Dat zeg ik ook! Snap niet hoe je er zo nuchter over kan zijn haha . Ik zou gek worden! Doe eens een test
Ja maar zo voel ik me gewoon niet. Moest net wat halen bij dr winkel. Maar de testen waren op. Dus helaas. Haha. Misschien morgen. Of ik houd me gewoon in tot de 10e. Want je zal altijd zien dan koop je zo'n dure test. Negatief. En plop.. ongesteld. Haha
Omg dat je dat kunt. Ik heb me 3x nooit zwanger gevoeld, maar ik kon echt niet wachten om te testen. Bij de action heb je er 2 voor 1,49. Dit was mijn action test van gisteren. Turen jullie mee?
Ik zou naar een andere winkel kunnen rijden. Maar daar heb ik gewoon geen zin in. Haha. Moet ik die kleine weer helemaal meeslepen.
Haha een streep is een streep toch? Morgen ga ik nog een CB doen en dan vertrouw ik er maar op Morgen komt MvM ook. Toch maar besloten om mee te doen.
Dat probleem ken ik. Als het even niet hoeft ga ik niet naar de winkel. Ik moet vandaag ook nog, maar zo geen zin in. Maar ja...er moet toch eten op tafel komen vanavond.
Oh maar voor een test zou ik dus zéker wel gaan! Haha. Maar mij gaat dat echt niet gebeuren, want ik heb al enkele testen in huis voor straks. Ik kan die zenuwen anders echt niet aan hoor! Enneuh het is vaak juist raak als je niks voelt .
Vorige keer voelde ik ook niks. Maar toen stonden mijn borsten op ploffen. Dikke ader en om de haverklap plassen. Dat heb ik nu allemaal niet. Ja borsten zijn wat gevoelig. Maar niet eens overdreven. Ja en continue hoofdpijn. Maar dat heb ik al dagen.
@Elsa86 wat een mooie knaller heb je al! Hoewel ik het misschien ook wel met @KleineLai eens ben dat het ook een indroger kan zijn . Pas maar op met die mvm. Straks zeggen ze nog dat het vals is . Ik wil ook zo'n test!
Ik heb een predictor gehaald. Normale. Zou het zin hebben om nu vanavond te testen? Of moet ik echt wachten tot morgen ochtend!