Ja een meerling is natuurlijk wel heel speciaal. Maar inderdaad, wat nou als het beide onrustige baby's zijn? Mijn zoontje huilde heel veel, die droeg ik daarom vrijwel de hele dag in de draagdoek. Dat was het enige wat een beetje hielp. 2 baby's (en een peuter!) trek ik dan niet hoor! Maar ach, als ik een echo krijg waarop 2 baby's te zien zijn, weet ik zeker dat ik het dan ineens toch helemaal geweldig vind nou, het enige voordeel van de zomer zijn de slippers ja Schoenen paste ik namelijk niet meer. Maar verder, nee dankje, veel te heet om buiten een boekje te lezen! (de lente hou ik overigens wel van )
@Ting86 dat klinkt wel heftig! Slim dat je aan jezelf gedacht hebt en toch even een pauze in hebt gelast ik ben benieuwd wat jullie uiteindelijk kiezen! Een van mijn schoonzussen wilde het ook niet weten maar haar man wel.. Dus toen heeft haar man het van te voren gehoord en kwam mijn schoonzus er pas achter na de geboorte! Lijkt me best apart als de ene het wel weet en de andere het niet.. denk niet dat ik het dan voor me zou kunnen houden ten opzichte van mijn man. @Pioenroos dat heb ik nu dus ook al! Zou het weer een meisje zijn of toch een jongen.. Welke naam gaan we de baby geven.. enzovoort.. (rammelt verder helemaal niets bij mij hoor) Wat voor spiraaltje heb jij? @Elraange dat lijkt me ook apart! Wij dachten bij de 2e dat het een jongen zou zijn omdat de zwangerschap anders verliep.. tot we meerdere malen op de echo kregen dat het toch echt een meisje was! Dat was voor mij al een vreemde gewaarwording en dan wist ik het nog vrij vroeg. Wij dachten overigens even dat je 2 een tweeling zou zijn... de testen waren zo snel heel duidelijk dat ik echt even twijfelde.. "gelukkig" wees de echo uit dat het toch maar 1 baby was. Uiteraard was een meerling welkom geweest maar het lijkt me toch wel behoorlijk pittig! @Bloem welkom! Hopelijk lukt het meteen de 1e keer Zou wel een heel traject schelen! Zo meteen komt mijn man weer thuis na een week Italië.. net voor zijn vertrek had ik mijn gedachte over een 3e laten vallen.. en daarna moest hij dus weg.. pff.. kunnen we eindelijk er samen verder over praten!
@DDucky ja dat was inderdaad erg appart. Eerst wat ik tegen mn moeder zei toen iedereen weg was. "Nou het heeft een piemel en 2 ballen..." En maar denken hoe kan mn gevoel me nou zo in de steek laten. Nu plaag ik mn zoon er altijd mee dat hij me toen al voor de gek hield. spannend meid ben benieuwd hoe jullie gesprek is verlopen. Hij heeft er vast ook wel over na kunnen denken. @Palmpje ja ik zeg dit nu allemaal alwel haha maar ik ga eerst weer info gesprek aan en adhd ga ik echt een planning maken met de iui's. Dus misschien word het wel later hihi. We gaan het tzt zien. Heb gister mn moeder al ingelicht en een goede vriendin verteld hoe ik er nu in sta. Ze waren beiden positief. Gelukkig kan t financieel ook uit dat scheelt. Dat vind ik vaak nog wel 1 vd belangrijkste dingen.
@DDucky Ik zou het niet leuk vinden als mijn man het wel wist en ik niet. Maar zover is het nog niet gelukkig. Misschien draait 1 van beide nog wel bij
Pff mannen! Ze zeggen dat vrouwen zich vaak bedenken of onduidelijk zijn maar nu.. Net erover gehad en ik had aan dat ik graag voor een 3e wil gaan. Waar hij eerst nog zei: als jij er klaar voor bent dan gaan we ervoor. Werd het nu ineens: nu nog niet hoor.. dus ik zeg: tuurlijk nu nog niet. Maar als ik mijn spiraal in juli laat verwijderen en we hebben heel veel geluk dat het in 1x raak is, dan is de baby er pas in mei en dan zit de oudste net op school. Zeg hij: nou, we zien wel.. Pff, ik wil nu gewoon vast weten waar ik aan toe ben.. is dat nou echt zoveel gevraagd?
gatsie zeg vreselijk wispelturig. Komt vast wel goed, maar ik snap je gevoel heel goed dat je nu al wil weten waar je aan toe bent. Mannen...
pff, ik zou ook enorm geïrriteerd zijn als ik die reactie zou krijgen.. Misschien vind hij het nog ver weg, dus wil hij er nu nog niet over na hoeven denken? Of was hij misschien even niet in een goede bui? Snap zeker dat jij wel duidelijkheid wil! (dan kun je tenminste beginnen met aftellen )
Ohhh @DDucky hebben we dezelfde man!!?? Haha klinkt wel zo Ik heb trouwens de mirena spiraal. Jij? De vorige keren duurde het even voordat ik ongesteld werd..daarom laat ik de spiraal er altijd wat eerder uit halen. Denk zoals het er nu naaruit ziet..begin april spiraal eruit en juli de 1e ronde Oehhh heb er nu al zin in! Klapper klapper klapperrrrrr
@blessings ik weet het ook niet.. zou inderdaad best kunnen dat hij het nog te ver weg vind.. vannacht is onze oudste ook nog eens uit bed gevallen, dus nu zei hij helemaal: en jij wil hier een 3e bij ? @Pioenroos92 ik heb nu een koperspiraal. Heb tot nu toe al heel wat soorten anti conceptie soorten gehad haha. Dus heb geen idee hoe lang het nu zou duren.. aangezien mijn cyclus nu gewoon door loopt. Maar goed, misschien komt het er helemaal niet meer van..
Ahh nou niet gelijk met je hoofd in het zand meis! En dat je man dat op zo'n moment zegt is niet helemaal eerlijk eigenlijk. Advies..laat het even rusten en heb het er over een maand weer over. Ik heb het zo ook afgesproken met mijn man. Geen stress erover of elkaar "overhalen". Allebei moeten we dit 100% willen. Komt vast goed meid
Dank je Ik weet dat ik mezelf niet zo druk moet maken, maar ja, toch gebeurd het wel.. Ik ga het er in ieder geval dit jaar niet meer over hebben en we zien t wel dan..
Ik herken het wel hoor. Als er 1 week voorbij is dan wil je het weer even over hebben Hopelijk hou je het vol en komen jullie er samen uit! @Meiden die weer het medische traject ingaan... dikke knuffel
@DDucky ben het eens met pioenroos midden in de nacht wakker worden door een stressmoment ben je nooit objectief.. Zeg je vaak domme dingen. Dus ene oor in andere eruit! Maar ik snap je zo.. Wat dat betreft heb ik het indd iets makkelijker. Ik vind t wel belangrijk dat mijn kids achter mij staan en familie en goede vrienden.
Hier ben ik het zeker mee eens hoor, begrijp me niet verkeerd! Als een van ons niet wil, of twijfels heeft, dan gebeurt er niets. Of ik moet zwanger raken door t spiraaltje heen (wat ik echt hoop van niet want dat lijkt me doodeng!) dan zijn we beide heel duidelijk: dan heeft het zo moeten zijn en zullen we het verwelkomen in ons gezin. Maar voor nu, geen idee of ik weer terug kom kletsen hier, maar ik wil wel iedereen veel succes en geluk wensen met jullie geplande gezinsuitbreidingen
Heey meiden, wat een activiteiten! Ik heb geen meldingen ontvangen dus ik lees het nu pas allemaal. @blessings; volgens mij zijn wij de enige die geen zomerbevalling willen haha. Ik zou het liefst in de periode januari-april willen bevallen. Mijn dochter is van januari en ik vond t heerlijk. Maargoed, het is niet te plannen . Hoe zijn jullie bevallingen verlopen? Mijn dochter heb ik na een lange bevalling (inleiding ivm te hoge bloeddruk) uiteindelijk gekregen via een spoedkeizersnede. Ik hoop heel erg dat ik bij een tweede wel natuurlijk kan bevallen (en zonder inleiding). Zijn er dames die ervaring hebben met een volgende bevalling na een keizersnede?
Mijn zoontje is ook geboren via een spoedkeizersnede. Ik had al 9 cm ontsluiting en was al 35 uur bezig, vond het dus best wel frustrerend! Ik hoop ook echt dat ik bij een eventuele volgende zwangerschap op een natuurlijke manier kan bevallen! Lijkt me zo mooi om dat mee te maken