Hahahaha neee ik haal nooit zw testen voor in huis alleen als ik echt ga testen. Ik heb nu geen zw testen en geen ovulatie testen. Ik ga morgen de kv test halen en dan donderdag ochtend eerste urine gebruiken !!! Ik wil het ook echt weten !!!! Hahahahah
Jaa super spannend dit. Ik voel lichte gevoelige teoels opkomen. En dat is voor mij wel echt een kenmerk op ongi. Dus we zullen het zien hihi
Nee precies doen jullie ook niet hoor. Ik ben me van mezelf erg bewust dat dit 2 kanten op kan gaan !! En ik hou erg rekening dat het ook symptomen kunnen zijn voor een opkomend menstru. Alles is gesloten nu hier. Morgen haal ik een early testje ! Welke raad je aan ?
Wat is er gebeurd? Wil je het vertellen? Wat vervelend voor je! Ik was wel mega bang, en mijn bevalling was alles wat ik niet wilde, maar na de geboorte was ik dat snel vergeten. Bij de tweede had ik er al minder last van. En nu heb ik zoiets van laat maar komen. Maar dat is vast niet te vergelijken. Een tweede zwangerschap kan compleet anders zijn. Is er bij jou reden om aan te nemen dat er weer hetzelfde gebeurt? Het is natuurlijk voor iedereen heel persoonlijk. Voor mij geldt dat ik 9 maanden echt niks vind + bevalling op wat je ervoor terug krijgt. Dus ik zou het daar niet vanaf laten hangen. Maar ik heb makkelijk praten want ik had weinig klachten.
Ben bang van niet? Wat was er traumatisch aan de zwangerschap? Is het iets wat sowieso een 2e zwangerschap weer gaat gebeuren?
Ik zit niet in hetzelfde schuitje. Wij gaan voor nr 3. Ik heb beide zwangerschappen als prettig ervaren de tweede wat minder door bellen instabiliteit. Maar aan je bericht te zien is de wens voor een tweede er wel. Ik zou zeggen ga ervoor, want het vervelende is we weten nooit hoe een zwangerschap zal verlopen. Je gaat het alleen weten door erin te stappen. Klinkt natuurlijk makkelijker gezegd als gedaan. Want kan me voorstellen dat je hierdoor enorm twijfelt. Maar wat waren de conplicaties ? Kunnen ze weer terug komen ? Hoe grootbis de kans ? Vertel je angsten aan je VK in gesprek gaan hier is een VK ook voor ! Zij zal je vast wel een beetje kunnen gerustellen met goede begeleiding !
Ik vind het super knap van jullie. Ook in mijn omgeving zie ik vrouwen moeiteloos een tweede derde en zelfs 4e kind nemen. En ik raak daar ontzettend onzeker van.
Omdat je ook graag een tweede wil ? Ja ik ben iemand ik ga er gen voor of niet en ik zie wel wat er gebeurd. Echt met alles hihi. Maar ik merk dat het bij jouw wrl diep zit. En waar word je precies onzeker over ?
Okee jaa lastig, maar als ik je advies mag geven go for it. Je heb al 1 keer bewezen dat je het kan. Maar vind jij het waard om door het stof te bijten voor nog zo een hummeltje. Is je antw ’’ja’’ zou ik zeggen wacht geen seconde langer. En zorg dat je je angsten uit naar je VK. Zodat je hierin goed begeleid word om je wat relaxer te houden tijdens de zwangerschap.
Wat maak je het spannend @Momof2rebels !! Morgen testen hoor!! Ben heel benieuwd! @KleineLai ik denk dat je ei nog steeds een goede kans maakt om bevrucht te worden hoor! Ik werd zwanger toen we 6 a 7 dagen voor eisprong seks hadden, zaadcellen kunnen lang leven. Duss spannend weer! @Aanoniemous jij al opnieuw een testje gewaagd? Iedereen de beste wensen voor dit jaar trouwens! Hopelijk mogen we allemaal zwanger zijn dit jaar!
@blessings Nee wij sliepen bij mijn ouders. Ik denk morgen of ik probeer te wachten tot overmorgen. Heb de predictor early gehaald. Morgen 11dpo met mijn eerste testte ik 12dpo positief
Dag allemaal, Ten eerste: De beste wensen voor het nieuwe jaar! Hopelijk allemaal zwanger in 2019! Ik zou hier graag mee kletsen. Ik ben mama van 3 heerlijke kinderen en ik had het niet verwacht, maar heb nu de vurige wens voor een 4e kleintje. Voor mijn vriend zou ons gezin al compleet zijn met de drie die we hebben, maar hij gunt mij mijn wens, dus we gaan ervoor! Ik denk alleen dat we wel eerder gaan proberen dan het voorjaar, want ik kan nu al niet meer wachten tot het zover is. Apart dat dit verlangen zo snel zo groot kan worden. Ik word al vrolijk van de gedachten deze mooie periode nog een keer mee te maken. Ik hoop dat het ons gegund is.
Welkom! En wat leuk dat jullie voor de vierde gaan! Die hoop ik ook nog eens te krijgen, maar eerst nummer 3 haha. Bij ons kriebelt het ook heel erg. We gaan er deze maand voor. Als het niet lukt wachten we weer even een paar maanden omdat het voor ons anders te dicht bij de feestdagen komt.
Iedereen de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Ik ga in het nieuwe jaar eerst proberen 10 kilo af te vallen. Ik krijg vanuit m'n werkgever 12 weken lang hulp van een voedingscoach en sportcoach om mijzelf te blijven motiveren. En dat helemaal gratis (werkgever betaald) als je je volledig inzet. Als ik mijn doel gehaald heb gaan we er weer voor! Hopelijk kan ik dan fit een zwangerschap aan! @Evelinde Welkom! Leuk dat jullie voor een 4e gaan! @Elsa86 Ik had het nog niet officieel gedaan, maar GEFELICITEERD met je zwangerschap! @ andere dames die op het wachtbankje zitten, spannend! @Momof2rebels Ik ben benieuwd naar je testen. Weet je zeker dat je ei al geweest is en dat er geen kans is dat je ei er nu aankomt? Ik zou het voor de zekerheid toch gezellig gaan maken als je zwangerschapstest negatief is
Wat fijn dat je werkgever dat aanbiedt! Is dat voor alle werknemers of speciaal voor jou? Ik moet eigenlijk ook wel 10 kilo kwijt. En dan liefst misschien nog een beetje extra om wat veiliger in de bmi range te zitten ipv op het randje. Ik ga nu in het nieuwe jaar dan ook echt weer een stuk gezonder eten. Maar we wagen nu eerst deze maand een poging om zwanger te worden. Ik durf dan nog niet te snel mezelf veel te ontzeggen. Niet dat ik wil crashen uiteraard, maar als ik opeens de rem erop gooi krijg je toch weer hongergevoel enzo. Been there... En ik ben dan zo bang dat mijn lichaam denkt 'ho even! Hier gaan we geen baby in stoppen. Deze krijgt te weinig voeding' ofzo. Dat zit misschien gewoon in mijn hoofd hoor. Maar ik ga deze maand rustig wat gezonder doen. Als het nu niet raak is dan ga ik even wat fanatieker aan de slag. Want dan heb ik wel een gezondere basis voor als we dan een paar maanden later wel weer verder gaan. Dan is mijn lijf hopelijk ook weer gewend aan het minder eten binnen krijgen.
Ik heb bijgelezen maar even geen tijd om uitgebreid te reageren maar wilde jullie even een gezond, fijn en vruchtbaar 2019 toewensen met veel babydust!
Bedankt voor de verwelkomingen @prulletje2, spannend! Hopelijk is het deze maand raak dan! Ik zou het niet kunnen een paar maanden overslaan, al is het wel handig ivm de feestdagen inderdaad. @Elsa86, gefeliciteerd met je zwangerschap! Heerlijk om zo het nieuwe jaar in te gaan. @Momof2rebels, wat spannend! @Ting86, wat mooi dat je werkgever dat voor je doet. Heel veel succes!