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje - 03-03-2020 Maan92 - 27 jaar - 2e kindje - 09-03-2020 Ws91 - 28 jaar - 2e kindje - 20-03-2020 June88 - 31 jaar - 3e kindje - 01-04-2020 blessings - 28 jaar - 2e kindje - 08-05-2020 Elraange - 36 jaar - 5e kindje - 25 -05-2020 DDucky - 28 jaar - 3e kindje - 28-05-2020 ------------------------------------------------------------------ Melon - 28 jaar - 2de kindje - ☆
Joepie! Ik heb m'n piek weer gevonden. Zo dik positief heb ik ze niet vaak, dus ik verwacht morgen ovulatie en dan volgende week zondag NOD. Midden in weekendje weg, dus genoeg afleiding .
Had gekund ja, maar ging er niet vanuit. Had net ineens even flinke krampen in m'n onderbuik. Dat heb ik nog niet gehad! Misschien dat de menstruatie (ondanks de utro) toch gaat doorbreken nu. Ik weet het ook niet... Rare situatie zo
Ja echt heel raar en onzeker makend ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis! Ik blijf duimen voor een wonder
Vandaag bij de gynaecoloog geweest en een kloppend hartje gezien. Probeer voorzichtig blij te zijn maar dat is wel lastig. Nu volgende week weer een echo.
Een tijdje niet gekeken en wat is er veel gebeurd! @Palmpje wat een onzekerheid...ik hoop heel erg dat het toch goed nieuws mag zijn. Sterkte komende dagen.
@Melon wat fantastisch en spannend nu weer. Gefeliciteerd meid. @Palmpje gadver zeg, maar k blijf pos. Durf je morgen weer te testen? @Roosie91 hoe gaat t met jou? @Tabbey gaat los deze dgn haha Hehe gelukkig! @Ting86 hoe gaat t met jou? En @Maan92 en met jou?