Waaaah zie je wel, jij kunt ook niet wachten! Hihi. Maar ik zou voor de zekerheid dan toch maar tot morgenochtend wachten. Want als het een twijfel is ga je weer denken of je het toch niet beter met ochtendurine had kunnen doen. Dat is misschien dan wel zonde van je test. Afgezien daarvan ben ik nu wel heel nieuwsgierig!
Getest. En zoals ik al dacht KNAL negatief. Dus gewoon een menstruatie die weer niet op gang wil komen. Morgen ochtend zou ik weer kunnen testen. Maar is denk ik echt zonde van het geld.
Jammer! Maar je gevoel is vaak toch wel juist. Al kan het natuurlijk altijd nog maar mss dat jouw mentaliteit een stuk gezonder is; nuchter Hoeveel dpo zit je eigenlijk?
In eerste instantie dacht ik de 5e ongesteld te moeten worden. Toen ging ik twijfelen omdat ik de 24 mijn ovu steek voelde. En dan er van uitgaan 2 dagen er na ei. Dan zou ik morgen ongesteld moeten worden. Maar het kan ook nog zijn door de Pcos dat ei helemaal niet gesprongen is. Dus. Conclusie. Ik heb geen flauw idee.
Hm jammer! Dan gewoon nog een paar dagen afwachten denk ik. Is er dan nog niks dan zou ik nog een test doen.
Ik wacht wel af. Ik bewaar die 2e test voor het moment dat ik echt echt twijfel. Weer 10 euro naar de knoppen. Maar ik vind het niet eens zo erg dat ik nu niet zwanger ben. Maar ik baal als een stekker dat ik dus blijkbaar geen ei heb gehad op het moment dat ik dacht dat ie was. Of ik moet morgen o gesteld worden. Dan heb ik nog redelijk in de buurt gegokt. Ik heb geen haast met zwanger worden. Maar ik wil wel gewoon een normale regelmatige cyclus. Gewoon normale eierstokken. Zonder drama..
Mwa. Viel mee hoor. Heb er nu gewoon even de pest in. Maar als we het allemaal te lang vinden duren dan Zit ik zo weer bij de gynaecoloog. Vorige keer was het toen met 3 rondes raak. MA. En de eerste ronde daarna was mijn zoontje. Dus dat ging vrij snel.
Jammer dan heeft morgen idd niet veel zin om te testen en kun je 'm beter bewaren voor een volgende keer. Hopelijk zet je menstruatie dan snel door..
Wat jammer. Meestal heeft je eigen gevoel het ook wel bij het juiste eind, maar je weet maar nooit hè. Ik zou de andere test ook bewaren. Zonde om die er ook nog tegenaan te gooien. Hopelijk snel je menstruatie. Wachten is zo irritant.
Dames wat spannend zeg hihi. ik krijg er gewoon al kriebels van. @Elsa86 ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had maar super mooie test! ben je de 1ste van ons clubje? Hoe voel je je? Ik kreeg ook geen meldingen helaas. begin febr ga ik bellen voor een afspraak gyn en kijken wanneer ik weer mag en kan starten met iui. april starten lijkt me perfect ( ervan uitgaande dat het niet in 1x raak is) Hihi
Wat zouden jullie doen Wij beginnen nog niet voor de volle 100% Maar gaan ook geen condoom meer gebruiken. (Beetje onduidelijke situatie door twijfel van mijn tweede helft ) Wel of niet al foliumzuur slikken?
Ik zou er ook gewoon mee beginnen. Moet ik eigenlijk ook gaan doen.. maar ik vind het dan zo officieel worden of zo. Haha