Wij gaan voor een 2e/3e/4e vanaf lente/zomer 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleineLai, 10 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Meestal breekt het smachts ineens door.

2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Nee niet 100% zeker. Maar dat ben ik nooit door de Pcos.

3. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Ik vond de 2e zwangerschap in combi met onze dreumes niet echt zwaarder. Onze oudste kon (en kan) gelukkig erg goed alleen spelen en sliep nog 2x op n dag. Bij mijn 1e zwangerschap veel vermoeid geweest maar bij de 2e gelukkig niet. Wel heeft de 2e lang in stuit gelegen waardoor ik wel wat sneller de oudste niet meer makkelijk kon dragen. Ook kreeg ik bij de 2e al rond de 37,5 week voorweeën (die achteraf ook echt wel wat gedaan hebben) waardoor ik soms letterlijk stil moest gaan staan van de pijn. 1e is geboren met 40+4 (eigenlijk precies 40 weken als we mijn originele berekening aan hadden gehouden ipv de termijnecho) en de 2e met 38+2.

4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.380
    28.679
    113
    7 dpo vandaag!

Mamabella12 en Rosy90 vinden dit leuk.
  5. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik voel wat ongemakjes. Borsten worden een beetje gevoelig. En voel wat steekjes/trekjes/krampjes in mijn baarmoeder. Wie weet een voorbode van eindelijk de menstruatie.. Ik hoop het.. zou fijn zijn. Dan heb ik 3 cyclussen die regelmatig zij achter elkaar gehad.

6. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.380
    28.679
    113
    je nod is vandaag of morgen toch? Ik ben benieuwd :)

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja. Vandaag of morgen inderdaad. Ongi gevoel neemt wel wat toe. Dus hopen maar.

Klinkt misschien raar. Ongesteld willen worden in een zwanger worden groepje...

bubblybaby vindt dit leuk.
  8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.380
    28.679
    113
    Haha nee joh, we begrijpen waarom :)

Imona vindt dit leuk.
  9. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh ik kreeg geen meldingen meer. Heb even wat gemist!

@KleineLai , Ik kan me dus eerlijk gezegd echt niet veel meer herinneren van mijn zwangerschappen, of ik de tweede nou zwaarder heb ervaren enz. Ik had sowieso niet veel klachten. Ik had ze vrij snel achter elkaar, dus mijn oudste was ook pas net 1 toen de tweede geboren was. Ik had ook wel veel hulp aan mijn man. Mijn tweede kwam wel later, en maar goed ook, want mijn eerste was 4 weken te vroeg. Maar mijn vk zei dat de tweede juist meestal later komt. Maar bij jouw termijn misschien niet hoor.
    Ik heb bij de tweede wel een tijdje in het ziekenhuis gelegen met nierbekkenontsteking. Geen idee of dat nou van de zwangerschap was of gewoon pech. Mijn man kon het thuis toen goed opvangen met de oudste thuis.
    Maar na de tweede zwangerschap heb ik ook weer in het ziekenhuis gelegen (toen was ze wel al een maand of 8 volgens mij) met nierstenen. Dat was wel lastiger, want zij kreeg borstvoeding. En mijn man moest toen thuis alles alleen doen met 2 kids. Maar ook dat is goedgekomen.

Hier nog steeds aan het wachten op mijn ovulatie. Ik ben zo ongeduldig!

10. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Cyclus dag 31....

Krijg wel wat gevoeliger borsten vanaf boven mijn tepel naar boven. Maar meer ook niet.

Weet eigenlijk ook 100% zeker dat ik niet zwanger ben want zo voel ik me totaal niet.

Bloed... waar blijf je nou..

11. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.380
    28.679
    113
    @prulletje2 , die meldingen werken voor geen meter inderdaad. Ik ben ook lid maar heb nog nooit een melding gekregen.

Jullie kindjes kwamen echt heel snel na elkaar! Respect, haha. Hoe komt het dat jullie zoontje zo vroeg geboren werd?

@Imona , als jullie onveilige seks hebben gehad dan is er een kans op een zwangerschap. De vraag is dus: hebben jullie onveilige seks gehad? :p

12. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    Heb als het goed is tussen de 20/22 ergens mijn ei. Wij gaan de 21 op fam vakantie in een huisje met kamertjes naast elkaar en kind op de kamer Ik hoop echt dat mijn ei de 20e komt anders schat ik mijn kansen niet best :cry:

13. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.380
    28.679
    113
    I feel you! Hier waarschijnlijk mijn eisprong gehad tussen de 30ste en 31ste. Maar 29 dec voor het laatst seks gehad. 30 en 31 lukte niet vanwege een feestje en nieuwjaar. Dus hopelijk is hij de 30ste vroeg gesprongen en niet pas de 31ste laat. Ik duim voor een vroege eisprong!

14. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Mijn vliezen braken zomaar. Toen ik net 2 dagen verlof had haha. Dat was met 36,1w. Hij is uiteindelijk pas met 36,5w geboren. Dus de bevalling heeft wel even geduurd. Gelukkig was hij verder gezond dus we hebben maar 2 dagen in het ziekenhuis gelegen en toen mocht hij lekker mee naar huis.

15. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh dat is nog even spannend dan! Maar misschien kan het nog wel hoor. Ik heb dat ook eens gehad dat we een weekend weg waren met familie. Super gehorig huisje ook en ook kind op de kamer. En uiteraard toen mijn ei. Maar echt niet dat ik die kans voorbij liet gaan! Wij hebben gewoon gewacht tot kind in diepe slaap was en daarna zo super zachtjes mogelijk onder de dekens haha. Maar het heeft wel geloond ;)

16. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.380
    28.679
    113
    Hij was er dus gewoon klaar voor :) Gelukkig geen enge reden zoals een infectie of zo!
    Mijn neefje is ook spontaan geboren met 36+5. Schoonzus en zwager hadden het niet verwacht en waren ook nog niet helemaal klaar met de babykamer en uitzet en zo, haha. Gelukkig blijf je hier in FR standaard 3 dagen in het ziekenhuis dus zwager kon snel tussendoor het bedje in elkaar zetten en luiers inslaan, haha.

17. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh dat hadden wij allemaal al wel klaar. Ik had flinke last van nesteldrang, dus alles was al keurig gewassen en kamertje klaar en al.
    Mijn zwager en schoonzus hebben nu een kindje die met 29w geboren is. Wel door een infectie. Ze was eigenlijk volgende maand pas uitgerekend. Dat kindje ligt nu nog wel in het ziekenhuis. Die waren er volgens mij ook echt totaal nog niet klaar voor. Volgens mij waren ze nog niet eens super zeker van de naam. En spullen e.d. hadden ze inderdaad ook nog niet veel. Nou moet het kindje nog best een tijdje blijven dus hebben ze daar ook nog wel tijd voor. Maar dat lijkt me echt verschrikkelijk als je dan naar huis moet en je kindje ligt nog daar.

18. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.380
    28.679
    113
    Oh 29 weken is nog zo klein! Dan is er ook gewoon nog een reële kans op complicaties bij het kindje :( Lijkt me een verschrikkelijke onzekere tijd! En inderdaad, je kindje moeten achterlaten. Ik zou denk ik een tentje opzetten naast het ziekenhuis.

19. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja. Sowieso. Wij gebruiken nooit condooms. Nooit gebruikt ook. Ellende dingen. Haha.

20. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.380
    28.679
    113
    Muts, dan kan je toch gewoon zwanger zijn? :roflmao: Hup, testje doen jij!

Deel Deze Pagina