Gelukkig nieuwjaar allemaal! ik denk dat ik mijn ovulatie gisteren of eergisteren had. Maar eergisteren en gisteren geen seks gehad vanwege nieuwjaar enzo. Laatste keer was op de 29ste savonds. Ik denk dus dat ik deze maand kan afstrepen. Jammer!!
maar ik kan het ook mis hebben hoor Vorige maand had ik zoveel ovulatiesymtpomen , deze maand bijna geen. Enkel wat steekjes en krampjes, maar niet die enorme rugpijn, hoofdpijn en buikpijn. Dus misschien is hij wel al eerder geweest. Beetje een verrassingsei deze maand
Spannend! Soms hoor je ook dat vrouwen helemaal geen symptomen hadden in de ronde dat ze zwanger waren! Ik ben benieuwd
Ik had bij me zwangerschap geen symptomen. Had laatst terug gelezen en zag dat ik 2 of 3 dagen voor se positieve test nog had getypt dat ik me echt niet zwanger voelde en me aan ging sluiten bij de volgende maand, haha!
Haii Nouuuu echt hoor heb dus net net de ovu test gedaan en hij knalt nog erger dan gisteren en eergisteren (zie foto). Zo knalde die ook vorige week sjonge jonge hahahah Maar goed nog geen rode duivels hier dus ben benieuwd. Wanneer zou jij denken dat mijn NOD is ?
Uhm na gister ochtend die negatief was heb ik niet meer getest. Ik had met de CB normaal getest. Niet zo slim, maar dacht er helemaal niet aan om een vroege zw te kopen aangezien het te vroeg zou zijn na de positieve ovu van vorige week. En tussendoor heb ik ook getest met de ovu’s, maar die waren gwn negatief. Maar nee nog geen zw gedaan na gister ochtend.
Als ik zo naar me symptmen kijk wil ik heel zachtjes zeggen ‘ik denk t ook’. Maar goed is nog ff afwachtennnn. Heb echt rare pijn gwn he in me bil onder me oksel, lies, buik. Alsof het allemaal naar elkaar doortrekt. Of het moet zo een heftige eisprong zijn
Aah en heb je geen kv test in huis? Ik wil het weten haha! Echt hoor, ik heb nú al zwangerschapstesten klaar liggen voor als ik zover ben. Gaat mij echt niet gebeuren dat ik die niet in huis heb
Ja ik vermoed het ook inderdaad. Maar wil je geen valse hoop geven. Ik zou een early test doen morgen. Ik wil het nou ook wel eens weten. Hahah
Allereerst de beste wensen toegewenst! Ik ben momenteel enorm aan het twijvelen om te gaan voor een tweede kindje. We hebben een dochter van bijna 6 jaar. Na een traumatische zwangerschap blijven de twijfels aanwezig. Aan de ene kant gun ik mijn poppetje een broertje of zusje. Aan de andere kant ben ik bang! Aangezien mijn biologische klok tikt moet ik snel een keuze maken. Wie zit ook in hetzelfde schuitje?