@Palmpje oh wat goed! Spannend!! @Roosie91 jaa jouw ronde schiet alweer lekker op! Hopelijk een plakker nu!
Ik word morgenvroeg weer gebeld en dan hoor ik hoe laat ik mag komen. Ik hou jullie op de hoogte Hoe gaat het met jou? Ging je nou een geslachtsbepalende echo laten maken? Ben het even kwijt
@Palmpje Nee k wacht tot 20wkn echo heb k 6 jan. Dan ga k beslissen of k t kan volhouden om t niet te weten. Of dat k t wel wil weten. Moeilijk.....Moeilijk haha
Oh echt. Zou t knap vinden hoor als je besluit het een verassing te laten! Zou ik echt niet kunnen! Vind het zelf ook niet praktisch om het niet te weten.
Haha ja je bent zeker op tijd. M’n moeder is zoals altijd weer mee Vind het ook spannend! Hopelijk duurt t dit keer niet weer een half uur. Is mijn laatste embryo van deze poging. Helaas is er 1 niet goed ontdooid dus kon niet gebruikt worden. Vandaag wordt de beste embryo teruggeplaatst! Dit gaat m worden hoor!!
Duh dit wordt uhm. Hij/zij is er al helemaal klaar voor om lkkr te blijven plakken en trappelen! Oh je hebt ook lieve mams die heerlijk meeleeft hihi.
Ik heb t bij de 1ste wel gekund, daarna niet meer. Dus denk dat t me nh ook niet lukt, wil al van alles kopen, maar k hang nog in de wacht, zie veel te veel mooie dingen voor of jongen of meisje...
Poeh het was weer erg spannend! Maar het is allemaal goed gegaan gelukkig! Een hele mooie blasto is teruggeplaatst Nu lekker broeden
@Elraange jaaa laten we samen lekker de hele zwangerschap in spanning zitten om wat het geslacht is Haha nee hoor, moet je zelf weten natuurlijk Ik heb eerlijk gezegd helemaal niet die drang om het geslacht te willen weten. Is dat gek? Tuurlijk ben ik wel nieuwsgierig, maar het geslacht houd me helemaal niet zo bezig eigenlijk. Misschien komt dat nog Scheelt misschien ook dat ik geen praktische keuzes hoef te maken mbt het geslacht. Babykamer hebben we niet, uniseks kleding vind ik voor de eerste maanden vaak het leukst en namen hebben we al