Wij gaan voor een 2e/3e/4e vanaf lente/zomer 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleineLai, 10 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Mee eens. Gewoon doen. Mocht je toch ineens zwanger zijn heb je die vast binnen.

Rosy90 vindt dit leuk.
  2. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    @Elraange ja ik ben de eerste. Maar ja...het is ook nog geen zomer :p
    Ik voel me wel aardig goed. Wel vreselijk moe en af en toe bij vlagen wat misselijk. Maar verder mag ik niet klagen.

@Aanoniemous ik zou ook alvast beginnen.

@KleineLai spannend. Ik duim voor je.

@Imona wat balen. Hopelijk breekt je menstruatie snel door.

Hier is MvM net geweest. Ik doe weer mee. Zou me toch wel schuldig voelen als ik niet mee zou doen.

Elraange, Rosy90 en prulletje2 vinden dit leuk.
  3. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.997
    7.010
    113
    Vrouw
    @Elsa86 wat goed dat je meedoet met MvM. Heb ik ook gedaan! Bij een tweede zou ik het ook zeker weer doen.

Moet wel lachen, als ik dit zo lees dan heb ik wel echt heimwee naar mn zwangerschap :p

Elraange vindt dit leuk.
  4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.384
    28.688
    113
    Waarom zou je je schuldig voelen @Elsa86 ?

Ik kan niet meedoen omdat buitenland en zo, maar als ik in Nederland zou wonen zou ik niet meedoen. Ik wil namelijk niet dat bedrijven winst maken door mijn gratis gedoneerde urine. Maar goed, andere discussie denk ik :p

5. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.997
    7.010
    113
    Vrouw
    Zo heb ik het nog nooit bekeken :roflmao:

6. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik ga ook niet meedoen. Heb het bij de eerste wel gedaan, maar ik vond het echt teveel gedoe. Bij ons worden de flessen ook niet opgehaald, moet er 25 min voor rijden om ze weg te brengen. Ik vond het mega stinken en zeker de eerste periode wil ik het nog geheim houden. Er komt hier ook een hulp, die ook schoonmaakt bij mijn schoonmoeder. Zij mag dat echt niet zien. Waar laat ik het? Ook vaak dat ik uit automatisme ging zitten plassen en dan dacht sjips ik moest het opvangen! Al met al heb ik er toen voor gekozen om het niet meer te doen. Niet echt een mega goede reden voor sommigen misschien, maar het is nu eenmaal zo.

7. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    Ik zou wel weet mee doen. Maar was super misselijk mijn zwangerschap. En ik word al misselijk als ik aan die flessen denk o_O

8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.384
    28.688
    113
    Ja, het gaat allemaal om geld natuurlijk. Aantal jaar terug viel het moeder/zusterbedrijf van MvM dat actief is in Argentinië door de mand. Ze verkochten voor onbekende som geld het hcg van Argentijnse vrouwen aan fokkers voor ivf behandelingen bij varkens. Of dat ook Nederlandse urine betrof is niet bekend. Vrouwen doneren gratis, ze doen moeite omdat MvM ze doet geloven dat vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen afhankelijk zijn van hun urine. Maar dat is gewoon niet waar. Ook is niet bekend hoeveel de directie verdien, enz.
    Voor mij dus geen MvM :p

9. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.997
    7.010
    113
    Vrouw
    @KleineLai Weer wat geleerd! Hier wist ik echt niets van

10. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    Oh!! Dat doet mij zeker twijfelen om mee te doen

11. Evelinde

Evelinde Actief lid

1 jan 2019
    119
    51
    28
    Ik zou het voor de zekerheid wel doen.
    Wij beginnen mijn volgende cyclus en ik ben ook alvast begonnen met de pillen. Er staat op het potje: te beginnen minimaal 1 maand voor bevruchting. Dan ben ik iig op tijd :).

12. Evelinde

Evelinde Actief lid

1 jan 2019
    119
    51
    28
    Wow dat is best snel, je kleine man is 3 maanden zie ik. Respect hoor dat je dat al aankan ;).

Elraange vindt dit leuk.
  13. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik ben deze maand (nouja december was het toen nog) gestopt met de pil en ook meteen begonnen met foliumzuur. Had misschien eerder gemoeten maar toen hadden we de beslissing nog niet genomen.

14. Evelinde

Evelinde Actief lid

1 jan 2019
    119
    51
    28
    Ik heb nooit meegedaan en als dit hier ook het geval is ben ik daar blij om. Dat je zo wordt belazerd! Absurd wat mensen doen voor geld.

15. Evelinde

Evelinde Actief lid

1 jan 2019
    119
    51
    28
    Prima toch, eerder had je niet kunnen beginnen.
    Hoeveel vrouwen beginnen pas als ze erachter komen dat ze zwanger zijn, omdat het ongepland was. Iedere dag meer lijkt me mooi meegenomen.

16. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja precies. Ik weet alleen niet wat ik moet doen als het deze maand niet lukt. Dan wachten we tot minimaal juni denk ik met proberen. Ik weet ook niet of ik in die tussentijd dan weer aan de pil ga. Waarschijnlijk niet, maar dan wel condooms. Maar ik slik die mama vitaminen van davitamon met visolie ofzo. Daar zit dan ook foliumzuur in. Misschien een beetje overdreven om die door te slikken al die maanden.

17. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Die van mij was ook 4 maanden toen ik weer zwanger was. Bewust.
    Ik zou dat nog wel een keer zo willen.

Elraange vindt dit leuk.
  18. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.384
    28.688
    113
    Informatie hierover is echt moeilijk te vinden! Ik kwam er via een ander forum achter, de persoon daar plaatste ook wat links en daarop heb ik besloten om het niet te doen.
    Maar het is allemaal niet transparant waardoor ik twijfel over hun gang van zaken. Ze claimen ook veel informatie niet te hebben. Bijvoorbeeld wat er gebeurd met het overige hcg (Ze hebben namelijk heel veel waardoor ze doorverkopen), wat er precies gebeurd is in Argentinië, hoeveel winst ze maken, wat de top verdient, ze zijn vaag over hoe noodzakelijk de urine eigenlijk is (er is namelijk gewoon een kunstmatig middel ontwikkeld, ze hebben urine helemaal per se niet nodig) , ook niet niet bekend of jouw hcg Nederlandse vrouwen helpt of dat het doorverkocht wordt (winst percentage onbekend) aan andere landen. En wat doen die landen er dan mee? Onbekend.

19. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.997
    7.010
    113
    Vrouw
    Ik ben toch wel blij dat ik deze informatie nu heb! Ik voelde me zelf min of meer ook verplicht om mee te doen, aangezien ik ook gebruik heb gemaakt van hormonen. Nu denk ik wel 2x na als het (eventueel) eenmaal zo ver is.. ;)

Elraange vindt dit leuk.
  20. Evelinde

Evelinde Actief lid

1 jan 2019
    119
    51
    28
    Hopelijk hoef je daar straks helmaal niet over na te denken ;)
    Maar mocht het wel moeten, dan kan je natuurlijk gewoon een paar maanden stoppen met de mamapillen en een maand van te voren weer beginnen.

Deel Deze Pagina